Çözüldü✓ ZOTAC NEDEN BU KADAR UCUZ

Katılım
1 Nisan 2023
Mesajlar
30
Reaksiyon skoru
11
2 ürün arasındaki fiyat farkı satıcı kaynaklı da olabilir tabii ama Zotac nasıl bu kadar ucuz olabilir? Güvenip alabilir miyiz?

 
performans açısından falan tam olarak bir şey diyemem ama güzel markadır zotac
 
18k ya 7700xt ve ya 4060ti alırsın , 2-3k üstüne 7800xt ve ya 4070 alırsın. 30 kusure ise ventus gibi giriş model 3070ti yerine 4070ti , biraz üstüne 4070ti süper alirsin
 
Ekran kartını ne için alıyorsunuz?Ek olarak hangi işlemciyi kullanıyorsunuz ve sistem kaç w psuya sahip
 
1) zotac ve msi konusunda aynı fiyatta olsaydı sen kimi seçerdin
2) kalite konusunda ad yapmamış firmalar tabikide daha pahalı olur ( zotac kalitesiz demiyorum ama msi dedin mi herkes kalitesini onaylar )
3) türkiyedeki can satıcılarımız sağolsun böyle bir fark var ( amerikada bu iki 3070 ti arasındaki fark 30 dolar yani 1000tl falan )
4) ve biz tüketiciler : Eğer sürekli benzer firmalara abanırsak tabikide fiyatı düşmez
 
18k ya 7700xt ve ya 4060ti alırsın , 2-3k üstüne 7800xt ve ya 4070 alırsın. 30 kusure ise ventus gibi giriş model 3070ti yerine 4070ti , biraz üstüne 4070ti süper alirsin
üstüne üstüne diye diye ilerliyor konu 😅😅 çok üstüne gidemiyorum maalesef
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ekran kartını ne için alıyorsunuz?Ek olarak hangi işlemciyi kullanıyorsunuz ve sistem kaç w psuya sahip
psu şuan 750 var da 1000 psu da var elimde, keyfe keder sistemi 3060 12g'den biraz daha yukarıya taşımak için ekran kartı alacağım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1) zotac ve msi konusunda aynı fiyatta olsaydı sen kimi seçerdin
2) kalite konusunda ad yapmamış firmalar tabikide daha pahalı olur ( zotac kalitesiz demiyorum ama msi dedin mi herkes kalitesini onaylar )
3) türkiyedeki can satıcılarımız sağolsun böyle bir fark var ( amerikada bu iki 3070 ti arasındaki fark 30 dolar yani 1000tl falan )
4) ve biz tüketiciler : Eğer sürekli benzer firmalara abanırsak tabikide fiyatı düşmez
aynı fiyatta olsa msi seçerdim, anakart ve laptop konusunda hiç sorun çıkartmadı şükür 😅😅 zotac hep karşıma çıkıyor da kullanana denk gelmedim daha emin olamıyorum o yüzden
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İkiside pahalı değil mi
pahalı hacım bu gidişle amd ekran kartına geçeceğiz gibi görünüyor, aynı fiyata daha fazla performans veriyor, araştırıyorum bu aralar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ucuz değilki fiyatı pahalı hatta
ikisi kıyasında ucuz olan manasında dedim
 
Zotac neden ucuz sorusundan önce bu ülkede Asus , Msı neden bu kadar pahalı sorusunu anladığımız gün aydınlanmış olacağız. ( Milletçe marka anlayış kafamız çok farlı çalışıyor. )
 
Çünküğ ASUS, MSI, Gigabyte ve PNYgibi marklardan daha kalitesiz
 
2 ürün arasındaki fiyat farkı satıcı kaynaklı da olabilir tabii ama Zotac nasıl bu kadar ucuz olabilir? Güvenip alabilir miyiz?

Trendyoldan parça fiyatı karşılaştırılmaz
 
markanın yazılım arayüzü,ülkedeki satış sonrası ve içeriğinde kullandığı parçaların kalitesi , en temel sebebi tasarımı olarak daha düşük maliyet olduğu için ucuz diye düşünüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben şahsen 4080 zotac yerine 4070ti asus tuf falan tercih ederdim , hem 2. elde satması hızlı olur hem satış sonrasında sorun yaşamam hem yazılımı düzgün
 
Geri
Top