İnverter klima hakkında sorum var

TAlperen

80+
Katılım
17 Şubat 2024
Mesajlar
296
Reaksiyon skoru
49
Yavaştan sıcaklıkların artması sebebiyle evime kısa bir araştirma sonucu Airfel 18 000btu klima aldım ancak klimam 27 derecede bilr hiç durmadan sürekli çalışıyor hava üflüyor bu normal mi sorumu mağzur görün lütfen
 
Yavaştan sıcaklıkların artması sebebiyle evime kısa bir araştirma sonucu Airfel 18 000btu klima aldım ancak klimam 27 derecede bilr hiç durmadan sürekli çalışıyor hava üflüyor bu normal mi sorumu mağzur görün lütfen
uyku modu yok mu ?
 
Sleep yazıyorda alıncada o moda hala üflüyor uzun surede denemedim ama
sleep uyku modudur büyük ihtimal. Onu açtığın halde çok sesli oluyorsa bilmiyorum valla , servise falan sorabilirsin.
 
Devir değişiyor sa normal illa ki üfleme yapar.
Kitapçığın da uyku modu varsa ona alın öyle deneyin
 
Devir değişiyor sa normal illa ki üfleme yapar.
Kitapçığın da uyku modu varsa ona alın öyle deneyin
Peki otomatik modda mı çalıştırmalıyım yoksa cool modda mı birde sleep diye bir tuş var sanıyorum ki uyku modu kumandada ay simgesi çıkıyor basınca
 
Evet o uyku modu. Cool genelde hızlı soğutma için kullanılıyor.

Sizi klima üflemesi rahatsız etmiyorsa otomatik mod daha iyi olur.

Sleep mod çok sessiz ve fan hızı çok çok düşük seviyede çalışır
 
Geri
Top