BrackishBeast
80+
- Katılım
- 28 Kasım 2020
- Mesajlar
- 38
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 6
- İsim
- Nurettin Polat Özçetin
Arkadaşlar direkt şikayet var üzerinden yaptığım paylaşımı kopyalayacağım
30.10.20 tarihinde Casper Excalibur G770 serisi i5 10. Nesil işlemcili oyuncu notebook'unu Teknosa bayisinden satın aldım. Aldıktan 3 ay sonra ısı problemi, FPS düşüşleri yüzünden yetkili servise gönderme kararı aldım. 18.01.2021 tarihinde notebook'umu Teknosa vasıtasıyla teknik servise gönderdim. 22.01.2021 tarihinde kullanıcı kaynaklı sorunlar olduğu dolayısıyla 955 TL tamir bedeli istendi. Nedeni ise klavye ENTER tuşunun bir tırnağı kırık ve c panelinde darbe olduğunu söylediler ama ben servise gönderirken bilgisayarda herhangi bir darbe yoktu. Alırken kasko yaptırdığım için kasko şirketine göndermeye karar verip cihazı geri istedim. 01.02.2021 tarihinde bilgisayarı teslim almaya gittim. Bilgisayarı teslim aldığımda darbeyi merak ettim. Teknosa çalışanıyla beraber ürünü açıp kontrol ettiğimizde notebook'un kasasında vidalamadan kaynaklı çıkıntılar ve göçükler olduğunu tespit ettik. Gönderdiğimde kasasında herhangi bir sorun yoktu. Öyle bir sorun olsaydı eğer Teknosa çalışanları bunu fark edip bunu sisteme geçirirlerdi. Benden kaynaklı olması imkansız olan hasarları görünce şok geçirdim. Cihazımı da 01.02.2021 tarihinde yani teslim aldığım gün kaskoya gönderdim. Bu kadar bilinen büyük bir kurumun bu denli müşterisini mağdur etmesi kabul edilemez.
Şikayet var sitesine attığım şikayet gönderisi şuanda onay aşamasında. Onaylandığında buraya linkini bırakacağım. Herkese iyi günler.
30.10.20 tarihinde Casper Excalibur G770 serisi i5 10. Nesil işlemcili oyuncu notebook'unu Teknosa bayisinden satın aldım. Aldıktan 3 ay sonra ısı problemi, FPS düşüşleri yüzünden yetkili servise gönderme kararı aldım. 18.01.2021 tarihinde notebook'umu Teknosa vasıtasıyla teknik servise gönderdim. 22.01.2021 tarihinde kullanıcı kaynaklı sorunlar olduğu dolayısıyla 955 TL tamir bedeli istendi. Nedeni ise klavye ENTER tuşunun bir tırnağı kırık ve c panelinde darbe olduğunu söylediler ama ben servise gönderirken bilgisayarda herhangi bir darbe yoktu. Alırken kasko yaptırdığım için kasko şirketine göndermeye karar verip cihazı geri istedim. 01.02.2021 tarihinde bilgisayarı teslim almaya gittim. Bilgisayarı teslim aldığımda darbeyi merak ettim. Teknosa çalışanıyla beraber ürünü açıp kontrol ettiğimizde notebook'un kasasında vidalamadan kaynaklı çıkıntılar ve göçükler olduğunu tespit ettik. Gönderdiğimde kasasında herhangi bir sorun yoktu. Öyle bir sorun olsaydı eğer Teknosa çalışanları bunu fark edip bunu sisteme geçirirlerdi. Benden kaynaklı olması imkansız olan hasarları görünce şok geçirdim. Cihazımı da 01.02.2021 tarihinde yani teslim aldığım gün kaskoya gönderdim. Bu kadar bilinen büyük bir kurumun bu denli müşterisini mağdur etmesi kabul edilemez.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Şikayet var sitesine attığım şikayet gönderisi şuanda onay aşamasında. Onaylandığında buraya linkini bırakacağım. Herkese iyi günler.