Yardım MSI Monitör değişimi hakkında ne yapmalıyım?

Katılım
3 Şubat 2023
Mesajlar
1
Reaksiyon skoru
0
Merhabalar, bir arkadaşım 06.06.2022 Tarihinde Hepsiburada.com sitesinden satın aldığı MSI monitörünü satmaya karar verdi bende garantisi devam ettiği için satın aldım ama monitörün rastgele yerlerinde kırmızı renkli pikseller olduğu için 28 Şubat 2024 tarihinde garanti kapsamında ServisPoint (Mecidiyeköy şubesi) 'e teslim ettim. 29 Şubat günü servisten bana "Arızalı ürün servisimizde kalacaktır, ürünle ilgili değişim/iade kararı verilmiştir." raporu çıktı. Durumu Hepsiburada.com üzerinden firmaya ve hepsiburada müşteri hizmetlerine ilettik. Muadil veya üst model ile değişim talep ettiğim halde ellerinde aynı model bulunmadığı için 2 sene önceki tutarda para iadesi yapmakta ısrar ediyorlar, ben de kabul etmiyorum. Konu ile ilgili 18 Nisan'da Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdum, neredeyse 3 hafta olacak sistemlerinde başvuru yapıldı olarak görünüyor. Hâlâ dönüş yapan veya ilgilenen yok bekleyiş içindeyim. 2 Aydır mağdur durumdayım sizce ne yapmalıyım?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,174,662
Mesajlar
10,589,253
Üyeler
186,514
Son üye
zntxr
Geri
Top