Neler Yeni

Gaming.gen hazır sistem mağduriyeti

Katılım
14 Mart 2022
Mesajlar
201
Dahası  
Reaksiyon skoru
86
İsim
Ferhat Ödemiş
Arkadaşlar merhaba herkese, gaming.gen'den hazır sistem alacak arkadaşlara bilgi olması amacıyla direkt yaşadığım sorundan bahsedeyim.

9 Mart 2023 Tarihinde gaming.gen sitesinden MANTIS-6700XT adlı kasayı satın aldım.
Ürün 17 Mart tarihinde elime ulaştı.

Ürün geldigi gibi ekran kartını monteleyip kasayı çalıştırdım, tüm kasa fanları, işlemci fanı, ekran kartı, anakart çalışmasına rağmen ekrana bir türlü görüntü gelmedi.

Daha sonra önce hdmi kablosu, sonra farklı displayport kablosu, daha sonra da farklı monitörler ile denedim fakat sonuç değişmedi.

Ürünü 20 Mart tarihinde tekrardan arıza dolayısıyla gaming.gen'e yolladım.

Kendilerine sistem tekrar ulaştıktan sonra sizin kasanızı bir sıraya koyuyorlar ve sürekli bekliyorsunuz, sistemde problem tespit edildiginde mail ve telefon yoluyla aranacaksınız diyorlar fakat öyle bir şey yok, siz aramadığınız sürece o kasa orada öylece bekliyor, sürekli adamları ittirip kasanızla ilgilenmenizi istemeniz gerekiyor

Müşteri hizmetlerinde muhtemelen 1 kişi falan çalışıyor, çünkü teknik servise ulasmak istediginizde 30 kisilik sıralar oluyor ve 1 saat ( mecazen değil, gerçekten 1 saat ) beklemeniz gerekiyor.

2 gün sonra teknik servisi tekrar aradığımda ekran kartımdaki vramlerin arızalı oldugunu ve iade / değişim talebiyle asus teknik servisine gönderildiğini söylediler.

Gaming.gen'in sitesinde hazır sistem alınırken sistemin teknik servis tarafından test edilip öyle gönderildigi yazıyor bu arada. Ben de eğer ekran kartı sorunluysa neden bana gönderildigini sordugumda ise saçma bir şekilde eğer asus teknik servisi değişim raporu verirse değiştireceğiz zaten diyerek konuyu değiştiriyorlar.

Muhtemelen bana gelen kart benden önce sorun yaşamış başka bir kullanıcının kartıydı ve o kart döndü dolaştı tekrardan bana geldi.

Bu arada ben ekran kartını iade veya değişim olarak talep edemiyormuşum. Buna kendileri karar veriyorlarmış, örneğin bana RX 6700 XT ekran kartının iadesini yapsalar alacağım para 5 bin lira, çünkü sistemde indirimli fiyat üzerinden ekran kartını 5 bin lira olarak göstermişler. Yani bu ürünün bana iadesi gelse bu ekran kartı yerine RX 6600 bile alamıyorum.

Ürünün bana gelişinden sonra 18 gün geçti fakat harcadığım 20 bin lira hariç elimde hiçbir şey yok, üstelik kendileri asus teknik servisin 21 gün ürünü inceleme hakkı olduğunu söylüyorlar. Muhtemelen 1 ay falan daha bekleyeceğim.

Bu konuyu herhangi bir şikayet amacıyla da açmadım zaten, sorunun çözülmeyeceği çok bariz, sadece bu siteden hazır sistem alacak arkadaşlara yardımcı olmak için yazıyorum. Eğer şanslıysanız iyi bir fiyata iyi bir sisteme sahip olabilirsiniz, fakat parçanızdaki en ufak bir parça dahi arızalı çıkarsa çok büyük bir süre uğraşıyorsunuz.
Öncelikle çok geçmiş olsun hocam bende gaming gen üzerinden mağazadan teslim ekran kartı satın aldım online kart elimize ulaşınca sizi arayıp gelip almanızı söyliyecegiz dediler hiç kimse aramayınca ben aradım kartınız geleli çok oldu alabilirsiniz dediler çok ilgisizler alışveriş yapılacak bir yer değildir 1000 tl fazla verip kaliteli yerden alırım bundan sonra zaten
 

