Mazda 626 marş basmıyor

Sigortlara baktınız mı?
Marş basmıyor derken basıyor da çalışmıyor mu yoksa basmıyor mu?
Eğer basıyorsa ve çalışmıyorsa yakıt borularına bir bakın , lpg varsa benzin lpg geçişi ile deneyin.
Eğer direkt marş basmıyorsa tesisatta veya sigortalarda bir sorun var. Araba kaç model bilmiyorum ama immobilizer varsa ondan da olabilir.
 
Sigortlara baktınız mı?
Marş basmıyor derken basıyor da çalışmıyor mu yoksa basmıyor mu?
Eğer basıyorsa ve çalışmıyorsa yakıt borularına bir bakın , lpg varsa benzin lpg geçişi ile deneyin.
Eğer direkt marş basmıyorsa tesisatta veya sigortalarda bir sorun var. Araba kaç model bilmiyorum ama immobilizer varsa ondan da olabilir.
Hiç basmıyor
Sigortalara bakmadım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,959
Mesajlar
11,072,017
Üyeler
198,015
Son üye
messisever
Geri
Top