Arkadaşlar selam. Akvaryum kasaya geçtiğim için boşa çıkan kasamı satıyorum. 8 Aylık bir kasadır Amazon TRden alınmıştır. Garantisi kutusu faturası herşeyi vardır. İçerisinde 3 tane fan vardır MSI in kendi fanı. RGBlidir. Kasam temizdir. Yanında hiç sigara içilmemiştir. Ufak bir toz temizliği ile sıfır ayarına gelir. Antalya içi elden satılıktır. Kargolama şansım yok malesef büyük olduğundan. Fanları 200tlden saysan kasa 400tlye geliyor. Fiyatı uygun yazdım foruma özeldir. ilgilenenler yazabilir.