- Katılım
- 26 Mart 2020
- Mesajlar
- 17,896
- En İyi Cevap
- 26
AMD FSR 2.0 teknolojisinin üç gün önce açık kaynak kodları yayınlanmıştı:
Nexus Mod'da bir yapımcı FSR 2.0 kodlarını Cyberpunk 2077'ye entegre etmiş:
Modu kurdum. GTX 1660 Ti kartımla test ettim. Sonuçlar beni oldukça tatmin etti. FSR 1.0'dan çok daha iyi olmuş. FSR 1.0'ın sadece Ultra Quality versiyonu iş yapıyordu. Diğerleri direkt gözle görülür bulanıklık veriyordu. Ultra Quality, uzak nesnelerde hafiften hissedilir bulanıklık verse de oyun esnasında o kadar fark edilmiyordu. FSR 1.0'ın Ultra Quality'sini (en yükseği) FSR 2.0'ın Quality'si (en yükseği) ile karşılaştıracak olursam şöyle diyebilirim:
Oldukça yararlanacağım bir yenilik oldu benim için. Bir saattir falan oynuyorum, herhangi bir hatayla da karşılaşmadım. Selefine göre çok daha başarılı olmuş FSR 2.0, öneririm. Orijinal hâline göre 10-20 FPS fazla alıyorsunuz ve görüntüde birkaç sorun çözülüyor. Zamanla pek çok oyun için destek gelecektir. Beklemedeyim.
GitHub - GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR2: FidelityFX Super Resolution 2
FidelityFX Super Resolution 2. Contribute to GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR2 development by creating an account on GitHub.
github.com
Nexus Mod'da bir yapımcı FSR 2.0 kodlarını Cyberpunk 2077'ye entegre etmiş:
Cyberpunk 2077'ye AMD FSR 2.0 Modu Yapıldı! | Donanim Arşivi
Cyberpunk 2077 oyunu ilk tanıtıldığı günlerden beridir gündemde kalan bir oyun oldu. Çıktıktan sonra ise çok fazla bug olması ve optimizasyonunun kötü
donanimarsivi.com
Modu kurdum. GTX 1660 Ti kartımla test ettim. Sonuçlar beni oldukça tatmin etti. FSR 1.0'dan çok daha iyi olmuş. FSR 1.0'ın sadece Ultra Quality versiyonu iş yapıyordu. Diğerleri direkt gözle görülür bulanıklık veriyordu. Ultra Quality, uzak nesnelerde hafiften hissedilir bulanıklık verse de oyun esnasında o kadar fark edilmiyordu. FSR 1.0'ın Ultra Quality'sini (en yükseği) FSR 2.0'ın Quality'si (en yükseği) ile karşılaştıracak olursam şöyle diyebilirim:
- Pek çok oyunun orijinalinde uzakta olan ince yapılı cisimler titriyor, tırtıklı gözüküyor.
Göz zevkini bozan bir durum. FSR 2.0 çözüyor bunu. Zaman ayarlı atıyorum:
- FSR 2.0 netleştirmede daha başarılı. FSR 1.0 bulanık kalıyor. Zoom yaptığınız zaman daha kolay fark ediliyor.
- İki teknolojinin de en yüksek ayarı aynı derecede FPS artışı sağlıyor. Buna rağmen FSR 2.0 daha kaliteli görüntü sunuyor.
- Sadece Quality modda iş yapması. Performance moduna alınca titreme sorununu çözmüyor ve kaliteden ödün veriyor. Cisimlerin kontürleri belli olmaya başlıyor.
- DLSS'ye göre daha az FPS arttırması.
Oldukça yararlanacağım bir yenilik oldu benim için. Bir saattir falan oynuyorum, herhangi bir hatayla da karşılaşmadım. Selefine göre çok daha başarılı olmuş FSR 2.0, öneririm. Orijinal hâline göre 10-20 FPS fazla alıyorsunuz ve görüntüde birkaç sorun çözülüyor. Zamanla pek çok oyun için destek gelecektir. Beklemedeyim.