msalihsefer
80+
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 25
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4
- İsim
- Mehmet Salih SEFER
Merhabalar garanti kapsamındaki Hyperx Cloud 2 model kulaklığım da sesimi bazen algılamayıp bazen pingliymiş gibi algıladığı için servise verdim ( servis ve hepsiburada süreci 1 ayı geçti ) ürünün değişim iade raporu çıktı serviste stokta ürün olmadığı için gönderemediler oyaladılar sürekli, istersem hepsiburadaya raporu iletip stoklarında varsa ürünü değiştirebileceğimi söylediler hepsiburada süreci başladı max 2 max 3 gün içinde sonuçlanacak işlemim ( onların demesi ) 3. haftasına girdi, bana ürünün ellerinde olmadığını para iadesi yapabileceklerini söylediler ürünün rengi gri, kırmızı stoklarında var ama bende iadelerini kabul etmediğimi kırmızısının ellerinde olduğunu söyledim cevabı gelmedi bayram dolayısıyla. Gelelim asıl soruna iadeyi alırsam bana fatura fiyatı 598 tl ( aldığım tarih de ki fiyat ) ödeme yapacaklar ama ürün şuan hepsiburadada 800 küsür bi fiyata satılıyor haliyle ben bu kulaklığı tekrar kullanmak istersem ek ödeme yapmam gerekecek sorun benden kaynaklı değil garantisi devam eden bir cihaz üründe problem varsa bu benim suçum mu ? bilgisi olanlar bilgilendirirse ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olurlarsa sevinirim durduk yere eldeki kulaklıktan oluyoruz teşekkürler.