The Semih
80+ Gold
- Katılım
- 10 Mart 2023
- Mesajlar
- 5,921
Patch 0.16.0.0 - Escape from Tarkov
www.escapefromtarkov.com
Yeni oyun içi etkinlik “Khorovod”
Oyunculara şenlikli bir atmosfer, benzersiz mekanikler ve çeşitli zorluklar sunan yeni bir oyun içi etkinlik olan "Khorovod" başladı.Oyun içi görev satırı
- Etkinlik kapsamında özel temalı oyun içi görev zinciri de mevcut;
- Belirli etkinlik aşamalarını tamamladığınızda Khorovod modu da dahil olmak üzere yeni özellikler açılıyor;
- Ana etkinlik görevlerini tamamlayan oyuncular, benzersiz bir başarı ve özel bir ödül kazanacak.
Horovod modu
- Belirli bir etkinlik aşamasında şu noktalarda mevcut olacak: Shoreline, Lighthouse, Woods, Customs, Reserve ve Interchange;
- Amaçlar:
- Jeneratörü bulun ve yakıt ikmali yapın;
- 5 dakika kadar bekletin;
- Sahneyi tamamlamak için Noel ağacını aydınlatın.
- Ağacı başarıyla savunduktan sonra oyuncular bir sonraki konuma geçişin kilidini açarlar.
Donma durumu etkisi
- Oyuncuların görünürlüğünü ve dayanıklılığını azaltan yeni bir durum efekti eklendi.
- Sığınaklarda, yanan varillerin yakınında veya içki içildiğinde bu etki ortadan kalkıyor.
Kış hava mevsimi
Mekanlardaki görsel ve atmosferik unsurların iyileştirilmesi için Kış mevsimine uygun hale getirildi.Başlıca değişiklikler:
- Kış ortamının görsel efektleri güncellendi;
- Çeşitliliği artırmak için çeşitli alanlara kar yığınları eklendi;
- Kar ve uyumlu ögeler içeren bir kış temalı Fabrika eklendi;
- Tüm lokasyonlara benzersiz bir kış sesi tasarımı eklendi.
Yeni içerik
Gümrük yeniden işleme
- Konumdaki eski dokular ve materyaller güncellendi, eski nesneler daha güncel olanlarla değiştirildi;
- Bölgedeki bazı binalar tamamen yenilendi;
- Bölgedeki tüm opak cam blokları şeffaf olanlarla değiştirildi;
- Sanayi bölgesinde üç bina açıldı;
- Patlayan propan tüpleri de dahil olmak üzere konuma yeni nesneler eklendi;
- Yeni ilgi noktaları eklendi;
- Shoreline'a bir geçiş eklendi;
- Yeni exfiller eklendi.
Prestij
Son oyun oyuncuları için yeni benzersiz ödüllerin kilidini açan ve Tarkov keşfine yeniden başlamanızı sağlayan, ilerlemenin bir kısmını koruyan yeni bir mekanik eklendi:- Prestij, PvP modunda oyunculara açıktır;
- Sonraki sürümlerde, bir sonraki Prestij seviyesine geçme karşılığında kazanılan bazı ödüller PvE ve EFT: Arena'da mevcut olacak.
- Karakter seviyeniz 55'e ulaşın;
- Oyun içindeki belirli görevlerde ilerleme;
- Belirli Sığınak bölgelerini inşa edin ve yükseltin;
- Belirli eşyaları ve parayı bir yerde saklayın;
- Karakter beceri seviyesine ulaşın.
Prestij kazandığınızda, bazı ekipmanlarınızı, karakter becerilerinizin belirli bir yüzdesini ve silah ustalığınızı korumayı seçebilirsiniz.
- Yama 0.16.0.0'da toplam iki Prestij seviyesi mevcut. Gelecek güncellemelerde sekiz Prestij seviyesi daha eklenecek;
- Prestij seviyeleri ve ödüller silinmelerle sıfırlanmaz ve oyuncuyla sonsuza kadar kalır;
- Prestij ödülleri başka hiçbir şekilde elde edilemez;
- Prestij seviyelerine ulaştığınızda kazanacağınız ödüller:
- Her Prestij seviyesi için takma adın yanında özel simge:
- Oyuncunun oyun sürümü simgesinin yanına eklendi.
