taylansimdi
80+ Silver
- Katılım
- 31 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 2,692
- En İyi Cevap
- 1
Arkadaşlar Cihazım Acer Nitro 5 serisi çok memnun olduğum bir cihazdı. 18.03.2024 tarihinde bir anda kapandı ve açılmadı. 19.03.2024 tarihinde servise ulaştırdım ve süreç başladı. Bana donanımsal sorun anakart arızası vermiş yurt dışından anakart bekleniyor dendi ve maksimum 20 iş günü servis süresi vardır diye bilgilendirme yaptılar. Bu arada ürünüm henüz 6 ayını doldurmadı bu olay 4. ayında meydana geldi. Bugün 17.04.2024 ve benim için 1 ay geçti fakat iş günü olarak 19. gününde. Yarın toplam 20 iş günü olacak. 20 iş günü olduğu takdirde iade/değişim raporu talep edebiliyormuşum. Fakat ben aldığımda bu laptom 34 bin TL di şuan 50leri bulmuş durumda veya muadilleri 45k+ civarında.
Tüm haklarım nelerdir ? Yardımcı olur musunuz ? Para iadesi veya değişim talebinde mi bulunmalıyım, beklemeli miyim siz olsanız ne yapardınız ? Değişim istesem kontrol ettim aldıgım firmanın elinde yok.
Şimdiden teşekkürler...
Tüm haklarım nelerdir ? Yardımcı olur musunuz ? Para iadesi veya değişim talebinde mi bulunmalıyım, beklemeli miyim siz olsanız ne yapardınız ? Değişim istesem kontrol ettim aldıgım firmanın elinde yok.
Şimdiden teşekkürler...