Neler Yeni

Bilkom halen garanti hakkında bilgi vermiyor

Heren45

80+
Katılım
27 Temmuz 2023
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Halil
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar,Bilgisayar parçaları, konsollar ve oyunlar
Benim şu anda Dualsensimde Drift sorunu var birkaç gün idare edilebilirdi ama bu aralar çok kötüleşti dün Bilkoma bildirdim sizi gün içinde arayacaklardır dendi aranmadı o gün sordum Bilkoma bu gün beni aramadılar diye yoğunluk var yarın arıyacaklardır sizi dedi bu gün oldu halen hiçbir ses yok birdaha aradım bu gün 13 ya da 15 gibi yoğunluk var size acileyitinizi ileticez dendi 45 dakikaya müşteri hizmetleri kapanıyo 2 gün oldu ses yok yarın 3. Güne giriyoruz halen hiçbir ses yok ne arayan var ne mail atan Dualsensim neredeyse artık fişi çekti ve garantiye halen yollayamıyorum bilen biri varsa ya da yardımcı olucak biri varsa bana lütfen yardım edin
Mesaj otomatik birleştirildi:

Benim şu anda Dualsensimde Drift sorunu var birkaç gün idare edilebilirdi ama bu aralar çok kötüleşti dün Bilkoma bildirdim sizi gün içinde arayacaklardır dendi aranmadı o gün sordum Bilkoma bu gün beni aramadılar diye yoğunluk var yarın arıyacaklardır sizi dedi bu gün oldu halen hiçbir ses yok birdaha aradım bu gün 13 ya da 15 gibi yoğunluk var size acileyitinizi ileticez dendi 45 dakikaya müşteri hizmetleri kapanıyo 2 gün oldu ses yok yarın 3. Güne giriyoruz halen hiçbir ses yok ne arayan var ne mail atan Dualsensim neredeyse artık fişi çekti ve garantiye halen yollayamıyorum bilen biri varsa ya da yardımcı olucak biri varsa bana lütfen yardım edin
Abi harbi yeter artık F1 23 oynayacağım oynayamıyorum Assetto oynayacağım oynayamıyorum War Thunder oynayacağım oynayamıyorum bir an önce garantiye yollamam lazım yollayamıyorum 2 gündür beni geçiştiriyorlar zaten tamir şubeleri salihlide şurdan şurası bana şunu şunu yapacaksınız deseler cidden gidip yaptıracağım ama halen yoklar
 
Son düzenleme:

Bünyamina

80+ Gold
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
7,859
Benim şu anda Dualsensimde Drift sorunu var birkaç gün idare edilebilirdi ama bu aralar çok kötüleşti dün Bilkoma bildirdim sizi gün içinde arayacaklardır dendi aranmadı o gün sordum Bilkoma bu gün beni aramadılar diye yoğunluk var yarın arıyacaklardır sizi dedi bu gün oldu halen hiçbir ses yok birdaha aradım bu gün 13 ya da 15 gibi yoğunluk var size acileyitinizi ileticez dendi 45 dakikaya müşteri hizmetleri kapanıyo 2 gün oldu ses yok yarın 3. Güne giriyoruz halen hiçbir ses yok ne arayan var ne mail atan Dualsensim neredeyse artık fişi çekti ve garantiye halen yollayamıyorum bilen biri varsa ya da yardımcı olucak biri varsa bana lütfen yardım edin
Mesaj otomatik birleştirildi:


Abi harbi yeter artık F1 23 oynayacağım oynayamıyorum Assetto oynayacağım oynayamıyorum War Thunder oynayacağım oynayamıyorum bir an önce garantiye yollamam lazım yollayamıyorum 2 gündür beni geçiştiriyorlar
Maile güzel dönüş yapıyorlar mı ?
Garanti kağıdı fatura isteyip kargo kodu verseler daha iyi olur.
Bu şekilde ulaşmayı dene sorununu yaz. Böylede olmazsa bilkomun konumuna bak yerine götür. Orada da almazlarsa topla kanıtları tüketici hakem heyetine başvur.
 