Hypnx

80+ Bronze
Katılım
17 Haziran 2022
Mesajlar
886
Dahası  
Reaksiyon skoru
452
İsim
Batuhan
Müşteri hizmetleri sırası tamamen yalan.Ne zaman arasam 7 nin üstünde sıra var.Hadi ordan be!
 

hikoo

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2023
Mesajlar
606
Bu heriflere ulaşmanın tek yolu müşteri temsilcisi açıldığı 2 saat konuştunuz yoksa konuşamazsınız. En az abartmıyorum 4 kere 1 saat sıra bekledim sonrasında ise telekom 1 saat aramalarda otomatik kapatıyor. Ben monitör iadeye yolladım sorunsuz hemen normalde 20 iş günü olan iadeyi 1 hafta oldu olmadı para bana geldi. Lakin hizmetleri kötü. Ben mağazasına gittim Ümraniye deki adamlar 3 katlı binaları var her türlü imkanları var içeride boş insanlar dolaşıyor fln hizmetleri fln var neyse..
Sormayın hocam milleti 1 saat sırada bekletip sakin şekilde derdimizi anlatmamızı istiyorlar, o kadar süre sırada bekledikten sonra sinirin o sırada üçse dokuza çıkıyor.
 

Entilus

80+ Silver
Katılım
4 Mart 2023
Mesajlar
2,237
Dahası  
Reaksiyon skoru
805
İsim
Entilus
Sormayın hocam milleti 1 saat sırada bekletip sakin şekilde derdimizi anlatmamızı istiyorlar, o kadar süre sırada bekledikten sonra sinirin o sırada üçse dokuza çıkıyor.
Hocam tek taktiği saat 10da açılıyolarsa en kötü 12 ye kadar bağlandın bağlandın yoksa ya günahlarını almimde 45. Dakikada 1. Sıradaydım 1. Saatte zaten telefon otomatik kapanıyor o saate kadar almadılar. Bilerek yapıyorlar. Reklamını ver abicim götür ünlüleri john wick filmine, reklamını yap ürünü aldırt sonrasına bizi ingilendirmez kafasında bir firma. Ben gittim hocam dükkanlarına 2 tane adam var koca firmada.
 

hikoo

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2023
Mesajlar
606
İade veya değişim gelirse iade istemediğinizi değişim istediğinizi ellerinde yoksa daha üst bir kartla değiştirmek zorunda oldukları gerçeğini onlara iletirsen 6700xt yerine varya 6750 yoksa 6800 göndermek zorundalar
Mesaj otomatik birleştirildi:


thh ye başvurur musunuz hocam birde
Şimdi thh başvurumu yaptım hocam, bahsettiğiniz stok durumunu birdahaki konuşmamda söyleyeceğim, umarım bir de o süreçte uğraştırmazlar. Cok tesekkur ederım
 
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Ertunç
Bende aynısını yaşıyorum 3 günden beri hazırlanıyor paketlendi yazısı bile yok
 

Goatseb

80+ Bronze
Katılım
8 Kasım 2022
Mesajlar
1,080
Dahası  
Reaksiyon skoru
419
Yaş
37
İsim
Multi kasa Vettel
Sistem alırken siteye güvenemediğimden dolayı şaklabanın bir tanesi yıl olmuş 2022 hala gaming gene güvenmeyen var diyip kendince eğlenmişti. İşte bu gördüklerim yüzünden güvenemiyordum. Umarım hakkında hayırlısı olur.
 

