Cernop4371
80+
- Katılım
- 24 Ocak 2023
- Mesajlar
- 23
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 2
- İsim
- Ömer Faruk Yılmaz
Merhaba, Hepsiburada üzerinden satın aldığım Razer Viper Mini faremi 1,5 ay önce scroll tuşu çalışmadığı için Hepsiburada üzerinden tamir talebi oluşturdum. Talebin açılmasından 2 gün sonra fare teknik servise iletildi ve 20 iş günü içerisinde olumsuz sonuçlandı ve tamir edemedik dendi. Talebin sonuçlanmasından yaklaşık 1 ay geçti ve hala farem gelmemiş bulunmakta ve bunun üzerine müşteri destek hattından yardım alarak süreci hızlandırmaya çalıştım. Yakın zamanda müşteri temsilcisinden mesaj geldi ve değişim sordular. Departmanın önerdiği muadil fare ise Razer Basilisk V3 x Hyperspeed. Bundan önce muadil olarak Razer Deathadder Essential önerdiler fakat reddettim. Sizce önerdikleri fare kendi faremin muadili mi? Viper Mini yerine bu fareyi tercih etmeli miyim?