- Ana menü arka planı;
- Kol bantları;
- Köpek etiketi stilleri;
- Saklanma stilleri;
- PMC'den yeni hareketler;
- Manken Gear Rack için poz veriyor;
- Hideout özelleştirme posterleri;
- Özel yakın dövüş silahı;
- Ek günlük görev;
- Ek haftalık görev;
- Her silmenin başında +1 Karizma beceri seviyesi eklenir;
- Başarılar.
- Her Prestij seviyesi için takma adın yanında özel simge:
- Ödül listesi her yeni Prestige seviyesiyle genişletilecek. Gelecekte karakter görünümü, sesler, benzersiz taktiksel kıyafetler (üst ve alt), Hideout stilleri, Atış Poligonu hedefleri, Stash genişletmeleri, Tarko figürleri ve çok daha fazlasını eklemeyi planlıyoruz.
Yeni silahlar, ekipmanlar ve ganimetler
- RShG-2 72,5 mm roketatar;
- Sako TRG M10 .338 LM sürgülü keskin nişancı tüfeği;
- Aklys Defense Velociraptor .300 Blackout saldırı tüfeği;
- Saiga-12K 12ga otomatik av tüfeği;
- FN SCAR-H X-17 7.62x51 saldırı tüfeği;
- Akula hançerini itiyor;
- V40 Mini El Bombası
- PP-19-01 Vityaz için yeni bir model, animasyonlar ve ekler eklendi;
- Saiga-9 için yeni model, animasyonlar ve ekler eklendi;
- SIG MPX için yeni bir model, animasyonlar ve ekler eklendi;
- Çeşitli yeni silah eklentileri, ekipmanlar, takas ve diğer öğeler eklendi;
- Çok sayıda takas ve ekipman öğesinin simgeleri güncellendi.
Sürekli iyileşme
Sürekli iyileşme, medkit'in tek bir kullanımıyla tüm vücut parçalarını iyileştirme yeteneğidir.Seçildiğinde, medkit tüm yaralı vücut parçalarını sırayla tedavi edecek ve mümkünse olumsuz etkileri ortadan kaldıracaktır.
İlk yardım tedavi öncelikleri:
1. Ağır kanama olan vücut parçası;
2. Hafif kanama olan vücut parçası;
3. Kırık olan vücut parçası;
4. En fazla sağlık kaybı olan vücut parçası;
5. Baş;
6. Göğüs.
Sürekli iyileştirmeyi etkinleştirmek şu şekilde mümkündür:
1. Oyun ayarlarında standart iyileştirmeyi sürekli iyileştirmeyle değiştirirken;
2. Kısayol tuşuyla kullanılan medkit düğmesine basarak ve fare tekerleğiyle "Tam tedavi"yi seçerek. Ayrıca bu yuvanın ayarlarında "Serbest Bırak" düğme türünü de seçmelisiniz.
Gizli çıkışlar
Yeni özellik, oyuncuların konumları keşfederken baskından ayrılmanın benzersiz yollarını bulmalarına olanak tanıyor.- Gizli exfiller baskının başlangıcındaki kullanılabilir exfiller listesinde görünmez. Sadece özel bir raid içi eşya bulduktan sonra görünür hale gelirler;
- Gizli çıkış bilgisi, öğeyi bulan oyuncu ve grubundaki üyeler tarafından görülebilir;
- Gizli çıkış yolunun aktif olduğu bölgedeki tüm oyuncular, karakterleri hakkında hiçbir bilgiye sahip olmasa bile, buradan çıkabilirler;
- Gizli çıkışlar hem PMC'ler hem de Oyuncu Çöpçüleri için mevcuttur.
