Neler Yeni

DA-M1 sistem hata alıyorum yardım lazım

Emre Zengin

Moderatör
Katılım
22 Nisan 2021
Mesajlar
20,507
En İyi Cevap
20
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,957
Konum
Çorlu/Tekirdağ
İsim
Emre Zengin
evet bende onu deneyeceğim ama ***** herifler garanti belgesini yollamamış aşırı sinirim bozuldu yarın büyük ihtimal tüketici haklarına başvuracağım.

Çokta iletişime geçilebilecek insanlar değil be kanka. Seni şuna aktarıyorum diyip aktaramıyorlar felan yani.
Fatura garanti yerine geçiyor o yönden problem yok. Siz bu dediklerimi uyguladınız mı?
 

diekatze

80+ Bronze
Katılım
23 Nisan 2022
Mesajlar
1,069
Dahası  
Reaksiyon skoru
579
İsim
Kerem Uyar
evet bende onu deneyeceğim ama ***** herifler garanti belgesini yollamamış aşırı sinirim bozuldu yarın büyük ihtimal tüketici haklarına başvuracağım.

Çokta iletişime geçilebilecek insanlar değil be kanka. Seni şuna aktarıyorum diyip aktaramıyorlar felan yani.
Aldığın yer ile iletişime geçmeyip direkt thh başvurusu yaparsan gereksiz zaman kaybı. Anlat durumu, götür veya gönder cihazı servise. Bakılsın, sorunu varda destek olmazlarsa başvurursun.
 

Kurapikki

80+ Bronze
Katılım
4 Nisan 2020
Mesajlar
675
Fatura garanti yerine geçiyor o yönden problem yok. Siz bu dediklerimi uyguladınız mı?
format bios dahil her şeyi denedim. Fatura sadece gmail üzerinden gönderildi o geçerli mi?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Aldığın yer ile iletişime geçmeyip direkt thh başvurusu yaparsan gereksiz zaman kaybı. Anlat durumu, götür veya gönder cihazı servise. Bakılsın, sorunu varda destek olmazlarsa başvurursun.
Konuştum bilgili arkadaşlarının ofiste olmadığını söyleyerek 3-4 saat dodgelediler beni.
 
Katılım
21 Ağustos 2020
Mesajlar
485
Dahası  
Reaksiyon skoru
138
İsim
Baran Bakır
evet bende onu deneyeceğim ama ***** herifler garanti belgesini yollamamış aşırı sinirim bozuldu yarın büyük ihtimal tüketici haklarına başvuracağım.
katılıyorum hakkınızı arayın
 

Kurapikki

80+ Bronze
Katılım
4 Nisan 2020
Mesajlar
675
Aldığın yer ile iletişime geçmeyip direkt thh başvurusu yaparsan gereksiz zaman kaybı. Anlat durumu, götür veya gönder cihazı servise. Bakılsın, sorunu varda destek olmazlarsa başvurursun.
asıl çekincem sistemi gönderdiğimde hiçbir şey yapmadan tekrar göndermeleri. O vakit kaybını göze alamam.
 
Top Bottom