Latest questions

Ürünü ne zamandan beri kullanıyorsun?
dlene
dlene
2024 ağustosta aldım hocam, o zamandan 2025 aralığa kadar kullandım. şu an parçaları söküp temizleyip kutularına kaldırdım duruyor.
C
Cristopher28
Fİyatta Son olur Nedir acaba
Furtingen
Furtingen
Fiyat ortalamadır, ama yüksek değil fiyatı emin olun, tek tek toplayabilirsiniz sıfır, sıvı soğutmayı 2 ay önce aldım diğer parçalarda aynı şekilde yeni sayılır.
İyi günler
En son oluru kaçtır?
furkah
furkah
pg 900tl kesiyor hocam o yüzden pek oynatamıyorum fiyatı 10900 falan anca
K
kaankrpz_
Tamamdır iyi günler
furkah
furkah
düz 10 yaparım hocam hala düşünüyorsanız
5k ya bırakırmısn hocam
enderender
enderender
6k son hocam. üzerinde 3.1 atx ve 5.1 pcie yazıyor. Bu psu da zamlandı 8k civarlarına çıktı bu alacağım psu da zamlanmış ben indirimde aldım bunu. Beyaz sisteme döndüm sonradan ondan alan olursa satacam yoksa kurcam sistemi bunla
Hocam lise de okuyorum, yazılımla ilgileniyorum. Öğrenci indirimin vb olur mu?
kanka pc ye takmam bile kartını o kadar kötü 1500 en fazla
B
Barisbedek
1500 e varsa git al
Sadece işlemciye kaç diyorsunhocam
Bu ikisi nasıl aynanda çalışıyor
B
Barisbedek
mükemmelsin kardeşim 😂
ramlar DDR 4 mü 5 mi abi
F
Fenix35
DDR5, zaten am5 sistem hocam
Sentiracken
Sentiracken
3070 kartların vram değerleri nedir hocam
F
Fenix35
Geri
Top