Neler Yeni

Amazon hesabınızı korumanıza yardımcı olun

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
103
Dahası  
Reaksiyon skoru
29
İsim
Meryem Hilal Yılmaz
İninal kartımla Amazon Prime'a üye oldum 30 gün deneme süresi geçti ve 7.90 TL alması gerekiyordu. İninal kartımda para olmadığı için almamış. Kartımı değiştirmeye çalıştım "hesap koruması" gibi bir şey çıktı karşıma. Koronaya rağmen ATM'ye gittim 10 TL yükledim. Hesabımda 9.82 TL var ancak parayı çekmiyor ben de bu yüzden üyeliğimi yenileyemiyorum. Hesabıma girmeye çalıştığımda çok fazla veri gönderildi hatası alıyorum. Başka yollardan girmeye çalıştığımda Hesap Koruması çıkıyor. Müşteri hizmetlerini (+90 850 390 21 53 başka müşteri hizmetleri numarası varsa yazın lütfen) arıyorum sms gönderip beni giriş sayfasına atıyor. Giriş yapıyorum şifremi sıfırlamam için kod gönderiyorlar ( şifrem doğru otomatik gönderiyor). Kodu yazdıktan sonra aşağıdaki gibi www.amazon.com.tr sizi çok fazla kez yönlendirdi hatasıyla karşılaşıyorum ( Çerezleri temizledim.). Nasıl çözebilirim benden başka bu sorunu yaşayan var mı?
 

Ekler

  • amazonhesap.jpg
    amazonhesap.jpg
    131.6 KB · Hit: 107
  • amazon.jpg
    amazon.jpg
    79.9 KB · Hit: 97
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,021,752
Mesajlar
9,224,018
Üyeler
161,900
Son üye
cansevr27
Top Bottom