Y Y yefri Dün, 19:17 two-K yazmış: Pny 5060 ile takas düşünür müsün? Devamı için tıklayın... kartı sattım, bende de 5060 var bence 5060ı verip sırf 16gb diye bu karta geçme 5060 bence daha iyi mfg için bile tutulur
two-K yazmış: Pny 5060 ile takas düşünür müsün? Devamı için tıklayın... kartı sattım, bende de 5060 var bence 5060ı verip sırf 16gb diye bu karta geçme 5060 bence daha iyi mfg için bile tutulur