G3 zaten sıkıntılı hocam keşke almadan sorsaydın.İlgilenen arkadaşlara teşekkür ediyorum. Şöyle bir durum güncellemesi paylaşayım.. Samsung Odyssey G3 modelini satın almıştım. (çok fazla araştırma yapmadan) inanılmaz ghosting ve black smearing mevcut bu nedenle iade sürecindeydim fakat olumsuz sonuçlandı trendyol müşterisini mağdur bıraktığı için.. Samsung yetkili servisten de problemsiz yanıtı çıkınca mecbur ben de kaldı tek çözüm yolü tüketici hakem heyeti bununla da uğraşmak istemediğimden g3 kullanıyorum yalnız alacak olan varsa uzak dursun hatta trendyol'dan teknolojik bir ürünün ü 'sünü bile almanızı tavsiye etmem son kullanıcı olarak.
haklisiniz hocam arastirmamanin cezasini aldik boylesi kismetmisG3 zaten sıkıntılı hocam keşke almadan sorsaydın.
Eğer sorun var olarak dediyseniz normal, beğenmedim iade ediyorum deseniz iade edebilirdiniz.İlgilenen arkadaşlara teşekkür ediyorum. Şöyle bir durum güncellemesi paylaşayım.. Samsung Odyssey G3 modelini satın almıştım. (çok fazla araştırma yapmadan) inanılmaz ghosting ve black smearing mevcut bu nedenle iade sürecindeydim fakat olumsuz sonuçlandı trendyol müşterisini mağdur bıraktığı için.. Samsung yetkili servisten de problemsiz yanıtı çıkınca mecbur ben de kaldı tek çözüm yolü tüketici hakem heyeti bununla da uğraşmak istemediğimden g3 kullanıyorum yalnız alacak olan varsa uzak dursun hatta trendyol'dan teknolojik bir ürünün ü 'sünü bile almanızı tavsiye etmem son kullanıcı olarak.
hocam begenmedigimi bir problemi olmadigini ileterek iade etmek istedim hatta saticiyla telefonda birebir konusup paylastim durumu. Samsung’dan problemsiz yaniti gelme mubabbeti trendyolun acigini kapatmak icin samsungun yonlendirmesiydi. Trendyol’un acigi bu 14 gun cayma hakkimiza ragmen kutuyu actin diyerek iadeyi satici direkt reddediyor. Trendyolda da bunu denetleyen bir sistem yok umursamiyorlar..Sikayetvar benzeri platformlari incelendiginde zaten urun kusurlu ayipli bile olsa musterinin elinde kalacak sekilde iadeyi reddettikleri ugrastirdiklari oluyor. Yani kutuyu actiktan sonra iade sebebinin bir anlami kalmiyor trendyoldaki alici-satici iliskisi adina..Bildigin magduriyet ayiracak vaktim olsaydi tuketici hakem heyeti yoluyla alirdim da neyseEğer sorun var olarak dediyseniz normal, beğenmedim iade ediyorum deseniz iade edebilirdiniz.
