Garantiye giden A320M a Pro anakarttan hala görüntü gelmiyor

Özcanp

80+
Katılım
14 Ocak 2021
Mesajlar
63
Reaksiyon skoru
4
Merhaba hocamlar, A320M a Pro anakartımı 1 hafta önce garantiye yollamıştım. Nedeni ise PC'yi başlattıktan sonra BIOS kısmında siyah ekranda kalıp sadece Windows'u göstermesiydi. Hiçbir şekilde ne anakart logosunu ne de BIOS'u göstermiyordu. Birkaç dakika sonra Windows logosu geliyor ve açılıyordu. Ben de bu sebeple anakartı garantiye yollamıştım.

Bugün anakart geldi ama gelmez olaydı. Eskiden Windows ekranı gelirdi en azından ancak şimdi hiçbir görüntü alamıyorum.

Tamir işlemi kısmında “ BIOS chipinin arızalı olduğu tespit edilmiştir. BIOS chipi değiştirildi, BIOS yazıldı. Anakarttan görüntü alındı.” yazılmış.

Biraz daha eskiye dönersek ben bu anakartta Ryzen 5 1600 AF işlemcisini kullanıyordum ve artık upgrade zamanının geldiğini düşünüp kendime yeni sıfır bir Ryzen 5 5600 aldım.

Bu işlemciyi taktığım zaman da baştaki belirttiğim olaylar başıma geldi.

Ne yapmalıyım?
 

Ekler

  • IMG_7442.jpeg
    IMG_7442.jpeg
    216.7 KB · Hit: 34
Merhaba hocamlar, A320M a Pro anakartımı 1 hafta önce garantiye yollamıştım. Nedeni ise PC'yi başlattıktan sonra BIOS kısmında siyah ekranda kalıp sadece Windows'u göstermesiydi. Hiçbir şekilde ne anakart logosunu ne de BIOS'u göstermiyordu. Birkaç dakika sonra Windows logosu geliyor ve açılıyordu. Ben de bu sebeple anakartı garantiye yollamıştım.

Bugün anakart geldi ama gelmez olaydı. Eskiden Windows ekranı gelirdi en azından ancak şimdi hiçbir görüntü alamıyorum.

Tamir işlemi kısmında “ BIOS chipinin arızalı olduğu tespit edilmiştir. BIOS chipi değiştirildi, BIOS yazıldı. Anakarttan görüntü alındı.” yazılmış.

Biraz daha eskiye dönersek ben bu anakartta Ryzen 5 1600 AF işlemcisini kullanıyordum ve artık upgrade zamanının geldiğini düşünüp kendime yeni sıfır bir Ryzen 5 5600 aldım.

Bu işlemciyi taktığım zaman da baştaki belirttiğim olaylar başıma geldi.

Ne yapmalıyım?
kablolama hatası falan mı yaptınız eğer öyle bir şey yoksa tekrardan gönderin derim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bir de sisteminizi yazarmısınız
 
kablolama hatası falan mı yaptınız eğer öyle bir şey yoksa tekrardan gönderin derim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bir de sisteminizi yazarmısınız
RX 580 8GB
Ryzen 5 5600
16GB DDR4 3200MHZ CL16 RAM
1TB HDD
250GB SSD

Kablolama kısmını defalarca kontrol ettim hocam.
 
RX 580 8GB
Ryzen 5 5600
16GB DDR4 3200MHZ CL16 RAM
1TB HDD
250GB SSD

Kablolama kısmını defalarca kontrol ettim hocam.
hocam tekrar servise gönderebilrsiniz aynı ürünü değilde yeni bir ürün göndermelerini isteyebilirsiniz
 
Geri
Top