SyleeXin

80+
Katılım
18 Temmuz 2021
Mesajlar
221
Dahası  
Reaksiyon skoru
65
İsim
Görkem Tezer
Arkadaşlar merhaba herkese, gaming.gen'den hazır sistem alacak arkadaşlara bilgi olması amacıyla direkt yaşadığım sorundan bahsedeyim.

9 Mart 2023 Tarihinde gaming.gen sitesinden MANTIS-6700XT adlı kasayı satın aldım.
Ürün 17 Mart tarihinde elime ulaştı.

Ürün geldigi gibi ekran kartını monteleyip kasayı çalıştırdım, tüm kasa fanları, işlemci fanı, ekran kartı, anakart çalışmasına rağmen ekrana bir türlü görüntü gelmedi.

Daha sonra önce hdmi kablosu, sonra farklı displayport kablosu, daha sonra da farklı monitörler ile denedim fakat sonuç değişmedi.

Ürünü 20 Mart tarihinde tekrardan arıza dolayısıyla gaming.gen'e yolladım.

Kendilerine sistem tekrar ulaştıktan sonra sizin kasanızı bir sıraya koyuyorlar ve sürekli bekliyorsunuz, sistemde problem tespit edildiginde mail ve telefon yoluyla aranacaksınız diyorlar fakat öyle bir şey yok, siz aramadığınız sürece o kasa orada öylece bekliyor, sürekli adamları ittirip kasanızla ilgilenmenizi istemeniz gerekiyor

Müşteri hizmetlerinde muhtemelen 1 kişi falan çalışıyor, çünkü teknik servise ulasmak istediginizde 30 kisilik sıralar oluyor ve 1 saat ( mecazen değil, gerçekten 1 saat ) beklemeniz gerekiyor.

2 gün sonra teknik servisi tekrar aradığımda ekran kartımdaki vramlerin arızalı oldugunu ve iade / değişim talebiyle asus teknik servisine gönderildiğini söylediler.

Gaming.gen'in sitesinde hazır sistem alınırken sistemin teknik servis tarafından test edilip öyle gönderildigi yazıyor bu arada. Ben de eğer ekran kartı sorunluysa neden bana gönderildigini sordugumda ise saçma bir şekilde eğer asus teknik servisi değişim raporu verirse değiştireceğiz zaten diyerek konuyu değiştiriyorlar.

Muhtemelen bana gelen kart benden önce sorun yaşamış başka bir kullanıcının kartıydı ve o kart döndü dolaştı tekrardan bana geldi.

Bu arada ben ekran kartını iade veya değişim olarak talep edemiyormuşum. Buna kendileri karar veriyorlarmış, örneğin bana RX 6700 XT ekran kartının iadesini yapsalar alacağım para 5 bin lira, çünkü sistemde indirimli fiyat üzerinden ekran kartını 5 bin lira olarak göstermişler. Yani bu ürünün bana iadesi gelse bu ekran kartı yerine RX 6600 bile alamıyorum.

Ürünün bana gelişinden sonra 18 gün geçti fakat harcadığım 20 bin lira hariç elimde hiçbir şey yok, üstelik kendileri asus teknik servisin 21 gün ürünü inceleme hakkı olduğunu söylüyorlar. Muhtemelen 1 ay falan daha bekleyeceğim.

Bu konuyu herhangi bir şikayet amacıyla da açmadım zaten, sorunun çözülmeyeceği çok bariz, sadece bu siteden hazır sistem alacak arkadaşlara yardımcı olmak için yazıyorum. Eğer şanslıysanız iyi bir fiyata iyi bir sisteme sahip olabilirsiniz, fakat parçanızdaki en ufak bir parça dahi arızalı çıkarsa çok büyük bir süre uğraşıyorsunuz.
Hocam aynı sorunu yaşıyorum gelir gelmez görüntü gelmedi bilgisayarda hemen gönderdim anakartta fiziksel arıza var dediler 21 iş günü icinde sonuç bildireceğiz dediler kaç gün sürdü sizin tamirat thhye başvurdunuz mu nası bir yol izlemeliyim
 
Top Bottom