- Bir lokasyondaki her gizli çıkış, kendine özgü bir eşya gerektirir;
- Öğe baskından çıkarılamaz: Kullanılmadan bırakılmışsa baskının sonunda silinecektir;
- Özel eşya bir kez kullanıldığında oyuncunun envanterinden kaybolur.
- Gümrük;
- Kıyı şeridi;
- Rezerv;
- Deniz Feneri;
- Sıfır Noktası;
- Fabrika;
- Tarkov Sokakları;
- Orman.
BTR sürücüsü hikayesi
- BTR sürücüsü için bir görev satırı eklendi:
- Zincir, karakter seviyesi 20'de "Yardımcı Bir El" göreviyle Mekanik'te başlıyor;
- Zinciri tamamladığınızda yeni başarılar ve yeni eşyalar ve silahlar için takaslar, özelleştirme eşyaları ve daha fazlası gibi benzersiz ödüller kazanırsınız;
- Görev zinciri Noel etkinliğinden sonra da tamamlanmaya hazır olacak.
- Ormanlar:
- Yeni bir BTR durağı eklendi - “Tren İstasyonu”;
- BTR güzergahı güncellendi;
- BTR'nin ortaya çıkma şansı %70'ten %80'e çıkarıldı.
Saklanma yeri özelleştirmesi
Sığınak'ı özelleştirme olanağı ve arkadaşlarınızın profillerini görüntülerken Sığınak'ını ziyaret edebilme olanağı eklendi.Sığınak'ın zeminini, duvarlarını, tavanını, Atış Poligonu hedeflerini özelleştirebilir, duvarlara posterler yerleştirebilir ve raflara ve masalara bazı koleksiyonluk eşyalar yerleştirebilirsiniz.
- Saklanma stilleri karakter seviyesine, belirli görevleri tamamlamaya ve başarılar kazanmaya bağlı olarak açılır;
- Atış Poligonu hedefleri, Atış Poligonu bölgesini seviyelendirerek ve belirli görevleri tamamlayarak açılır;
- Sığınağı yükselttikçe poster ve eşya asma yeteneği açılır;
- Posterler tüm lokasyonlarda ganimet olarak ve Prestij seviyesi kazanma karşılığında bulunabilir;
- Kurulabilir koleksiyon öğeleri, Şöhretler Müzesi bölgesiyle aynıdır;
- Başka birinin Sığınağını görüntülerken, silahları test etmek için Atış Poligonuna ve becerilerinizi geliştirmek için Spor Salonuna erişebilir ve Sığınağın aydınlatmasını değiştirebilirsiniz. Başka birinin Sığınağını görüntülerken diğer tüm bölgeler ve eşya üretimleri kullanılamaz.
Başarılar
Yeni başarılar eklendi:- Dört Tekerlekten Çekiş:
- BTR sürücüsünün görev satırını tamamlayarak kazanılabilir;
- Ödül: Mütevazı Duvar Kağıdı duvar stili.
- Horovod:
- Khorovod etkinliği görev satırını tamamlayarak kazanılabilir;
- Ödüller:
- BEAR Kışlık üst giyim;
- AYI Kışlık alt giyim;
- USEC Kışlık üst giyim;
- USEC Kışlık alt giyim.
- Ölümcül Sonuç:
- Ödül: Prapor LL4'te Saiga-12K 12ga otomatik av tüfeği.
- Tam Remisyon:
- Ödül: Jaeger LL4'te Saiga-12K 12ga otomatik av tüfeği.
- Her şeye hazırız:
- Ödül: “Mavi boya” Sığınak duvar stili.
- Her İşi Yapabilen:
- Ödül: “Küçük fayanslar” Saklanma yeri tarzı zemin.
- Çekiç ve Tırpan:
- Ödül: “Fabrika duvarları” Sığınak duvarı stili.
- Bir Çentik Açın:
- Ödül: “Fabrika katı” Sığınak katı tarzı.
- Ne Giyilmemeli:
- Ödül: “Fabrika tavanı” Gizli tavan stili.
- Kartopu:
- Ödül: USEC Predator üst giysisi.
Tüccar itibarı, karakter seviyesi ve giysinin para değeri gibi ek gereksinimler aynı kalır.
