Neler Yeni

Yardım Disney+ ilerlememi kaydetmiyor.

MeynnZenith

80+ Silver
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
4,359
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,343
Konum
Bursa
İsim
Belirtmek İstemiyorum
İlgilendiği Kategoriler
Belli bir tane yok
Bir dizinin 4. sezon 9. bölümüne geçtim ama her açtığımda sanki en son 4. sezon 2. bölümünü izlemişim gibi 3. bölümden devam ettiriyor. Bu başka bir dizi için de geçerli. Sizde de böyle bir sorun var mı ya da nasıl çözebilirim, bilginiz var mı?
 

zerolite

80+ Gold
Katılım
4 Nisan 2020
Mesajlar
7,940
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,349
Yaş
25
İsim
Mertcan
İlgilendiği Kategoriler
Kripto
Bir dizinin 4. sezon 9. bölümüne geçtim ama her açtığımda sanki en son 4. sezon 2. bölümünü izlemişim gibi 3. bölümden devam ettiriyor. Bu başka bir dizi için de geçerli. Sizde de böyle bir sorun var mı ya da nasıl çözebilirim, bilginiz var mı?
bölüm bittikten sonra direkt uygulamayı mı kapatıyorsunuz? eğer öyle yapıyorsanız kapatmadan önce geri gelip öyle çıkın.
 

MeynnZenith

80+ Silver
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
4,359
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,343
Konum
Bursa
İsim
Belirtmek İstemiyorum
İlgilendiği Kategoriler
Belli bir tane yok
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
bölüm bittikten sonra direkt uygulamayı mı kapatıyorsunuz? eğer öyle yapıyorsanız kapatmadan önce geri gelip öyle çıkın.
Hayır, bölüm bitiyor ve ben de sorun çıkmasın diye diğer bölüm başlayınca kapatıyorum sekmeyi. Ya da bir bölüm bittikten sonra karşıma çıkan "Sonraki Bölümü İzle" ve "Diğer Bölümleri Gör" tuşlarından diğer bölümleri gör deyip geri gidiyorum, sayfayı falan yeniliyorum ama hala aynı sorun.
 

zerolite

80+ Gold
Katılım
4 Nisan 2020
Mesajlar
7,940
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,349
Yaş
25
İsim
Mertcan
İlgilendiği Kategoriler
Kripto
Hayır, bölüm bitiyor ve ben de sorun çıkmasın diye diğer bölüm başlayınca kapatıyorum sekmeyi. Ya da bir bölüm bittikten sonra karşıma çıkan "Sonraki Bölümü İzle" ve "Diğer Bölümleri Gör" tuşlarından diğer bölümleri gör deyip geri gidiyorum, sayfayı falan yeniliyorum ama hala aynı sorun.
sadece 1 cihazda öyle oluyorsa cihazdan oturumu kapatıp tekrar açın isterseniz.
 

MeynnZenith

80+ Silver
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
4,359
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,343
Konum
Bursa
İsim
Belirtmek İstemiyorum
İlgilendiği Kategoriler
Belli bir tane yok
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5

zerolite

80+ Gold
Katılım
4 Nisan 2020
Mesajlar
7,940
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,349
Yaş
25
İsim
Mertcan
İlgilendiği Kategoriler
Kripto

MeynnZenith

80+ Silver
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
4,359
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,343
Konum
Bursa
İsim
Belirtmek İstemiyorum
İlgilendiği Kategoriler
Belli bir tane yok
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Hocam o zaman hesapla ilgili bir problem olabilir, destek sayfasından yardım alman daha mantıklı olacaktır.
Destek sayfasında böyle bir sorun başlığı göremedim. Telefonla aramadan, e-posta yoluyla ulaşma imkanım yok mu kendilerine?
 

zerolite

80+ Gold
Katılım
4 Nisan 2020
Mesajlar
7,940
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,349
Yaş
25
İsim
Mertcan
İlgilendiği Kategoriler
Kripto

MeynnZenith

80+ Silver
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
4,359
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,343
Konum
Bursa
İsim
Belirtmek İstemiyorum
İlgilendiği Kategoriler
Belli bir tane yok
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9

MeynnZenith

80+ Silver
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
4,359
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,343
Konum
Bursa
İsim
Belirtmek İstemiyorum
İlgilendiği Kategoriler
Belli bir tane yok
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,039,495
Mesajlar
9,362,907
Üyeler
164,853
Son üye
sythes1217
Top Bottom