Neler Yeni

Amazon da yaşadığım kötü deneyim

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,740
Amazondan Razer Barracuda X aldım. Ürün kusurlu geldi. Ama garantiye gitmesini istiyorum. Bilkom ve Arena Bilgisayarı aradım garanti için. İkisi de biz ilgilenmiyoruz dedi. Zaten ürün kutusunda ithalatçı amazon yazıyor. Garanti desteğinin de onlar tarafından sağlanması lazım. Ama amazon onlar bakmıyorsa biz bir şey yapamıyoruz diyor. Ben ne anladım bu işten. Ürünü satıyorsun ama arkasında durmayınca ne önemi kaldı. Ürünü yeni aldığım için iade edebiliyorum. İade edicem. Kutusu yanımda değil, farklı bir yerde. Bunu da söyledim. Kutusu olmasa da olur dedi. Umarım kutusuz diye ücret kesintisi falan olmaz. Ayrıca o kadar indirim bekledim. Ürünü aldım. Şimdi tekrar indirim beklesem kulaklıksız kalırım. Yenisini alsam pahalıya almam gerekir. Her türlü mağdur olmuş oluyorum.
 

muhammetdd

80+ Bronze
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
1,366
Dahası  
Reaksiyon skoru
650
İsim
Muhammet
Nasıl ilgilenmiyoruz dediler? Öyle bir şey deme ihtimalleri bile olmaması gerek.
 

sako.TPZ

80+
Katılım
4 Kasım 2023
Mesajlar
376
Amazondan Razer Barracuda X aldım. Ürün kusurlu geldi. Ama garantiye gitmesini istiyorum. Bilkom ve Arena Bilgisayarı aradım garanti için. İkisi de biz ilgilenmiyoruz dedi. Zaten ürün kutusunda ithalatçı amazon yazıyor. Garanti desteğinin de onlar tarafından sağlanması lazım. Ama amazon onlar bakmıyorsa biz bir şey yapamıyoruz diyor. Ben ne anladım bu işten. Ürünü satıyorsun ama arkasında durmayınca ne önemi kaldı. Ürünü yeni aldığım için iade edebiliyorum. İade edicem. Kutusu yanımda değil, farklı bir yerde. Bunu da söyledim. Kutusu olmasa da olur dedi. Umarım kutusuz diye ücret kesintisi falan olmaz. Ayrıca o kadar indirim bekledim. Ürünü aldım. Şimdi tekrar indirim beklesem kulaklıksız kalırım. Yenisini alsam pahalıya almam gerekir. Her türlü mağdur olmuş oluyorum.
Ürünü iade edip aynısından tekrar alırsan (ASIN numarası aynı olması şart) fiyat farkını amazon karşılıyor bunu müşteri hizmetleriyle bi konuş
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,740
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Nasıl ilgilenmiyoruz dediler? Öyle bir şey deme ihtimalleri bile olmaması gerek.
Bilkom ve arena dan bahsediyorsan bildiğim kadarıyla sadece kendi ithal ettikleri ürünlere bakıyorlar. Bu ürünü amazon ithal etmiş. Amazonun yardımcı olması lazım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ürünü iade edip aynısından tekrar alırsan (ASIN numarası aynı olması şart) fiyat farkını amazon karşılıyor bunu müşteri hizmetleriyle bi konuş
Ürün amazonda stokta yok. Ne zaman gireceği de meçhul. Ben alırken aylardır ilk kez amazon satıyordu. Zaten bu garanti meselesinden dolayı amazondan almam. Ürüne garanti desteği verilmeyecekse ordan almamın hiçbir önemi kalmıyor
 