Daha önce listelenen başarıları tamamlamış oyuncular, oyuna giriş yaptıklarında ödülleri alacaklardır.
Karakter özelleştirme
Oyun içi etkinliği tamamlamanın ödülü olarak sunulan BEAR ve USEC için kışlık giyim kitleri ve "Genişletmeler" bölümünde bulunan yeni benzersiz kitler eklendi.www.escapefromtarkov.comAyrıca EFT: Arena'da Kış Ücretsiz Hafta Sonu süresince satışa sunulan Kardan Adam tişörtü de eklendi .
Değişiklikler ve iyileştirmeler
Teknik değişiklikler
- Oyun motoru sürümü Unity 2022.3.43f1'e güncellendi;
- Yasaklı üçüncü taraf yazılımların kullanımına karşı mücadele sistemi iyileştirildi.
Ses
- Meta XR Audio sürümü 69.0.0'a güncellendi;
- Hareket hızına ve türüne bağlı olarak hareket sesi duyma yarıçapının dinamik değişimi uygulandı. Kaynağın dikey konumlandırmasına bağlı olarak zayıflama eğrileri ve ses filtrelemesi iyileştirildi;
- Tüm lokasyonlar için gerçek ortam geometrisinin hesaplanmasına dayalı fiziksel bir modele sahip yeni bir yankı sistemi eklendi; bu, yeni bir sürükleyici deneyime olanak sağlıyor ve sesin mekansallaştırılmasını iyileştirmeye yardımcı oluyor;
- Oyun ayarlarında binaural sesi seçme seçeneği kaldırıldı.
Görsel geri tepme değişiklikleri
Silah geri tepmesinin görsel bileşeni, atış algısını iyileştirmek, daha gerçekçi ve ayrıntılı hale getirmek için yeniden düzenlendi.Yeni efektler:
- Rastgele silah sallanması ve yatay dönüş eklendi;
- Cıvatanın alıcıya çarpmasının görsel efekti uygulandı;
- Dipçiğin omuza çarpmasını yansıtan bir kamera sarsıntı efekti eklendi;
- Tabancalar için hafif namlu sallanma efekti eklendi;
- Pompalı tüfeklerde artık atalet ve kalibre gücü etkisi var;
- 3. şahıs nişan alma animasyonları güncellendi.
- Tüm silahlar için tam otomatik atış sırasında kamera kaldırma genliği azaltıldı;
- DSA SA58 ve FN SCAR-H'nin geri tepme etkisi azaltıldı.
Yapay zeka değişiklikleri
- Partizanlar, Raiders, Rogue'lar ve normal botlar artık namlu altı bombaatarlarını kullanabilecek;
- Yapay zekanın savaş davranışı iyileştirildi, yanlardan saldırma, baskılayıcı ateş kullanma ve agresif saldırı moduna geçme yeteneği eklendi.
- PVE BÖLGESİNDE ganimet ararken AI PMC davranışı iyileştirildi;
- Birkaç AI davranış ve çalışma sorunu düzeltildi.
El bombası hasar mekaniği yeniden düzenlendi
El bombası patlaması hasarının yayılma mekaniği ayarlandı. Şarapnel ve patlama hasarı, oyuncu ile el bombası patlamasının merkezi arasındaki çevre geometrisinin balistik ayarlarını hesaba katar.Öncelikli pencere seçimi
Karakterin envanteri, güvenli konteyneri, teçhizatı, sırt çantası ve sıralama tablosuyla etkileşime girdiğinde baskın dışındayken öncelik penceresini seçme yeteneği eklendi.Varsayılan olarak:
- Konteyner/sıralama tablosu penceresi açıldığında önceliklendirilir:
- Başka bir pencere açıldığında öncelik ona geçer.
