ferhatodms
80+
- Katılım
- 14 Mart 2022
- Mesajlar
- 201
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 86
- İsim
- Ferhat Ödemiş
Öncelikle çok geçmiş olsun hocam bende gaming gen üzerinden mağazadan teslim ekran kartı satın aldım online kart elimize ulaşınca sizi arayıp gelip almanızı söyliyecegiz dediler hiç kimse aramayınca ben aradım kartınız geleli çok oldu alabilirsiniz dediler çok ilgisizler alışveriş yapılacak bir yer değildir 1000 tl fazla verip kaliteli yerden alırım bundan sonra zatenArkadaşlar merhaba herkese, gaming.gen'den hazır sistem alacak arkadaşlara bilgi olması amacıyla direkt yaşadığım sorundan bahsedeyim.
9 Mart 2023 Tarihinde gaming.gen sitesinden MANTIS-6700XT adlı kasayı satın aldım.
Ürün 17 Mart tarihinde elime ulaştı.
Ürün geldigi gibi ekran kartını monteleyip kasayı çalıştırdım, tüm kasa fanları, işlemci fanı, ekran kartı, anakart çalışmasına rağmen ekrana bir türlü görüntü gelmedi.
Daha sonra önce hdmi kablosu, sonra farklı displayport kablosu, daha sonra da farklı monitörler ile denedim fakat sonuç değişmedi.
Ürünü 20 Mart tarihinde tekrardan arıza dolayısıyla gaming.gen'e yolladım.
Kendilerine sistem tekrar ulaştıktan sonra sizin kasanızı bir sıraya koyuyorlar ve sürekli bekliyorsunuz, sistemde problem tespit edildiginde mail ve telefon yoluyla aranacaksınız diyorlar fakat öyle bir şey yok, siz aramadığınız sürece o kasa orada öylece bekliyor, sürekli adamları ittirip kasanızla ilgilenmenizi istemeniz gerekiyor
Müşteri hizmetlerinde muhtemelen 1 kişi falan çalışıyor, çünkü teknik servise ulasmak istediginizde 30 kisilik sıralar oluyor ve 1 saat ( mecazen değil, gerçekten 1 saat ) beklemeniz gerekiyor.
2 gün sonra teknik servisi tekrar aradığımda ekran kartımdaki vramlerin arızalı oldugunu ve iade / değişim talebiyle asus teknik servisine gönderildiğini söylediler.
Gaming.gen'in sitesinde hazır sistem alınırken sistemin teknik servis tarafından test edilip öyle gönderildigi yazıyor bu arada. Ben de eğer ekran kartı sorunluysa neden bana gönderildigini sordugumda ise saçma bir şekilde eğer asus teknik servisi değişim raporu verirse değiştireceğiz zaten diyerek konuyu değiştiriyorlar.
Muhtemelen bana gelen kart benden önce sorun yaşamış başka bir kullanıcının kartıydı ve o kart döndü dolaştı tekrardan bana geldi.
Bu arada ben ekran kartını iade veya değişim olarak talep edemiyormuşum. Buna kendileri karar veriyorlarmış, örneğin bana RX 6700 XT ekran kartının iadesini yapsalar alacağım para 5 bin lira, çünkü sistemde indirimli fiyat üzerinden ekran kartını 5 bin lira olarak göstermişler. Yani bu ürünün bana iadesi gelse bu ekran kartı yerine RX 6600 bile alamıyorum.
Ürünün bana gelişinden sonra 18 gün geçti fakat harcadığım 20 bin lira hariç elimde hiçbir şey yok, üstelik kendileri asus teknik servisin 21 gün ürünü inceleme hakkı olduğunu söylüyorlar. Muhtemelen 1 ay falan daha bekleyeceğim.
Bu konuyu herhangi bir şikayet amacıyla da açmadım zaten, sorunun çözülmeyeceği çok bariz, sadece bu siteden hazır sistem alacak arkadaşlara yardımcı olmak için yazıyorum. Eğer şanslıysanız iyi bir fiyata iyi bir sisteme sahip olabilirsiniz, fakat parçanızdaki en ufak bir parça dahi arızalı çıkarsa çok büyük bir süre uğraşıyorsunuz.