Atahan34
80+
- Katılım
- 4 Şubat 2022
- Mesajlar
- 57
- Reaksiyon skoru
- 11
Herkese iyi akşamlar. 29 Kasım tarihinde AliExpress'ten sipariş vermiştim. Sipariş başarısız olup onaylanmamasına rağmen kartımdan para çekildi. Şu anda sipariş durumum "kapalı" olarak gözüküyor.

AliExpress desteğine yazdığımda herhangi bir canlı temsilciye bağlanamıyorum ve karşıma çıkan bot da paramın iadesinin 3-20 iş günü içerisinde yapılacağını ve süreç ile ilgili bankamla görüşmemi söylüyor. Fakat bankamı aradığımda kendilerine gelen herhangi bir iade talebi olmadığını, bu yüzden AliExpress tarafıyla görüşmemi söylüyorlar ama başta da söylediğim gibi AliExpress'in herhangi bir canlı temsilcisine bağlanamıyorum, onun yerine çıkan bot da aynı cevabı verip duruyor. Bazı kişilerin şikayetlerine baktığımda "geri ödeme detayı " şeklinde bir bölüm gözüküyor ve oradan süreci takip ediyorlar sanırım fakat ben hesabımda iade süreciyle ilgili herhangi bir şey göremiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Kendi kendime beklersem param hesabıma yatar mı?

AliExpress desteğine yazdığımda herhangi bir canlı temsilciye bağlanamıyorum ve karşıma çıkan bot da paramın iadesinin 3-20 iş günü içerisinde yapılacağını ve süreç ile ilgili bankamla görüşmemi söylüyor. Fakat bankamı aradığımda kendilerine gelen herhangi bir iade talebi olmadığını, bu yüzden AliExpress tarafıyla görüşmemi söylüyorlar ama başta da söylediğim gibi AliExpress'in herhangi bir canlı temsilcisine bağlanamıyorum, onun yerine çıkan bot da aynı cevabı verip duruyor. Bazı kişilerin şikayetlerine baktığımda "geri ödeme detayı " şeklinde bir bölüm gözüküyor ve oradan süreci takip ediyorlar sanırım fakat ben hesabımda iade süreciyle ilgili herhangi bir şey göremiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Kendi kendime beklersem param hesabıma yatar mı?