Neler Yeni

amazon.co.jp ekran kartı

Serdar7

80+
Katılım
26 Mayıs 2020
Mesajlar
179
Dahası  
Reaksiyon skoru
55
İsim
Serdar
Arkadaşlar öncelikle merhaba, ben 2 hafta önce amazon.co.jp olan amazonun japon sitesinden bir ekran kartı siparişi verdim, gümrük ücreti gönderi ücreti herşeyini dahil ederek ödedim. daha sonra bir sipariş daha vermek isterken hesabımı banladılar, kredi kartı nomu ismimi vs foto çekip atmamı istediler attım fakat tamamen hesabı locklama kararı almışlar! 😫 Her neyse ben gönderi yola çıktı Kargo şirketi de DHL olduğu için içim rahattı ta ki bugün ürün KKTC'nin gümrüğüne takılana kadar. KKTC'nin dhl hizmetlerini aradım ve bana gümrükten kendim ücretini ödeyerek çıkarmam gerektiğini söylediler. Daha sonra sinirlenip DHL türkiyeyi aradım ve bana tüm ücretlerimin ödendiğini öyle bir şey olmaması gerektiğini söylediler. Her neyse onu geçtim Şu an Amazonla nasıl iletişime geçeceğim? Herifler hesabımı banladı ve aldığım ürünün faturasını bile göremiyorum. Tek sahip olduğum emailime gelen sipariş numarası yardım ederseniz sevinirim
 

ATAR

80+
Bu Kullanıcının Doğum Günü!
Katılım
7 Şubat 2021
Mesajlar
130
Dahası  
Reaksiyon skoru
40
İsim
Hakan ATAR
Yeni hesap açıp iletişime geçmeye çalış durumu o hesaptan anlat
 

ATAR

80+
Bu Kullanıcının Doğum Günü!
Katılım
7 Şubat 2021
Mesajlar
130
Dahası  
Reaksiyon skoru
40
İsim
Hakan ATAR
hesabı locklama kararı almışlar!
Bu ne demek tam bilmiyorum ama bu hesabın bandını açtır bir şekilde o zaman. Fatura çıktısını yada ödeme ekranını falan kullanmaya çalış
 
Top Bottom