Attack Shark X68 Vs Wraith W75

flentin

80+
Katılım
19 Haziran 2026
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
İlk W75i aldigimda iade ettim nedeni wobble sorunuydu ciddi bir wobble sorunu vardi, daha sonra degisim talebinde bulundum ve İngilizce siyah modelini aldim. Bunda da yine woble sorunu var ve geceleri yazilar okunmuyor. Bir de keycapse oara vermek istmeiyorum. İade edip as X68 he modelini almayi dusunuyorum. Sizce ne yapmaliyim?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,849
Mesajlar
11,071,152
Üyeler
197,994
Son üye
Ze0d
Geri
Top