Neler Yeni

2.0 Tdı Audi Quattro Ve Stage 1 Güvenli Sınır

Katılım
12 Ağustos 2024
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Ömer Cem
İyi forumlar, araba almak için biraz araştırma yapmaya karar verdim. İlk başta düşüncem Toyota Yaris dizel alır hem az yaktırır hem de yanına eski 600 cc yarış motoru alır kurtlarımı dökerim diye düşüyordum. Aklıma 600 cc'ye turbo takıp ''gap machine'' haline getirme fikri geldi. İşin özeti en sonunda 170 hp Audi TT 2.0 TDI Quattro alıp stage 1 için cold air intake, yazılım ile 220-230 hp civarlarına getirip hem az yakan hem güzel gözüken hem de yeri gelince belli başlı makinaları geçen bir güzellik abidesi yapma fikri yerleşti. Motosiklet işinden vazgeçtim e sonuçta üniversite öğrencisiyim düzgün bir araba yanına iyi bir motosiklet için para yok.
Merak ettiğim konu 2.0 TDI motor içine girmeye gerek kalmadan, stage 1 şekilde güvenli kalarak kaç beygir güce dayanır? İlerleyen zamanlarda hibrit turbo ve belki rektifiye düşünüyorum fakat en az 3-4 yıl stage 1'de kalır.
 

Haksoy06

80+
Katılım
20 Kasım 2020
Mesajlar
197
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Hüseyin Aksoy
birincisi sen nasıl üniversites öğrencisisin :D konumza gelelim aracım km göre değişir araç yüksel kmlerde iste 250 bin üstü iste 200 bin bile tehlikeli ama biz orltamala 200 bin diyelim stage 1 attırısın 210 hp civarına çıkar + hibrit turbo yaparsın onunla birlikte 240-250 bandında alırsın + açık hava filtresi atarsın o çok hp oynatmaz 1-2 f+ katolizör iptal edersin daha rahat duman atar oda 5-10 arası ekler eğerki 300 bandına çıkmak istiyorum dersen bujileri büyütürsün oda yakıt tüketimini arttırı yani kısacası 4 dediğimi yaparsan 250 bandına rahatlıkla çıkar ama önemli olan motor durumu sağlığı nasıl
Mesaj otomatik birleştirildi:

İyi forumlar, araba almak için biraz araştırma yapmaya karar verdim. İlk başta düşüncem Toyota Yaris dizel alır hem az yaktırır hem de yanına eski 600 cc yarış motoru alır kurtlarımı dökerim diye düşüyordum. Aklıma 600 cc'ye turbo takıp ''gap machine'' haline getirme fikri geldi. İşin özeti en sonunda 170 hp Audi TT 2.0 TDI Quattro alıp stage 1 için cold air intake, yazılım ile 220-230 hp civarlarına getirip hem az yakan hem güzel gözüken hem de yeri gelince belli başlı makinaları geçen bir güzellik abidesi yapma fikri yerleşti. Motosiklet işinden vazgeçtim e sonuçta üniversite öğrencisiyim düzgün bir araba yanına iyi bir motosiklet için para yok.
Merak ettiğim konu 2.0 TDI motor içine girmeye gerek kalmadan, stage 1 şekilde güvenli kalarak kaç beygir güce dayanır? İlerleyen zamanlarda hibrit turbo ve belki rektifiye düşünüyorum fakat en az 3-4 yıl stage 1'de kalır.
+ 3-4 yıl stage 1 le kalma bu dediklerimin maksimum maliyeti 50-60 bin tavisyem yapıyorsan bir anda güzelce yap
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
962,860
Mesajlar
8,728,763
Üyeler
151,961
Son üye
burakerzz
Top Bottom