erentuncay
80+
- Katılım
- 7 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 169
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 62
- İsim
- eren tunçay
merhaba hocam bu konuda size tavsiyelerim şu olur öncelikle ben küçüklüğümden beri araba simulasyon oyunları oynayarak büyüdüm logitech driving force gt direksiyon setim vardı daha sonra g25 direksiyona geçtim uzun bir süredir de thrustmaster t300rs gt kullanıyorum öncelikle şunu belirteyim klavye mouse ile dahi oynarsanız bir simulasyon oyununu size katacağı bir çok şey olur şerit takibi ayna kontrolü trafik akışında yaşanabilecek ve dikkat etmeniz gerekecek bir çok şeyi size yavaş yavaş aşılar dikkatinizi ve refleksinizi geliştirmenize olanak sağlar.
bunlar dışında araca binin babanız yokken aracınızı çalıştırın el freni'ni indirmeyin debryaja basarak aracı 1. vitese alın daha sonra yine unutmayın el frenini asla indirmeyin ve debryajı yavaşça kavrama noktasına kadar çekin ve orada debryajı tutun. bunu pratik olarak bas çek şeklinde defalarca yapın ayağınız o kavrama noktasına iyice alışması için daha sonra o noktaya ayağınız alıştı ise o noktada tutup bu sefer gaza biraz dokunun ama unutmayın el frenini indirmeyin ve gaza da normal düzeyde basın ufak ufak sabit tutun aracın arkasının oturduğunu fark edeceksiniz zaten o anda zaten tekrar tam debryaj yapın ve durun bunu tekrarlayın alışana dek en dik yokuşlarda dahi kalkışınza kesin desteği olur iyice alıştıktan sonra bu duruma el frenini indirip devam edin pratik yapmış olduğunuz için kalkış kısmı hallolmuş olur trafiğin az veya hiç olmadığı bölge tercih edebilirsiniz tır garajları veya kapalı pazar alanları vs gibi yerlerde tercih edebilirsiniz .
trafikte panik yapmayınız ani hareketlerden frenlerden vs kaçının frene ayağınızın alışması biraz sürer önemli olan direksiyon hakimiyetiniz ve ayna kontrolü eğer direksiyonu düz tuttuğunuza ve şeritten çıkmayacağınza eminseniz ve önünüzde bir tehdit oluştaracak şey yok ise göz ucu ile ayna kontrolünü tam yapmalısınız özellikle büyük şehirlerde akan trafikte aralardan geçen motorcu arkadaşalara kesinlikle dikkat edin ve yol vermekten çekinmeyin. şeridin az sağı veya soluna kaçarsanız zaten onlar geçerler sadece işini kolaylaştırmış olursunuz.
bunlar dışında yapamam edemem diyorsanız sürücü kurslarından eğitim alın ehliyetiniz olsa bile direksiyon eğitimi alabilirsiniz.
bunlar dışında araca binin babanız yokken aracınızı çalıştırın el freni'ni indirmeyin debryaja basarak aracı 1. vitese alın daha sonra yine unutmayın el frenini asla indirmeyin ve debryajı yavaşça kavrama noktasına kadar çekin ve orada debryajı tutun. bunu pratik olarak bas çek şeklinde defalarca yapın ayağınız o kavrama noktasına iyice alışması için daha sonra o noktaya ayağınız alıştı ise o noktada tutup bu sefer gaza biraz dokunun ama unutmayın el frenini indirmeyin ve gaza da normal düzeyde basın ufak ufak sabit tutun aracın arkasının oturduğunu fark edeceksiniz zaten o anda zaten tekrar tam debryaj yapın ve durun bunu tekrarlayın alışana dek en dik yokuşlarda dahi kalkışınza kesin desteği olur iyice alıştıktan sonra bu duruma el frenini indirip devam edin pratik yapmış olduğunuz için kalkış kısmı hallolmuş olur trafiğin az veya hiç olmadığı bölge tercih edebilirsiniz tır garajları veya kapalı pazar alanları vs gibi yerlerde tercih edebilirsiniz .
trafikte panik yapmayınız ani hareketlerden frenlerden vs kaçının frene ayağınızın alışması biraz sürer önemli olan direksiyon hakimiyetiniz ve ayna kontrolü eğer direksiyonu düz tuttuğunuza ve şeritten çıkmayacağınza eminseniz ve önünüzde bir tehdit oluştaracak şey yok ise göz ucu ile ayna kontrolünü tam yapmalısınız özellikle büyük şehirlerde akan trafikte aralardan geçen motorcu arkadaşalara kesinlikle dikkat edin ve yol vermekten çekinmeyin. şeridin az sağı veya soluna kaçarsanız zaten onlar geçerler sadece işini kolaylaştırmış olursunuz.
bunlar dışında yapamam edemem diyorsanız sürücü kurslarından eğitim alın ehliyetiniz olsa bile direksiyon eğitimi alabilirsiniz.