Neler Yeni

Garanti kapsamında ki Hyperx Cloud 2 sorunlu ürün benim suçum mu ?

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Mehmet Salih SEFER
Instagram
https://www.instagram.com/msalihsefer/
Steam
https://steamcommunity.com/profiles/76561198449631802/
Twitter
SeferSalihM
Facebook
M.Salih.sefer2
Merhabalar garanti kapsamındaki Hyperx Cloud 2 model kulaklığım da sesimi bazen algılamayıp bazen pingliymiş gibi algıladığı için servise verdim ( servis ve hepsiburada süreci 1 ayı geçti ) ürünün değişim iade raporu çıktı serviste stokta ürün olmadığı için gönderemediler oyaladılar sürekli, istersem hepsiburadaya raporu iletip stoklarında varsa ürünü değiştirebileceğimi söylediler hepsiburada süreci başladı max 2 max 3 gün içinde sonuçlanacak işlemim ( onların demesi ) 3. haftasına girdi, bana ürünün ellerinde olmadığını para iadesi yapabileceklerini söylediler ürünün rengi gri, kırmızı stoklarında var ama bende iadelerini kabul etmediğimi kırmızısının ellerinde olduğunu söyledim cevabı gelmedi bayram dolayısıyla. Gelelim asıl soruna iadeyi alırsam bana fatura fiyatı 598 tl ( aldığım tarih de ki fiyat ) ödeme yapacaklar ama ürün şuan hepsiburadada 800 küsür bi fiyata satılıyor haliyle ben bu kulaklığı tekrar kullanmak istersem ek ödeme yapmam gerekecek sorun benden kaynaklı değil garantisi devam eden bir cihaz üründe problem varsa bu benim suçum mu ? bilgisi olanlar bilgilendirirse ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olurlarsa sevinirim durduk yere eldeki kulaklıktan oluyoruz teşekkürler.
 

Toxpox

80+ Gold
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
6,806
En İyi Cevap
32
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,762
İsim
Toxpox
Amazon'da aldığınız ürünün iadesini istediğinizde anlık fiyatı ne ise onu veriyorlardı fakat Hepsiburada için aynı şey var mı bilemiyorum. Ürün iadesi yerine değişimi isterseniz daha iyi olur umarım ürün değişimini kabul ederler. Aşırı uzun sürmüş bildiğim kadarı ile bunların belirli bir süreyi aşmaması gerekiyor (yanlış hatırlamıyorsam 14 iş günü). Yasal olarak geçmesi gereken maksimum süreye bakıp hukuki yollara başvurabilirsiniz. Ayrıca size aldığınız ürünün fiyatını vermesi aşırı saçma olur bunun için de araştırıp THH'ye başvurabilirsiniz.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Mehmet Salih SEFER
Instagram
https://www.instagram.com/msalihsefer/
Steam
https://steamcommunity.com/profiles/76561198449631802/
Twitter
SeferSalihM
Facebook
M.Salih.sefer2
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Amazon'da aldığınız ürünün iadesini istediğinizde anlık fiyatı ne ise onu veriyorlardı fakat Hepsiburada için aynı şey var mı bilemiyorum. Ürün iadesi yerine değişimi isterseniz daha iyi olur umarım ürün değişimini kabul ederler. Aşırı uzun sürmüş bildiğim kadarı ile bunların belirli bir süreyi aşmaması gerekiyor (yanlış hatırlamıyorsam 14 iş günü). Yasal olarak geçmesi gereken maksimum süreye bakıp hukuki yollara başvurabilirsiniz. Ayrıca size aldığınız ürünün fiyatını vermesi aşırı saçma olur bunun için de araştırıp THH'ye başvurabilirsiniz.
24.06.2020 de başladı sürec servisten 13.07.2020de rapor alınıp hepsiburadaya döndü süreç hepsiburada whatsapp hattında her görüşmemde 2 gün 3 gün diye ertelediler sonra bi kayıt açtık gri renk olduğu için iadesini yapalım dediler kabul etmedim bayram girdi araya ama kırmızıyı yollamak istemiyorlar gri rengi olmasını bahane ediyorlar buzamana kadar bir sıkıntı bile yaşamadım bu firmadan bu ilk sıkıntım oldu ve son sıkıntım olucak gibi daha hepsiburadaya bulaşmak istemiyorum bu yüzden, başına böyle bi durum gelen oldumu acaba hukuki haklarımız neler bilgisi olan varsa çok yardımcı olmuş olur bende yazıcağım dilekçede sağlam bir yazı olsun diye hukuki haklarımı öğrenmek istiyorum.
 