Hocam vakit ayırmalık hiç bir durum yok. Maksimum 15 dakikanızı alır bir başvuru yapacaksınız sadece. Sizin adınıza üzüldüm, amazon ya da hepsiburada kullanın derim.hocam begenmedigimi bir problemi olmadigini ileterek iade etmek istedim hatta saticiyla telefonda birebir konusup paylastim durumu. Samsung’dan problemsiz yaniti gelme mubabbeti trendyolun acigini kapatmak icin samsungun yonlendirmesiydi. Trendyol’un acigi bu 14 gun cayma hakkimiza ragmen kutuyu actin diyerek iadeyi satici direkt reddediyor. Trendyolda da bunu denetleyen bir sistem yok umursamiyorlar..Sikayetvar benzeri platformlari incelendiginde zaten urun kusurlu ayipli bile olsa musterinin elinde kalacak sekilde iadeyi reddettikleri ugrastirdiklari oluyor. Yani kutuyu actiktan sonra iade sebebinin bir anlami kalmiyor trendyoldaki alici-satici iliskisi adina..Bildigin magduriyet ayiracak vaktim olsaydi tuketici hakem heyeti yoluyla alirdim da neyse
evet haklisiniz aslinda hocam yalniz bu iade surecinde parasi odenmis bir urun olmasina ragmen, bayram zamani da denk gelince monitor gunlerce bir saticida bir kargoda bir serviste gezdi, bekledi. Kullanamadim bu surec gereksiz yordu ve yipratti. Tek istedigim param karsiligi bir urun ve hizmet almakti ne yazik ki trendyol ve satici adina hic iyi seyler dusunmuyorum saglik olsun dedigim gibi kismet boyleymis. Bu arada vakit ayirip yazdiginiz ve duygunuzu paylastiginiz icin tesekkur ederim hocam.. size katiliyorum trendyoldan uzak durmak gerek.Hocam vakit ayırmalık hiç bir durum yok. Maksimum 15 dakikanızı alır bir başvuru yapacaksınız sadece. Sizin adınıza üzüldüm, amazon ya da hepsiburada kullanın derim.
Hocam bence biraz daha rahat kafayla thh başvurusu yapın, sadece başvuru yapıyorsunuz sonra başka hiç bir şey yapmıyorsunuz. Ekstra ikinci bir şey olmaz uğraştırmaz. Eğer haklı çıkarsanız, o karar ile iade edersiniz. Başvuruyu güzel yapmalısınız ama durumu güzelce ifade etmeli kanıtlarıda atmalısınz, işte kutuda zarar yoktu ve iade hakkımı kullandırtmadılar vs. Kutuyu açmak problem değil zarar vermemeniz kafi.evet haklisiniz aslinda hocam yalniz bu iade surecinde parasi odenmis bir urun olmasina ragmen, bayram zamani da denk gelince monitor gunlerce bir saticida bir kargoda bir serviste gezdi, bekledi. Kullanamadim bu surec gereksiz yordu ve yipratti. Tek istedigim param karsiligi bir urun ve hizmet almakti ne yazik ki trendyol ve satici adina hic iyi seyler dusunmuyorum saglik olsun dedigim gibi kismet boyleymis. Bu arada vakit ayirip yazdiginiz ve duygunuzu paylastiginiz icin tesekkur ederim hocam.. size katiliyorum trendyoldan uzak durmak gerek.
siz boyle bir surec gecirdiniz mi hocam daha once deneyiminiz mevcut mu biraz detaylandirmanizi rica edecegim.. soyle de bir durum var yerine alacagim monitor ilk baktigimda 4300tlydi bu surecte 5900lere kadar cikti nereden tutsak elimizde kaliyor durum..Hocam bence biraz daha rahat kafayla thh başvurusu yapın, sadece başvuru yapıyorsunuz sonra başka hiç bir şey yapmıyorsunuz. Ekstra ikinci bir şey olmaz uğraştırmaz. Eğer haklı çıkarsanız, o karar ile iade edersiniz. Başvuruyu güzel yapmalısınız ama durumu güzelce ifade etmeli kanıtlarıda atmalısınz, işte kutuda zarar yoktu ve iade hakkımı kullandırtmadılar vs. Kutuyu açmak problem değil zarar vermemeniz kafi.
Forumda insanlara yardım etmemdeki tek amaç zaten değeri olmayan paranın en azından hakkını çıkaracak ürünler almaları.
siz monitörü ne kadar almıştınız? Ben değil ancak çok yakın bir zamanda arkadaşım yine bir monitör konusunda başvurdu ve 1gün içinde haklı çıktı, tabi o düzcede olduğu için hızlı oldu büyük illerde yavaş olur.siz boyle bir surec gecirdiniz mi hocam daha once deneyiminiz mevcut mu biraz detaylandirmanizi rica edecegim.. soyle de bir durum var yerine alacagim monitor ilk baktigimda 4300tlydi bu surecte 5900lere kadar cikti nereden tutsak elimizde kaliyor durum..