Neler Yeni

Değişimi yapılan Barracuda X kulaklığın ayıplı olması

Katılım
12 Nisan 2024
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
can
4.11.2024 tarihinde Vatan Bilgisayar'dan Barracuda X satın aldım, 4 ay boyunca sorunsuz kulladım fakat şubat ayında birden kulaklıktan sesler kesilmeye başladı bende BILKOM yetkili servise gönderdim. 3 hafta serviste durduktan sonra bana kulaklığın diyaframları bozuktur diyerek iade/değişim raporu gönderdiler, bende bunu Vatan Bilgisayar'a gönderdim 1 hafta sonra da sıfır ürün elime ulaştı. Yeni gelen ürün yaklaşık 1 haftadır bende ve aynı seste bozulmalar ve robotlaşmalar yeni üründe de mevcut. Her şeyi denedim, bilgisayara format attım, sürücüleri sıfırladım, kulaklığın yazılımını güncelledim, telefonda denedim, farklı Type-C çıkışlarını denedim fakat nafile. Kulaklığı dongle ile bağladığımda sesler robotlaşıyor veya kesiliyor, özellikle oyun oynarken aynı anda Discord'da konuşmadayken daha da artıyor. Vatan Bilgisayar'a yazdığımda tekrardan servise göndermemi istediler. Yeni kesilen faturayla direkt değişim isteyemez miyim veya THK'ya başvursam bir sonuç alır mıyım?
 
Top Bottom