Fiyat ortalamadır, ama yüksek değil fiyatı emin olun, tek tek toplayabilirsiniz sıfır, sıvı soğutmayı 2 ay önce aldım diğer parçalarda aynı şekilde yeni sayılır.
6k son hocam. üzerinde 3.1 atx ve 5.1 pcie yazıyor. Bu psu da zamlandı 8k civarlarına çıktı bu alacağım psu da zamlanmış ben indirimde aldım bunu. Beyaz sisteme döndüm sonradan ondan alan olursa satacam yoksa kurcam sistemi bunla