Neler Yeni

Bi ben mi para kazanamadım??

epicLexux

80+
Katılım
20 Şubat 2024
Mesajlar
35
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
epicLexux
Neden böyle şeyleri ben sonradan duyuyorum elemanların nasıl aklına geliyo.Saçma sapan yapay zeka ile oluşturulmuş kedi videoları milyonlarca izlenmiş 300k abone yapmış çatır çatır para kazanıyo.
başkası yine yapay zeka ile hikayeler anlatıyo çatur çatır kazanıyo.Ben bunları sonradan öğreniyorum ve iş işten geçmiş oluyo
 

seyfo-dayı

80+ Bronze
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
1,413
Dahası  
Reaksiyon skoru
577
İsim
Kerpeten
Neden böyle şeyleri ben sonradan duyuyorum elemanların nasıl aklına geliyo.Saçma sapan yapay zeka ile oluşturulmuş kedi videoları milyonlarca izlenmiş 300k abone yapmış çatır çatır para kazanıyo.
başkası yine yapay zeka ile hikayeler anlatıyo çatur çatır kazanıyo.Ben bunları sonradan öğreniyorum ve iş işten geçmiş oluyo
nasıl yapcaz
 

Efruz_Bey

80+
Katılım
18 Ocak 2024
Mesajlar
81
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Salih
Hocam yeniligi getiren kazanır sonra biz arkasından ah vah ederiz.
 

epicLexux

80+
Katılım
20 Şubat 2024
Mesajlar
35
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
epicLexux
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6

cengizovic

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2020
Mesajlar
2,024
Dahası  
Reaksiyon skoru
915
İsim
Cengiz Han
Sürekli gündemde kalacaksın. Gerçi hiç bir şey için geç değil. Yapay zekayı kullanabilirsen hala çok şey yapabilirsin. Önemli olan fikirler. Hala gelişmekte olan bir şey yapay zeka.
 

Splixson

80+ Bronze
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
1,434
Dahası  
Reaksiyon skoru
801
İsim
Furkan ŞENGÜL
şimdi başla
 

Kara*

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2023
Mesajlar
2,508
sen de başla kedi köpek +12 yaşlara kore klipleri cart curt 1 sene içinde bile bak nasıl yükselirsin
 
Top Bottom