merhaba yaşadığım bir sorun var bilgili arkadaşlar varsa bana yazabilir sorunumu çözebilen kişiye 2000tl hediye edeceğim.
brawl stars adlı oyunda alım satım işleri ile uğraşmaktayım. birisi benden hesabı satın aldığında müşterinin vermiş olduğu mail adresine hesabı kaydetmem gerekiyor. fakat bende bu işin ticareti ile uğraştığım için sattığım hesapların ilk sahibi ben olmuyorum. bu nedenlede Supercell ID üzerinden hesaptaki bağlı olan e-posta adresini değiştir dediğimde karşıma [görsel 1]de gösterilen hata çıkıyor.
bende bu hata ile mail adresini değiştiremediğim için oyunun yardım ve destek kısmına başvurarak otomatik destek üzerinden hesabım çalındı diye gösterip hesaba yeni mail adresi ekleyebiliyordum. mail adresini ekleyebilmem için otomatik destek bana hesap içerisindeki bağlı olan telefon numarasını benimmi etkinleştirdiğimi soruyor. ben bu soruya evet dersem ilk başta hesapta bağlı olan telefon numarasına kod iletiliyor kodu eğer doğru girersemde yeni mail adresi eklememe izin veriliyordu.
benim asıl sorum şu;
yardım ve destek artık hesap içerisindeki bağlı olan telefon numarasını benimmi etkinleştirdiğimi sorduğunda ben bu soruya evet yanıtını verdiğimde telefon numarasına kod göndermesi yerine beni bekletiyor. ama farklı bir cihaz denediğimde yine eskisi gibi çalışıyor. kısaca bazı cihazlarda çalışıp bazı cihazlarda çalışıyor. [görsel 2]deki gibi olması gerekirken [görsel 3]deki gibi oluyor. desteği ne yaparsam her cihazdada olacak hale getirebilirim.
brawl stars adlı oyunda alım satım işleri ile uğraşmaktayım. birisi benden hesabı satın aldığında müşterinin vermiş olduğu mail adresine hesabı kaydetmem gerekiyor. fakat bende bu işin ticareti ile uğraştığım için sattığım hesapların ilk sahibi ben olmuyorum. bu nedenlede Supercell ID üzerinden hesaptaki bağlı olan e-posta adresini değiştir dediğimde karşıma [görsel 1]de gösterilen hata çıkıyor.
bende bu hata ile mail adresini değiştiremediğim için oyunun yardım ve destek kısmına başvurarak otomatik destek üzerinden hesabım çalındı diye gösterip hesaba yeni mail adresi ekleyebiliyordum. mail adresini ekleyebilmem için otomatik destek bana hesap içerisindeki bağlı olan telefon numarasını benimmi etkinleştirdiğimi soruyor. ben bu soruya evet dersem ilk başta hesapta bağlı olan telefon numarasına kod iletiliyor kodu eğer doğru girersemde yeni mail adresi eklememe izin veriliyordu.
benim asıl sorum şu;
yardım ve destek artık hesap içerisindeki bağlı olan telefon numarasını benimmi etkinleştirdiğimi sorduğunda ben bu soruya evet yanıtını verdiğimde telefon numarasına kod göndermesi yerine beni bekletiyor. ama farklı bir cihaz denediğimde yine eskisi gibi çalışıyor. kısaca bazı cihazlarda çalışıp bazı cihazlarda çalışıyor. [görsel 2]deki gibi olması gerekirken [görsel 3]deki gibi oluyor. desteği ne yaparsam her cihazdada olacak hale getirebilirim.