DeeperWeys

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,623
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,539
Yaş
18
Konum
ankara
İsim
mustafa öner
Instagram
https://www.instagram.com/deepervlt/
Steam
https://s.team/p/ctbm-pnrc/pttgcgtm
Twitter
DeeperWeys
Discord
deeperweys
Merhabalar garanti kapsamındaki Hyperx Cloud 2 model kulaklığım da sesimi bazen algılamayıp bazen pingliymiş gibi algıladığı için servise verdim ( servis ve hepsiburada süreci 1 ayı geçti ) ürünün değişim iade raporu çıktı serviste stokta ürün olmadığı için gönderemediler oyaladılar sürekli, istersem hepsiburadaya raporu iletip stoklarında varsa ürünü değiştirebileceğimi söylediler hepsiburada süreci başladı max 2 max 3 gün içinde sonuçlanacak işlemim ( onların demesi ) 3. haftasına girdi, bana ürünün ellerinde olmadığını para iadesi yapabileceklerini söylediler ürünün rengi gri, kırmızı stoklarında var ama bende iadelerini kabul etmediğimi kırmızısının ellerinde olduğunu söyledim cevabı gelmedi bayram dolayısıyla. Gelelim asıl soruna iadeyi alırsam bana fatura fiyatı 598 TL ( aldığım tarih de ki fiyat ) ödeme yapacaklar ama ürün şuan hepsiburadada 800 küsür bi fiyata satılıyor haliyle ben bu kulaklığı tekrar kullanmak istersem ek ödeme yapmam gerekecek sorun benden kaynaklı değil garantisi devam eden bir cihaz üründe problem varsa bu benim suçum mu ? bilgisi olanlar bilgilendirirse ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olurlarsa sevinirim durduk yere eldeki kulaklıktan oluyoruz teşekkürler.
sakın para iadesi isteme ellerinde mutlaka vardı deiştirsinler sana çünkü fatura fiyatını yoluyacakları içinn 200tl daha koymak zorunda kalıcan
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Mehmet Salih SEFER
Instagram
https://www.instagram.com/msalihsefer/
Steam
https://steamcommunity.com/profiles/76561198449631802/
Twitter
SeferSalihM
Facebook
M.Salih.sefer2
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
sakın para iadesi isteme ellerinde mutlaka vardı deiştirsinler sana çünkü fatura fiyatını yoluyacakları içinn 200tl daha koymak zorunda kalıcan
Evet bende bunun için uğraşıyorum fatura fiyatı 598 tl bugğn tekrar iade onayımız var onaylarsanız iade alıcaksınız diye tekrar mesaj attılar iade istemediğimi belirttiğim halde tekrar iade istemediğimi belirttim hepsiburadanın kendi mağazasında 1027 tl kulaklık liste fiyatı olarak kampanyada 800 e falan geliyor ben haklı olduğum halde o fiystı çdemek istemiyorum bununla ilgili illaki bi yasa vardır bunu öğrenmek istiyorum.
 

DeeperWeys

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,623
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,539
Yaş
18
Konum
ankara
İsim
mustafa öner
Instagram
https://www.instagram.com/deepervlt/
Steam
https://s.team/p/ctbm-pnrc/pttgcgtm
Twitter
DeeperWeys
Discord
deeperweys
Evet bende bunun için uğraşıyorum fatura fiyatı 598 TL bugğn tekrar iade onayımız var onaylarsanız iade alıcaksınız diye tekrar mesaj attılar iade istemediğimi belirttiğim halde tekrar iade istemediğimi belirttim hepsiburadanın kendi mağazasında 1027 TL kulaklık liste fiyatı olarak kampanyada 800 e falan geliyor ben haklı olduğum halde o fiystı çdemek istemiyorum bununla ilgili illaki bi yasa vardır bunu öğrenmek istiyorum.
ayıplı ürün olduğu için tüketici haklarına gidin akıllanmıcaklar aynısını bana vatan bilgisayar yaptı
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Mehmet Salih SEFER
Instagram
https://www.instagram.com/msalihsefer/
Steam
https://steamcommunity.com/profiles/76561198449631802/
Twitter
SeferSalihM
Facebook
M.Salih.sefer2
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
ayıplı ürün olduğu için tüketici haklarına gidin akıllanmıcaklar aynısını bana vatan bilgisayar yaptı
Günlerdir hyperx e hepsiburadaya sosyal medyalardan taciz ediyorum resmen hayır anlamadığım kırmızı ile gri rengin arasında ne gibi fark olabilir renk dışında aynı ürün sonuç olarak kırmızısı bar grisi yok hemen iade edelim ek ücret almak için hepsibunların
 
Top Bottom