Heren45

80+
Katılım
27 Temmuz 2023
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Halil
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar,Bilgisayar parçaları, konsollar ve oyunlar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Maile güzel dönüş yapıyorlar mı ?
Garanti kağıdı fatura isteyip kargo kodu verseler daha iyi olur.
Hocam yok ben telefonla bilkomu aradım fatura garanti herşeyi var zaten dönüş yapacağız arıyacağız diyorlar halen ses yok yoğunuz diye geçiştiriyorlar
 

Bünyamina

80+ Gold
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
7,859
Hocam yok ben telefonla bilkomu aradım fatura garanti herşeyi var zaten dönüş yapacağız arıyacağız diyorlar halen ses yok yoğunuz diye geçiştiriyorlar
Mail ile ulaş telefonun başındaki işlevsiz biri olabilir.
Dönuş yapacağız ne demek sorununu anlatırsan garanti fatura kağıdını isterler gösterirsin kargo kodu verip teslim etmelerini isterler. Olması gereken bu değil mi ? Seni neden arayacağını söylüyor oradan sana nasıl yardımcı olabilir ? Dalga geçiyor olabilir.
 

Heren45

80+
Katılım
27 Temmuz 2023
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Halil
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar,Bilgisayar parçaları, konsollar ve oyunlar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Mail ile ulaş telefonun başındaki işlevsiz biri olabilir.
Hayır bakın zaten telefondaki adam direk Sony playstationa mail atıyo merkeze yolluyo ha ben Bilkoma mail atmışım ha aramışım hiçbir fark olmayacak muhtemelen
 

Bünyamina

80+ Gold
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
7,859
Hayır bakın zaten telefondaki adam direk Sony playstationa mail atıyo merkeze yolluyo ha ben Bilkoma mail atmışım ha aramışım hiçbir fark olmayacak muhtemelen
Ne yapacağını söyledim. Başka hiçbir türlü hızlı ulaşamazsın ki.
 

Heren45

80+
Katılım
27 Temmuz 2023
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Halil
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar,Bilgisayar parçaları, konsollar ve oyunlar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Mail ile ulaş telefonun başındaki işlevsiz biri olabilir.
Dönuş yapacağız ne demek sorununu anlatırsan garanti fatura kağıdını isterler gösterirsin kargo kodu verip teslim etmelerini isterler. Olması gereken bu değil mi ? Seni neden arayacağını söylüyor oradan sana nasıl yardımcı olabilir ? Dalga geçiyor olabilir.
Hocam bakın süreci anlatıyorum. Ben Dualsensimde sorunu anlatıyorum anladığım kadarıyla onlar Play Station Headquartera yolluyo maili şunun dualsensinde sorun var diye onlar sadece raporu yolluyo Headquarterdan cevap gelirse bilkom beni yönlendirecek muhtemelen yani bilkom burda aracı gibi bir şey burda
 

Bünyamina

80+ Gold
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
7,859
Hocam bakın süreci anlatıyorum. Ben Dualsensimde sorunu anlatıyorum anladığım kadarıyla onlar Play Station Headquartera yolluyo maili şunun dualsensinde sorun var diye onlar sadece raporu yolluyo Headquarterdan cevap gelirse bilkom beni yönlendirecek muhtemelen yani bilkom burda aracı gibi bir şey burda
Senin ürününü alıp kontrol etmeden böyle iş yapmazlar.
Sen yetkili servis misin sorunu söyleyip çözüm arayacak onlar.
Benim anlamadığım şey ürününü almadan bir yerlere mail göndermek nedir kontrol eden yetkili servis nerede ?
 

