AliExpress paramı iade etmiyor

Atahan34

80+
Katılım
4 Şubat 2022
Mesajlar
57
Reaksiyon skoru
11
Herkese iyi akşamlar. 29 Kasım tarihinde AliExpress'ten sipariş vermiştim. Sipariş başarısız olup onaylanmamasına rağmen kartımdan para çekildi. Şu anda sipariş durumum "kapalı" olarak gözüküyor.
Ekran görüntüsü 2023-12-05 232449.png
AliExpress desteğine yazdığımda herhangi bir canlı temsilciye bağlanamıyorum ve karşıma çıkan bot da paramın iadesinin 3-20 iş günü içerisinde yapılacağını ve süreç ile ilgili bankamla görüşmemi söylüyor. Fakat bankamı aradığımda kendilerine gelen herhangi bir iade talebi olmadığını, bu yüzden AliExpress tarafıyla görüşmemi söylüyorlar ama başta da söylediğim gibi AliExpress'in herhangi bir canlı temsilcisine bağlanamıyorum, onun yerine çıkan bot da aynı cevabı verip duruyor. Bazı kişilerin şikayetlerine baktığımda "geri ödeme detayı " şeklinde bir bölüm gözüküyor ve oradan süreci takip ediyorlar sanırım fakat ben hesabımda iade süreciyle ilgili herhangi bir şey göremiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Kendi kendime beklersem param hesabıma yatar mı?
 
Sizin bir şey yapmanıza gerek yok, belirtilen süre içerisinde iade yatacaktır.
Belirtilen süre geçildiği halde yatmadıysa sorun var demektir.
 
Sizin bir şey yapmanıza gerek yok, belirtilen süre içerisinde iade yatacaktır.
Belirtilen süre geçildiği halde yatmadıysa sorun var demektir.
Hocam bu arada alışverişi Papara'dan yaptım. Papara'yı arayıp sorduğumda herhangi bir şey söyleyemiyorlar ama yine de yatar mı para? Bir de para iadesinden sonra aynı ürünü tekrar almaya çalışsam bir sıkıntı yaşar mıyım?
 
Aynı cihazda birden fazla ilk hesapla ilk alış veriş indirimi kullanmaya çalışınca güvenlik nedeni ile böyle kapatılıyor sipariş. Telaş edecek bir şey yok 1-1.5 haftaya yatar.
 
Hocam bu arada alışverişi Papara'dan yaptım. Papara'yı arayıp sorduğumda herhangi bir şey söyleyemiyorlar ama yine de yatar mı para? Bir de para iadesinden sonra aynı ürünü tekrar almaya çalışsam bir sıkıntı yaşar mıyım?
Yatar. İlk sipariş indirimi yapmaya çalışıyorsanız ve o yüzden hesap kapatıldıysa farklı tarayıcıda temiz hesap açmanız gerekir. Adres, TC, kart numarası gibi bilgileri de farklı girin.
 
Aynı cihazda birden fazla ilk hesapla ilk alış veriş indirimi kullanmaya çalışınca güvenlik nedeni ile böyle kapatılıyor sipariş. Telaş edecek bir şey yok 1-1.5 haftaya yatar.
Hocam peki daha bu cihazdan alışveriş yapamayacak mıyım? Başka bir cihaz ve hesap mı kullanmam gerekiyor?
 
Herkese iyi akşamlar. 29 Kasım tarihinde AliExpress'ten sipariş vermiştim. Sipariş başarısız olup onaylanmamasına rağmen kartımdan para çekildi. Şu anda sipariş durumum "kapalı" olarak gözüküyor.
Alıntıyı görüntüle
AliExpress desteğine yazdığımda herhangi bir canlı temsilciye bağlanamıyorum ve karşıma çıkan bot da paramın iadesinin 3-20 iş günü içerisinde yapılacağını ve süreç ile ilgili bankamla görüşmemi söylüyor. Fakat bankamı aradığımda kendilerine gelen herhangi bir iade talebi olmadığını, bu yüzden AliExpress tarafıyla görüşmemi söylüyorlar ama başta da söylediğim gibi AliExpress'in herhangi bir canlı temsilcisine bağlanamıyorum, onun yerine çıkan bot da aynı cevabı verip duruyor. Bazı kişilerin şikayetlerine baktığımda "geri ödeme detayı " şeklinde bir bölüm gözüküyor ve oradan süreci takip ediyorlar sanırım fakat ben hesabımda iade süreciyle ilgili herhangi bir şey göremiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Kendi kendime beklersem param hesabıma yatar mı?
para iaden yapıldı mı durum ne ? kaçıncı günde yapıldı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,096,477
Mesajlar
9,860,812
Üyeler
174,378
Son üye
Bête Noire
Geri
Top