Aldığım Monitörde Ölü Piksel Sorunu

Lyrox1

80+ Bronze
Katılım
26 Şubat 2022
Mesajlar
811
Reaksiyon skoru
297
Merhaba,

Geçtiğimiz günlerde iki tane aynı model monitör satın aldım. Ancak monitörlerden birinde ölü piksel sorunu yaşadım ve değişim için talepte bulundum. Canlı destek ile iletişime geçtim ve bana yardımcı oldular. Fakat işlemi değişim olarak başlatacaklarını söyledikleri halde, bana iade işlemi yapılmış.

Bu durumu tekrar canlı desteğe sorduğumda, sistemde değişim olarak açıldığını fakat işlemin iade şeklinde sonuçlandığını söylediler. Bana, yeniden satın almam gerektiğini ve fiyat farkı için 1.701 TL'lik bir kupon oluşturacaklarını ilettiler. O dönemde monitörün fiyatı 6.600 TL'ye çıkmıştı ve bu kupon ile tekrar satın aldım.

Yeni monitör bugün elime ulaştı ancak kurulumunu yaptığımda yine ölü piksel sorunu ile karşılaştım. Hemen tekrar değişim talebinde bulunmak istedim, ancak sistemde sadece "iade" seçeneği çıkıyor. Canlı desteğe bağlandığımda bana satıcının değiştiğini ve bu nedenle sadece iade işlemi yapılabileceğini söylediler.

Bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmalı mıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Teşekkürler.

 
Tüketici hakem heyetine hangi konu hakkında başvuracaksın ki? Değişim yerine iade seçeneği sunmalarının tüketici haklarını ihlal ettiğini sanmıyorum. Zaten yeni almışsın. Aynı modelden tekrar aldığın halde yine ölü piksel varsa o modelde kronik bir sorun var demektir. Yine iade et başka bir model monitör al sen de. Değişim yaptığında yeni gelecek monitörde de ölü piksel olmayacağı ne malum?
 
Dostum iade et hiç uğraşma. Aynı parayla farklı aynı özellikte bir monitör alırsın.
 
Benim asıl takıldığım neden bu monitöre bu kadar para verdiğin. 1700TL kupon tanımlamışlar 6K+ bütçede bundan kat kat iyi monitörler var.
 
Benim asıl takıldığım neden bu monitöre bu kadar para verdiğin. 1700TL kupon tanımlamışlar 6K+ bütçede bundan kat kat iyi monitörler var.
Yok ürünü 4.899 Tl'ye aldım Fiyat Farkı Onlarda.
 
Geri
Top