Neler Yeni

Corsair HS35 kulaklığını nasıl tamir veya değişim yaptırırım?

Maeve Wiley

80+ Bronze
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
1,239
Kulaklığı 04.12.2020 tarihinde n11 üzerinden aldım. Kafa kısmında oluşan çatlaklar nedeniyle kulaklığın yenisinin gönderilmesini istiyorum. Kulaklığım kırık değil, çatlaklar var. Almamın üzerinden 8 ay geçtiği için değişim yaptırmam mümkün mü? Kutu, fatura, garanti belgesi, kullanım kılavuzu vs. herşeyim var. Ne yapmalıyım?

Önemli bir detayı eklemeyi unutmuşum. Kulaklığı satın aldığım n11 hesabına erişimim yok.
 

Kartal34

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2021
Mesajlar
2,664
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,634
İsim
Yok
Servise yolla ama sen kırdıysan kullanıcı hatası denir, hata fabrika kaynaklı olmalı.
 

M-Q^GÖKTÜRK

80+ Platinum
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
17,823
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,970
İsim
göksel yurtcan
ürünü siz mi kırdınız yoksa geldiğinde böylemiydi
 

Letrion

80+ Platinum
Katılım
9 Mart 2021
Mesajlar
11,868
En İyi Cevap
3

Maeve Wiley

80+ Bronze
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
1,239
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
ürünü siz mi kırdınız yoksa geldiğinde böylemiydi
Ne diyebilirim bilmiyorum. 8 ay önce ilk aldığımda normaldi zamanla çatlaklar oluştu. Kulaklık kırık değil ama fazlasıyla çatlak var kulağıma takarken kırılabilir.
 

M-Q^GÖKTÜRK

80+ Platinum
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
17,823
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,970
İsim
göksel yurtcan
Ne diyebilirim bilmiyorum. 8 ay önce ilk aldığımda normaldi zamanla çatlaklar oluştu. Kulaklık kırık değil ama fazlasıyla çatlak var kulağıma takarken kırılabilir.
değişmezler hocam
ama belki plastik plakayı değişirler
 

T.P.G.

80+ Titanium
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
24,370
değişmezler hocam
Mesaj otomatik birleştirildi:

ama belki plastik plakayı değişirler
Kulaklığı 04.12.2020 tarihinde n11 üzerinden aldım. Kafa kısmında oluşan çatlaklar nedeniyle kulaklığın yenisinin gönderilmesini istiyorum. Kulaklığım kırık değil, çatlaklar var. Almamın üzerinden 8 ay geçtiği için değişim yaptırmam mümkün mü? Kutu, fatura, garanti belgesi, kullanım kılavuzu vs. herşeyim var. Ne yapmalıyım?

Önemli bir detayı eklemeyi unutmuşum. Kulaklığı satın aldığım n11 hesabına erişimim yok.
Servise yolla ama sen kırdıysan kullanıcı hatası denir, hata fabrika kaynaklı olmalı.

Sorununu düzgün anlat, değişirler rahat ol. Kulaklığın sıkıntılı olduğunu gayet iyi biliyorlar.
 

Maeve Wiley

80+ Bronze
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
1,239
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9

Sorununu düzgün anlat, değişirler rahat ol. Kulaklığın sıkıntılı olduğunu gayet iyi biliyorlar.
Tamamdır yarın corsair ile iletişime geçip şansımı denerim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,020,739
Mesajlar
9,216,043
Üyeler
161,743
Son üye
kadbrprm
Top Bottom