muhammetdd

80+ Bronze
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
1,366
Dahası  
Reaksiyon skoru
650
İsim
Muhammet
Bilkom ve arena dan bahsediyorsan bildiğim kadarıyla sadece kendi ithal ettikleri ürünlere bakıyorlar. Bu ürünü amazon ithal etmiş. Amazonun yardımcı olması lazım
Satıcı Amazon Germany felan mıydı? O zaman normal. Ama Amazon Türkiye'nin kendi sattığı urunler6resmi garantili oluyor benim bildiğim. JBL kulaklık almıştım resmi Garanti belgesi vardı üstünde.
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,740
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Satıcı Amazon Germany felan mıydı? O zaman normal. Ama Amazon Türkiye'nin kendi sattığı urunler6resmi garantili oluyor benim bildiğim. JBL kulaklık almıştım resmi Garanti belgesi vardı üstünde.
Amazon tr. Germany olsa böylr bir konu açmazdım. Razer tr de resmi olarak kendisi olmadığı için ürünü her ürüne bakmıyorlar belli ki
Mesaj otomatik birleştirildi:

Screenshot_2024-01-22-13-02-21-32_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:

Amazon tr. Germany olsa böylr bir konu açmazdım. Razer tr de resmi olarak kendisi olmadığı için ürünü her ürüne bakmıyorlar belli ki
Mesaj otomatik birleştirildi:

Screenshot_2024-01-22-13-02-21-32_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
Bilkom un cevabı bu
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ürün şuan mediamarkt ve vatanda var. Ama benim aldığım fiyattan 500₺ pahalı ve taksit seçeneği az.
 

muhammetdd

80+ Bronze
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
1,366
Dahası  
Reaksiyon skoru
650
İsim
Muhammet
Amazon tr. Germany olsa böylr bir konu açmazdım. Razer tr de resmi olarak kendisi olmadığı için ürünü her ürüne bakmıyorlar belli ki
Mesaj otomatik birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bilkom un cevabı bu
Hocam Amazon'a sordunuz mu "Bu ürünün garantisi yok mu? Garantili satış yapmıyor musunuz?" Diye.
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,740
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8

sveaz

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,788
Dahası  
Reaksiyon skoru
846
İsim
ahmet ali özmert
Amazondan Razer Barracuda X aldım. Ürün kusurlu geldi. Ama garantiye gitmesini istiyorum. Bilkom ve Arena Bilgisayarı aradım garanti için. İkisi de biz ilgilenmiyoruz dedi. Zaten ürün kutusunda ithalatçı amazon yazıyor. Garanti desteğinin de onlar tarafından sağlanması lazım. Ama amazon onlar bakmıyorsa biz bir şey yapamıyoruz diyor. Ben ne anladım bu işten. Ürünü satıyorsun ama arkasında durmayınca ne önemi kaldı. Ürünü yeni aldığım için iade edebiliyorum. İade edicem. Kutusu yanımda değil, farklı bir yerde. Bunu da söyledim. Kutusu olmasa da olur dedi. Umarım kutusuz diye ücret kesintisi falan olmaz. Ayrıca o kadar indirim bekledim. Ürünü aldım. Şimdi tekrar indirim beklesem kulaklıksız kalırım. Yenisini alsam pahalıya almam gerekir. Her türlü mağdur olmuş oluyorum.
direk ürünün açıklamasını yapıp iade et muhtemlen zaten ürünü istemeyip parayı iade ediceklerdir geçen gün mouse aldım benimde başıma aynısı geldi iade başlattım bide mng kargo kargomu kabul etmedi parayı direk iade ettiler ürün sizde kalabilir dediler
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,740
direk ürünün açıklamasını yapıp iade et muhtemlen zaten ürünü istemeyip parayı iade ediceklerdir geçen gün mouse aldım benimde başıma aynısı geldi iade başlattım bide mng kargo kargomu kabul etmedi parayı direk iade ettiler ürün sizde kalabilir dediler
Her zaman yapmıyorlar. Bana da bir kere yaptılar. Ama şuan ürünü istiyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,005,647
Mesajlar
9,075,433
Üyeler
159,373
Son üye
Krasos
Top Bottom