Heren45

80+
Katılım
27 Temmuz 2023
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Halil
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar,Bilgisayar parçaları, konsollar ve oyunlar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Senin ürününü alıp kontrol etmeden böyle iş yapmazlar.
Sen yetkili servis misin soru söyleyip çözüm arayacak onlar.
Muhtemelen şöyle olucak bu en yakın servise yollasın tamirci kontrol etsin ona göre düzeltsin yapıcaklar sanırım hiçbirşey anlamadım arıyorum raporununzu Sony yolluyorum diyorlar sizi arayacaklar diyorlar ama aramıyorlar ben sorunca neden aramadılar beni diyince yoğunluk var sizi arayacaklar acileyitinizi belirtiyorum diyorlar gidiyorlar son 2 günüm böyle yarında aramazlarsa artık o kadar nazik konuşmayacağım
 

AGUMBA

80+ Bronze
Katılım
9 Nisan 2023
Mesajlar
1,376
Dahası  
Reaksiyon skoru
725
İsim
Sercan GÖKALP
Hocam bakın süreci anlatıyorum. Ben Dualsensimde sorunu anlatıyorum anladığım kadarıyla onlar Play Station Headquartera yolluyo maili şunun dualsensinde sorun var diye onlar sadece raporu yolluyo Headquarterdan cevap gelirse bilkom beni yönlendirecek muhtemelen yani bilkom burda aracı gibi bir şey burda
Benim ASUS ekran kartında sorun olduğu zaman ben aracı firmayı aradan çıkarıp direkt Asus Türkiye Yi aramıştım. Sony Türkiye gibi bir yapılanma varsa oraya ulaşmayı deneyebilirsin
 

Bünyamina

80+ Gold
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
7,859
Muhtemelen şöyle olucak bu en yakın servise yollasın tamirci kontrol etsin ona göre düzeltsin yapıcaklar sanırım hiçbirşey anlamadım arıyorum raporununzu Sony yolluyorum diyorlar sizi arayacaklar diyorlar ama aramıyorlar ben sorunca neden aramadılar beni diyince yoğunluk var sizi arayacaklar acileyitinizi belirtiyorum diyorlar gidiyorlar son 2 günüm böyle yarında aramazlarsa artık o kadar nazik konuşmayacağım
Kendileri garantiyi faturayı kontrol edip ürünü almaları gerekir. Niye mail yolluyorlar ? Böyle bir şey mi söyledi ? Oradan mı duydun söyledin ? Bu işte oyalama geçiştirme var. Böyle iş olmaz. 2 gün beklemek nedir.
 

Heren45

80+
Katılım
27 Temmuz 2023
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Halil
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar,Bilgisayar parçaları, konsollar ve oyunlar
Kendileri garantiyi faturayı kontrol edip ürünü almaları gerekir. Niye mail yolluyorlar ? Böyle bir şey mi söyledi ? Oradan mı duydun söyledin ? Bu işte oyalama geçiştirme var. Böyle iş olmaz. 2 gün beklemek nedir.
Evet soruyorum şu anda ne yapıyorsunuz diye rapor gönderiyorum diyorlar saçmalık
Mesaj otomatik birleştirildi:

Benim ASUS ekran kartında sorun olduğu zaman ben aracı firmayı aradan çıkarıp direkt Asus Türkiye Yi aramıştım. Sony Türkiye gibi bir yapılanma varsa oraya ulaşmayı deneyebilirsin
Hocam Play station Türkiye çekildi yerine bilkom geldi muhtemelen bilkom Sony Uk ya da Headquartera mesaj yolluyo tek aracı firima Bilkom başka kimse yok ona görede Bilkom beni yönlendiriyo
 

AGUMBA

80+ Bronze
Katılım
9 Nisan 2023
Mesajlar
1,376
Dahası  
Reaksiyon skoru
725
İsim
Sercan GÖKALP
Evet soruyorum şu anda ne yapıyorsunuz diye rapor gönderiyorum diyorlar saçmalık
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam Play station Türkiye çekildi yerine bilkom geldi muhtemelen bilkom Sony Uk ya da Headquartera mesaj yolluyo tek aracı firima Bilkom başka kimse yok ona görede Bilkom beni yönlendiriyo
O zaman sana Allah sabır versin ne diyeyim...
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
961,462
Mesajlar
8,718,165
Üyeler
151,746
Son üye
Eru_ila
Top Bottom