Captain Barbossa
80+
- Katılım
- 2 Eylül 2024
- Mesajlar
- 484
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 163
- İsim
- Erhan Akçay
Evet kasım indirmlerin den dolayı aksamalar özellikle hacmi iş potansiyeli yüksek kargolarda sıkntı var. Ama şube arandında şikayet olsun olmasın müşteriye hakaret kaba konuşma olmaz. Müşteri hemen saydırmadığı sürece, konudaki arkadaşımız öyle yapmadını beyan ediyor.
Çalışan kişi iyi bir usluble "anlayışınız için teşekkürler kusura bakmayın" demeli kişi "müşteri" anlamayıp küfür ediyorsa o da mecburen karşılık verir veya teli kapatır. Gerekirse o müşteriyi şikayet eder ama burada öyle bir durum yok gibi anlatılana göre.
Bu arada bazı şubeler teli hiç açmıyorlar bile kimseye ulaşamıyorsun, mesela sürat kargo geçen hafta yoğunluktan dolayı ist maltepe aktarmada antepten 2 günde gelen m2 ssdyi 5 gün aynı yerde beklettiler oranın telefonu da çalışmıyor hiç bilgi alamıyorsun. Mecburen dağıtım şubesinin getirmesini bekledim.
Gelen adamı da tanıdım dan çok dert yanmadım, abi yoğunluk var kusura bakmayın dedi.
Yani konu sahibi arkadaşta muhtemelen buna yakın bir tepki açıklama bekledi aslında.
Çalışan kişi iyi bir usluble "anlayışınız için teşekkürler kusura bakmayın" demeli kişi "müşteri" anlamayıp küfür ediyorsa o da mecburen karşılık verir veya teli kapatır. Gerekirse o müşteriyi şikayet eder ama burada öyle bir durum yok gibi anlatılana göre.
Bu arada bazı şubeler teli hiç açmıyorlar bile kimseye ulaşamıyorsun, mesela sürat kargo geçen hafta yoğunluktan dolayı ist maltepe aktarmada antepten 2 günde gelen m2 ssdyi 5 gün aynı yerde beklettiler oranın telefonu da çalışmıyor hiç bilgi alamıyorsun. Mecburen dağıtım şubesinin getirmesini bekledim.
Gelen adamı da tanıdım dan çok dert yanmadım, abi yoğunluk var kusura bakmayın dedi.
Yani konu sahibi arkadaşta muhtemelen buna yakın bir tepki açıklama bekledi aslında.