- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 103
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 29
- İsim
- Meryem Hilal Yılmaz
İninal kartımla Amazon Prime'a üye oldum 30 gün deneme süresi geçti ve 7.90 TL alması gerekiyordu. İninal kartımda para olmadığı için almamış. Kartımı değiştirmeye çalıştım "hesap koruması" gibi bir şey çıktı karşıma. Koronaya rağmen ATM'ye gittim 10 TL yükledim. Hesabımda 9.82 TL var ancak parayı çekmiyor ben de bu yüzden üyeliğimi yenileyemiyorum. Hesabıma girmeye çalıştığımda çok fazla veri gönderildi hatası alıyorum. Başka yollardan girmeye çalıştığımda Hesap Koruması çıkıyor. Müşteri hizmetlerini (+90 850 390 21 53 başka müşteri hizmetleri numarası varsa yazın lütfen) arıyorum sms gönderip beni giriş sayfasına atıyor. Giriş yapıyorum şifremi sıfırlamam için kod gönderiyorlar ( şifrem doğru otomatik gönderiyor). Kodu yazdıktan sonra aşağıdaki gibi www.amazon.com.tr sizi çok fazla kez yönlendirdi hatasıyla karşılaşıyorum ( Çerezleri temizledim.). Nasıl çözebilirim benden başka bu sorunu yaşayan var mı?