- Başka bir pencereden, karakter envanterinden, gizli eşyadan vb. bir öğenin üzerine Ctrl+LMB'ye basıldığında, öğe öncelik penceresine taşınır;
- Başka bir pencerede (başka bir penceredeki, başlık çubuğundaki bir öğe üzerinde veya başka bir pencereyi hareket ettirirken) LMB veya RMB'ye basıldığında, öncelikli pencere haline gelir;
- Başka hiçbir pencere açık değilse, Stash varsayılan öncelikli penceredir;
- Saklama penceresine “Öncelik penceresi” düğmesi eklendi:
- Bastıktan sonra stash öncelikli pencereye dönüşür.
- Bu özellik Posta, Bit Pazarı, Ticaret, Ekipman ön ayarları, Hurda eşyası transfer ekranı, Şeref Salonu / Silah Rafı / Ekipman Rafı / Kesimci Çemberi bölge pencerelerinde çalışmaz.
- Windows için otomatik önceliği etkinleştir (varsayılan olarak etkindir);
- Windows için manuel önceliği etkinleştir;
- Özelliği tamamen devre dışı bırakın.
- Yuvalar içeren pencerelere “Bu pencereye öncelik ver” düğmesi eklendi;
- Butona basıldığında seçili pencere öncelikli pencere haline gelir;
- Öncelik, düğmeye tekrar basılarak, pencere kapatılarak veya başka bir pencereye öncelik atanarak kaldırılabilir:
- Bir pencereyi kapattığınızda öncelik başka bir pencereye geçmez.
- Diğer mantık otomatik önceliğe benzer.
Köpek etiketi stili seçimi
Karakter ekranında köpek etiketi stilini seçme yeteneği eklendi:- Standart köpek etiketi tüm oyunculara açıktır;
- EoD edition dogtag'ı, Edge of Darkness Edition'a sahip olan oyuncular ve Edge of Darkness Edition'dan The Unheard Edition'a yükseltme yapan oyuncular için mevcuttur;
- Unheard Edition köpek etiketi, The Unheard Edition'a sahip olan oyuncular için mevcuttur;
- Prestij köpek etiketleri, ilgili Prestij seviyesine ulaşıldıktan sonra PVP'de herhangi bir sürümün sahiplerine sunulacaktır.
Yaşam Kalitesi İyileştirmeleri
- Ana menüye PVE/PVP BÖLGESİ geçişinin onaylandığı bir açılır pencere eklendi;
- Görev öğesi transfer penceresinde kaydırma yeteneği eklendi;
- Karakter oluşturma ekranı güncellendi: Artık karakterin takma adı, sesi ve görünüm ayarları aynı ekranda.
Dengeleme değişiklikleri
- Ref'teki silah yapıları güncellendi:
- Simonov OP-SKS;
- SIG MPX;
- Kalaşnikof AKM;
- Kalaşnikof AK-105;
- KAC SR-25;
- Hong Kong MP7A2;
- Tüfek Dinamikleri RD-704;
- SIG MCX;
- B&T MP9-N;
- Hong Kong MP5;
- FN YARA-L (FDE);
- CMMG Mk47 Mutant;
- Kalaşnikof АK-12;
- Remington R11 RSAS;
- Kalaşnikof AK-74N;
- DS Silahları SA58;
- Colt M4A1;
- DT MDR 7.62x51;
- VAL OLARAK;
- SIG MCX-MIZRAK;
- FN YARA-H;
- KILIÇ Uluslararası Mk-18.
- PvP Bit Pazarı'ndaki listeleme teklifleri, 0.16.0.0 Yaması kurulumunun bitiminden iki hafta sonra kullanılabilir olacak;
- Sığınak bölgelerinin inşası ve yükseltilmesi için artık oyun içi para birimi hariç, Raid'de Bulundu işaretine sahip eşyalar gerekiyor;
- Ruble için maksimum yığın büyüklüğü 1.000.000'a çıkarıldı;
- GP coin'leri için maksimum yığın boyutu 100'e çıkarıldı;
- Baskına ruble getirme limiti 500.000'e çıkarıldı;
- Baskınlarda yağmalanabilecek ruble limiti 1.000.000'a çıkarıldı;
- Ref'te Grafik kartının maliyeti 100 GP jetona çıkarıldı;
- CPC MOD.1 plaka taşıyıcı maliyeti Ref'te 32 GP jetona çıkarıldı ve teklif LL4'e taşındı;
- Aşağıdaki bipodlar için ergonomi ve geri tepme kontrol değerleri ayarlandı:
- BT10 V8 Atlas Bipod;
- Harris S-BRM 6-9" İki Ayaklı;
- HK G36 Bipod;
- M60 İki Ayaklı Ayak;
- PK İki Ayaklı;
- RPD Bipod;
- SV-98 İki Ayaklı Ayak.
