YazılımKafa
80+ Silver
- Katılım
- 10 Ekim 2022
- Mesajlar
- 4,740
Amazondan Razer Barracuda X aldım. Ürün kusurlu geldi. Ama garantiye gitmesini istiyorum. Bilkom ve Arena Bilgisayarı aradım garanti için. İkisi de biz ilgilenmiyoruz dedi. Zaten ürün kutusunda ithalatçı amazon yazıyor. Garanti desteğinin de onlar tarafından sağlanması lazım. Ama amazon onlar bakmıyorsa biz bir şey yapamıyoruz diyor. Ben ne anladım bu işten. Ürünü satıyorsun ama arkasında durmayınca ne önemi kaldı. Ürünü yeni aldığım için iade edebiliyorum. İade edicem. Kutusu yanımda değil, farklı bir yerde. Bunu da söyledim. Kutusu olmasa da olur dedi. Umarım kutusuz diye ücret kesintisi falan olmaz. Ayrıca o kadar indirim bekledim. Ürünü aldım. Şimdi tekrar indirim beklesem kulaklıksız kalırım. Yenisini alsam pahalıya almam gerekir. Her türlü mağdur olmuş oluyorum.