tamer oyunda
80+ Gold
- Katılım
- 5 Nisan 2020
- Mesajlar
- 7,054
- En İyi Cevap
- 1
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 7,658
- İsim
- -
Merhabalar. Dün Arctis 3’ü mağazaya götürüp garantiye verdim.
Yetkili servise ulaşmış bugün akşam mesaj gelmiş anneme.
Kullanıcı hatası bir şey yapamayız demişler.
Oysaki biz bir şey yapmadık. Kendi kendine mikrofonunda sorun çıktı.
Nasıl kullanıcı hatası diyorlar? Bizim yapma imkanımız yok ayrıca bence.
Çünkü mikrofonda arkadan sanki biri sürekli üflüyormuş gibi ses geliyor. Biz bunu nasıl yapalım arkadaş?
Garantinin bu kararı vermesi doğru mu sizce?
Edit: Annem dalga geçmiş garanti bir şey dememiş
Yetkili servise ulaşmış bugün akşam mesaj gelmiş anneme.
Kullanıcı hatası bir şey yapamayız demişler.
Oysaki biz bir şey yapmadık. Kendi kendine mikrofonunda sorun çıktı.
Nasıl kullanıcı hatası diyorlar? Bizim yapma imkanımız yok ayrıca bence.
Çünkü mikrofonda arkadan sanki biri sürekli üflüyormuş gibi ses geliyor. Biz bunu nasıl yapalım arkadaş?
Garantinin bu kararı vermesi doğru mu sizce?
Edit: Annem dalga geçmiş garanti bir şey dememiş
Son düzenleme: