Neler Yeni

GARANTİDEKİ ÜRÜNÜN DEĞİŞİM VE PARA İADESİ DURUMU

Katılım
19 Mart 2022
Mesajlar
56
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Abdurrahim
Arkadaşlar merhaba. İtopyadan almış olduğum Katar Pro XT model mouse'u kendilerine garantiye yolladım. Yetkili servisten ürün değişimi yada para iadesi yapılsın diye karar çıkmış. Değişim istediğimi belirttim ama henüz cevap yok ve sitede gördüğüm kadarıyla ellerinde bu ürün yok. Ama para iadesi yapmak istemiyorum çünku mouse'u aldığım fiyat ile şuan ki fiyatı arasında 3 kat civarı bir fiyat artışı var. Sizce en makul yol nedir. Muadil ürün vs durumu gibi bir hak talebinde bulunabilir miyiz. Yorum yaparsanız çok sevinirim teşekkür ederim
 
Katılım
12 Temmuz 2024
Mesajlar
72
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
DARK
Arkadaşlar merhaba. İtopyadan almış olduğum Katar Pro XT model mouse'u kendilerine garantiye yolladım. Yetkili servisten ürün değişimi yada para iadesi yapılsın diye karar çıkmış. Değişim istediğimi belirttim ama henüz cevap yok ve sitede gördüğüm kadarıyla ellerinde bu ürün yok. Ama para iadesi yapmak istemiyorum çünku mouse'u aldığım fiyat ile şuan ki fiyatı arasında 3 kat civarı bir fiyat artışı var. Sizce en makul yol nedir. Muadil ürün vs durumu gibi bir hak talebinde bulunabilir miyiz. Yorum yaparsanız çok sevinirim teşekkür ederim
muadilini veya bir üst modelini talep edebilirsin üst modelde ücret çıkarta bilirler
 

brsokcu

80+ Bronze
Katılım
9 Eylül 2020
Mesajlar
1,592
Dahası  
Reaksiyon skoru
644
İsim
Barış Okçu
Arkadaşlar merhaba. İtopyadan almış olduğum Katar Pro XT model mouse'u kendilerine garantiye yolladım. Yetkili servisten ürün değişimi yada para iadesi yapılsın diye karar çıkmış. Değişim istediğimi belirttim ama henüz cevap yok ve sitede gördüğüm kadarıyla ellerinde bu ürün yok. Ama para iadesi yapmak istemiyorum çünku mouse'u aldığım fiyat ile şuan ki fiyatı arasında 3 kat civarı bir fiyat artışı var. Sizce en makul yol nedir. Muadil ürün vs durumu gibi bir hak talebinde bulunabilir miyiz. Yorum yaparsanız çok sevinirim teşekkür ederim
satın aldığın mağaza ürünü temin etmekle yükümlü değildir. Ellerinde stok yok ise sadece para iadesi gerçekleştirirler. Senin sorununu çözecek taraf Mouse'u gönderdiğin distribütör. Onlara bu durumdan bahsettiğin bir mail gönder. Para iadesi almak istemediğini ürün değişimi yapılmasını mümkün değil ise muadil ürün istediğini belirt. Gelen cevaba göre üstüne ücret verme durumunu teklif edersin. Senin yaşadığını şimdiye dek 3-4 kez yaşadım hepsini de bi şekilde çözdüm.
 
Katılım
19 Mart 2022
Mesajlar
56
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Abdurrahim
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
bmağazadan bilgi alman senin için daha faydalı olur
Bilgi almaya çalıştım,siz e posta atın,biz size dönüş yapacağız dedi. Bende net bir bilgiye sahip değilim. İade istemedim. Değişim istedim. Nasıl bir yol izlenilecek onu bilmedigimden konu açtım. Ellerinde ürün yok gibi görünüyor,bende para iadesi istemiyorum. Mağaza bana nasıl bir seçenek sunacak ve benim haklarım neler misal
Mesaj otomatik birleştirildi:

satın aldığın mağaza ürünü temin etmekle yükümlü değildir. Ellerinde stok yok ise sadece para iadesi gerçekleştirirler. Senin sorununu çözecek taraf Mouse'u gönderdiğin distribütör. Onlara bu durumdan bahsettiğin bir mail gönder. Para iadesi almak istemediğini ürün değişimi yapılmasını mümkün değil ise muadil ürün istediğini belirt. Gelen cevaba göre üstüne ücret verme durumunu teklif edersin. Senin yaşadığını şimdiye dek 3-4 kez yaşadım hepsini de bi şekilde çözdüm.
Hmm. Ben itopyaya yolladim onlarda sanırsam Boğaziçi bilisimmi bilgisayar mi ne ,onlara Teşekkür ederim,
 

Yakubovic

80+ Bronze
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
531
Dahası  
Reaksiyon skoru
128
Konum
Bolu
İsim
Yakupcan KILIÇ
İlgilendiği Kategoriler
teknoloji tarih
Instagram
https://www.instagram.com/yakupcannnn/
Twitter
yakubovic61
Bilgi almaya çalıştım,siz e posta atın,biz size dönüş yapacağız dedi. Bende net bir bilgiye sahip değilim. İade istemedim. Değişim istedim. Nasıl bir yol izlenilecek onu bilmedigimden konu açtım. Ellerinde ürün yok gibi görünüyor,bende para iadesi istemiyorum. Mağaza bana nasıl bir seçenek sunacak ve benim haklarım neler misal
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hmm. Ben itopyaya yolladim onlarda sanırsam Boğaziçi bilisimmi bilgisayar mi ne ,onlara Teşekkür ederim,
satın alınan malın ayıplı çıkması durumunda malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde tüketicilerin, bedel iadesi, malın ayıpsız misliyle değişimi, ayıp oranında bedel indirimi veya ücretsiz onarımı isteme hakları vardır.
en net bulabildiğim bilgi bu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,008,847
Mesajlar
9,106,953
Üyeler
159,848
Son üye
by_muryum
Top Bottom