Evet Beyler Sabah Sabah Kaç Tane Gol Yiyoruz ?

Michael_Scofield

80+ Silver
Katılım
18 Haziran 2025
Mesajlar
4,463
Reaksiyon skoru
2,122
Bir Zamanlar Barış Oynuyordu , Şimdi İse Kerem Oynuyor Bu Adamı Anlamıyorum Valla Anlayabilen Anlatsında Bilelim ?

Can , Deniz , Semih Gibi Forvet Ağırlıklı Oyuncular Varken Neden Kanat Oyuncularını Santrafor Yaparsın Anlamıyorum ?

1781894080922.webp
Bey
 
Bir Zamanlar Barış Oynuyordu , Şimdi İse Kerem Oynuyor Bu Adamı Anlamıyorum Valla Anlayabilen Anlatsında Bilelim ?

Can , Deniz , Semih Gibi Forvet Ağırlıklı Oyuncular Varken Neden Kanat Oyuncularını Santrafor Yaparsın Anlamıyorum ?

Alıntıyı görüntüleBey
aral şimşirin alınmadığı , torpillilerin olduğu, çoğunun kondisyonu bitik koşamayan topcularin olduğu, sadece katılım için bina yapilmamasi gereken yerlerden villalar alan milli takımı desteklemiyorum. 2 3 tane yesek tatlı olur
 
Şu 2 Kadro'dan Birini Yapmak Çok Mu Zor ?


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aral şimşirin alınmadığı , torpillilerin olduğu, çoğunun kondisyonu bitik koşamayan topcularin olduğu, sadece katılım için bina yapilmamasi gereken yerlerden villalar alan milli takımı desteklemiyorum. 2 3 tane yesek tatlı olur
Ben Araldan Çok Daha Önce Samet Milli Takıma Geldiğinden Beri Desteklemiyorum .

Ek Olarak Semih Kılıçsoy Gibi ST Varken Barış Israrından Dolayı Montella'ya Ayrı Bir Gıcık Oluyorum Elin İtalyanı'na Milli Takımı Teslim Etmişiz Suç Bizde Hocam .
 

Ekler

  • 1781894394016.webp
    1781894394016.webp
    28.3 KB · Hit: 37
  • 1781896733437.webp
    1781896733437.webp
    26.1 KB · Hit: 15
Son düzenleme:
Şu Kadroyu Yapmak Çok Mu Zor ?

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben Araldan Çok Daha Önce Samet Milli Takıma Geldiğinden Beri Desteklemiyorum .

Ek Olarak Semih Kılıçsoy Gibi ST Varken Barış Israrından Dolayı Montella'ya Ayrı Bir Gıcık Oluyorum Elin İtalyanı'na Milli Takımı Teslim Etmişiz Suç Bizde Hocam .
ozan kabak merih demiraldan çok daha iyi ama uyum saglayabilirler mi bilemiyorum. samet bu arada Portekiz maçı hariç iyi oynuyor milli takımda. elemelerdede iyiydi ama sevmiyorum neymiş efendim cok baski hissediyormuş bide karadenizli olacak . iran irak uruguay neler yaşıyor
 
ozan kabak merih demiraldan çok daha iyi ama uyum saglayabilirler mi bilemiyorum. samet bu arada Portekiz maçı hariç iyi oynuyor milli takımda. elemelerdede iyiydi ama sevmiyorum neymiş efendim cok baski hissediyormuş bide karadenizli olacak . iran irak uruguay neler yaşıyor
Bende Karadenizliyim Ama Bu Şekilde Değilim :)

1781894766781.webp
 
Uğurcan
Ferdi-Apo-Ozan-Mert
İsmail-Hakan
Kenan-Arda-Baris
Can
Barış i sağda daha çok beğeniyorum
 
ya saclara bise demiyorum normal yani dünya kupası ve kendilerinden bahsettirmeleri lazım. bariş ilk mac kötüydü evet ama sorumluluk alan tek oydu sürekli birebir denedi cizgiye gitmeyi denedi
Genel Olarak Barış , Kerem , Hakan Çalhanoğlu , Samet Akaydın V.B Milli Takımda Etkisiz Kalan Ve Milli Formayı Hak Etmeyen Bir Çok Oyuncu Var Onların Biletini Keseceksinki Verim Sağlamaya Zorlansınlar Yoksa Ben Nasıl Olsa Direk 11 Oynuyorum Düşüncesiyle Hiç bir şey Yapmıyorlar .

Yani Kısacası Milli Takımda Ruh Yok Kulüpçülük Var .
 
Kazanamazlarsa ülkeye girmeye korkarlar, ecel teri döküyorlardır muhtemelen. O yüzden korkmaya gerek yok, biz yumurta ardımıza dayanınca oynayan bir takımız :kekw:
 
Kazanamazlarsa ülkeye girmeye korkarlar, ecel teri döküyorlardır muhtemelen. O yüzden korkmaya gerek yok, biz yumurta ardımıza dayanınca oynayan bir takımız :kekw:
Skor Tahminlerim , 2-1 , 2-2 , 3-2 Kazanma Oranı Yüksek Olarak Paraguay .
 
Genel Olarak Barış , Kerem , Hakan Çalhanoğlu , Samet Akaydın V.B Milli Takımda Etkisiz Kalan Ve Milli Formayı Hak Etmeyen Bir Çok Oyuncu Var Onların Biletini Keseceksinki Verim Sağlamaya Zorlansınlar Yoksa Ben Nasıl Olsa Direk 11 Oynuyorum Düşüncesiyle Hiç bir şey Yapmıyorlar .

Yani Kısacası Milli Takımda Ruh Yok Kulüpçülük Var .
barışın uclde neler yaptığını biliyoruz Barış olmasa gs gruplardan cikamazdı juveyi eleyemezdi . barış o formayi hakediyor ama milli takimda hoca farkı takım farki oluyo iste
 
barışın uclde neler yaptığını biliyoruz Barış olmasa gs gruplardan cikamazdı juveyi eleyemezdi . barış o formayi hakediyor ama milli takimda hoca farkı takım farki oluyo iste
Hakanda Aynı Barışta Aynı Kulüplerde Çoşarlar İş Milliyete Gelince Hiç bir şey Yapamazlar !

Ferdiye Bak Nasıl Yürekten Oynuyor .
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,612
Mesajlar
11,078,997
Üyeler
198,157
Son üye
furknxbet
Geri
Top