berademirdogen
80+
- Katılım
- 21 Şubat 2021
- Mesajlar
- 23
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1
- İsim
- Bera DEMİRDÖĞEN
Merhabalar. Geçen sene Aralığın 14'ünde satın almış olduğum laptopumda 10 tuşun üzerindeki mat kaplama soyuldu ve yavaş yavaş tuşların yazılı olan kısımları da soyulmaya başladı. Soyulma ilk olarak shift tuşunda henüz 6 aylıkken olmaya başladı ve şuan 10 tuşta da başlamış durumda. Bu soyulmalar artık rahatsız edici seviyeye geldiği için ben de Asus Türkiye'ye mail atarak ulaştım. Mailde cihazı olması gerektiği gibi kullandığımdan bahsettim. Onların bana yanıtı ise ektedir. Ben bu parayı ödemek istemiyorum çünkü klavye sorunsuzca çalışıyor ve cihazın garantisi devam ediyor. Kullanım kaynaklı ise garanti kapsamına girmez diyorlar. Şaka gibi. Bu sorunu bir tek ben de yaşamıyormuşum, internette birkaç örneğine rastladım ve onlardan da klavye değişim ücreti talep etmişler. Sizce ne yapmalıyım? Cihazı böyle kullanmak can sıkıcı... Başka markalar müşteri memnuniyeti için böyle küçük sorunlarla ilgilenerek sorunun çözülmesini sağlarken, Asus'un böyle şeyler yaşatması çok can sıkıcı cidden...