- Aşağıdaki ganimet sandıklarındaki eşyalar artık Baskında Bulundu durumuna sahip:
- Kilidi açılmış ekipman sandığı (Nadir);
- Kilidi açılmış değerli eşya sandığı (Nadir);
- Kilidi açılmış tedarik sandığı (Nadir);
- Kilidi açılmış silah sandığı (Nadir).
Düzeltmelerin listesi
- Bazı hareketler için eksik yerelleştirme düzeltildi;
- Sığınaktaki mankenleri giydirmeye çalışırken oluşan yumuşak kilit düzeltildi;
- Aynı tüccarın günlük görevini yeni bir görevle değiştirirken oluşan arayüz donması düzeltildi;
- Oyuncunun onları öldürerek bir başarı elde etmesi durumunda, PvE AI botunun öldükten sonra donması sorunu düzeltildi;
- Bir baskında paketlenemeyen bir konteyneri yağmalarken istek listesi bildirimi düzeltildi;
- Bir baskında cephane yığınlarını bölüştürürken kazanılan Dikkat beceri puanı düzeltildi;
- Cultist Circle'a değiştirici eşyaların yerleştirilmesi için eksik olan yuva düzeltildi;
- Baskın sırasında cephaneyi şarjöre yüklemek için bağlam menülerinin kullanılabilirliği düzeltildi;
- Bir baskında cephaneyi şarjörlere hızlı bir şekilde yükleme yeteneği düzeltildi;
- Lightkeeper'ın Tanışma görevini tamamlarken oluşan sorunlar düzeltildi;
- Vücut zırhı giyen oyuncular için yanlış el bombası hasarı hesaplaması düzeltildi;
- Cultist Circle'da bir ritüeli tamamladığınızda eksik olan ödüller düzeltildi;
- Gözlemciler için silahın binme noktasında donması sorunu düzeltildi;
- Kör atış modunda el bombası atmaya çalışırken oluşan yumuşak kilitlenme düzeltildi;
- Görseller, konum geometrisi ve çevre balistikleriyle ilgili çeşitli sorunlar düzeltildi;
- Silah eklentilerinin bağımlılıkları ve uyumluluğu sistemindeki çeşitli sorunlar düzeltildi;
- Çitlere ve ağlara çarpıldığında oluşan yanlış el bombası davranışı düzeltildi;
- Kanaması tedavi edildikten sonra kararmış bir bacakta eksik olan hareket hızı azalması düzeltildi;
- BTR etkileşim arayüzündeki sorunlar düzeltildi;
- Lighthouse'da gündüz ve gece seslerinin aynı anda oynatılması sorunu düzeltildi;
- Orman ve Rezerv'deki bazı duvarların içinden bakabilme özelliği düzeltildi;
- Bazı durumlarda oluşan arıza giderildikten sonra kaybolan mermi hasarı düzeltildi;
- Bit Pazarı'nda anahtarları koşula göre filtreleme yetersizliği düzeltildi;
- Bazı durumlarda Hayatta Kalma durumu yerine Kaçma durumuyla sonuçlanan yanlış baskın deneyimi hesaplaması düzeltildi;
- Pürüzsüz yakınlaştırma kullanılırken optik yakınlaştırma yazma biçimi düzeltildi;
- Bit Pazarı'nda bağlantı araması kullanılırken oluşan hatalar düzeltildi;
- Başka bir oyuncuyla aynı anda bir eşya alındığında envanterin donması sorunu düzeltildi.
Google Çeviri Kullanılmıştır !