Neler Yeni

Yardım amazonun berbat garanti süreci, yardım lazım (razer Mouse)

Esca

80+ Bronze
Katılım
27 Şubat 2023
Mesajlar
584
Dahası  
Reaksiyon skoru
200
İsim
Can ŞİMŞEK
Kesinlikle sorunsuz halledebilirsin o zaman, bağlandığın destek personeli ilgisiz olabiliyor bir kaç kere bağlanmayı dene.
5 6 kişi ile görüştüm birisi herhangi bir razer servisi dedi, birisi penta teknoloji dedi, birisi arena bilgisayar dedi, biri bi numara verdi, hatta biriside bekleyin googleden bakıyorum dedi ya :D
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,778
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,306
İsim
yusuf ecer
5 6 kişi ile görüştüm birisi herhangi bir razer servisi dedi, birisi penta teknoloji dedi, birisi arena bilgisayar dedi, biri bi numara verdi, hatta biriside bekleyin googleden bakıyorum dedi ya :D
Biraz daha zorlamanı öneririm, çözeceğine eminim çünkü
 

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,879
ürünün kutusun yada garanti belgesinde yazması lazım hangi firma tarafından garantinin verildiği yoksa razerin sitesinden kontrol et garanti sürecini bakalım
 

Esca

80+ Bronze
Katılım
27 Şubat 2023
Mesajlar
584
Dahası  
Reaksiyon skoru
200
İsim
Can ŞİMŞEK

Ekler

  • WhatsApp Image 2023-09-25 at 18.50.20.jpeg
    WhatsApp Image 2023-09-25 at 18.50.20.jpeg
    97.5 KB · Hit: 63

Esca

80+ Bronze
Katılım
27 Şubat 2023
Mesajlar
584
Dahası  
Reaksiyon skoru
200
İsim
Can ŞİMŞEK

Ekler

  • WhatsApp Image 2023-09-26 at 12.08.52.jpeg
    WhatsApp Image 2023-09-26 at 12.08.52.jpeg
    188.5 KB · Hit: 90
Katılım
8 Mayıs 2022
Mesajlar
464
Dahası  
Reaksiyon skoru
228
İsim
crazy
amazon garantiye niye kendi baksın ki, muhtemelen başka müşteri hizmetlerine ulaşırsanız (defalarca deneyerek ya da bir süre sonra), illa ki birisi ücret iadesi yada değişim diyebilir, ki kendi stoklarında ürün yoksa değişim yerine ücret iadesi önerebilirler, onarım yapacaklarını sanmıyorum
 

Esca

80+ Bronze
Katılım
27 Şubat 2023
Mesajlar
584
Dahası  
Reaksiyon skoru
200
İsim
Can ŞİMŞEK
amazon garantiye niye kendi baksın ki, muhtemelen başka müşteri hizmetlerine ulaşırsanız (defalarca deneyerek ya da bir süre sonra), illa ki birisi ücret iadesi yada değişim diyebilir, ki kendi stoklarında ürün yoksa değişim yerine ücret iadesi önerebilirler, onarım yapacaklarını sanmıyorum
garantiye kendi isimlerini yazdırıyosa kendisi bakacak tabi başkası niye baksın mantıklı olanı söylede bizde anlayak
Mesaj otomatik birleştirildi:

dolandırılma olmazda teknik desteğe yaz bakalım razerin ne sonuç çıkacak merak ettim :kekw:
3 gündür zaten konuşuyorum adamlarla, iade süreci başlatıldı şimdi ama rapor olmadan bize gönderirseniz bizim burdaki bilgisiz çalışanlar kafasına göre tespit yapıp geri size gönderebilirler diyo adam :D hepsi sayko ya
 

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,879
garantiye kendi isimlerini yazdırıyosa kendisi bakacak tabi başkası niye baksın mantıklı olanı söylede bizde anlayak
Mesaj otomatik birleştirildi:


3 gündür zaten konuşuyorum adamlarla, iade süreci başlatıldı şimdi ama rapor olmadan bize gönderirseniz bizim burdaki bilgisiz çalışanlar kafasına göre tespit yapıp geri size gönderebilirler diyo adam :D hepsi sayko ya
yani depodaki adam bilmez tabi :kekw: çözülür herhalde diye düşünuyorum
 
Top Bottom