GIGABYTE G24 F2 Panelde Oluşan Yatay Çizgiler

Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
15
Reaksiyon skoru
5
Monitörü 18.02.2024 tarihinden beri kullanıyorum, hiçbir problem yaşamadım. Dün akşam saatlerinde birden monitörün altında yatay çizgiler belirmeye başladı. Garantisi var, İtopyadan almıştım; göndereceğim büyük ihtimalle. Ama şu an kullanmaya devam etsem bir problem yaşatır mı? Çünkü YKS'ye hazırlanıyorum ve monitör, barındırdığı özelliklerden dolayı gözümü yormuyor. Şimdi garantiye göndersem uzun süre monitörsüz kalacağım. Ne yapmamı önerirsiniz?
gigabyte f2.webp
 
Monitörü 18.02.2024 tarihinden beri kullanıyorum, hiçbir problem yaşamadım. Dün akşam saatlerinde birden monitörün altında yatay çizgiler belirmeye başladı. Garantisi var, İtopyadan almıştım; göndereceğim büyük ihtimalle. Ama şu an kullanmaya devam etsem bir problem yaşatır mı? Çünkü YKS'ye hazırlanıyorum ve monitör, barındırdığı özelliklerden dolayı gözümü yormuyor. Şimdi garantiye göndersem uzun süre monitörsüz kalacağım. Ne yapmamı önerirsiniz? Alıntıyı görüntüle
Uzaktan bakınca çok belli olmuyorsa idare edin hocam
 
Uzaktan bakınca çok belli olmuyorsa idare edin hocam
Yok hocam uzaktan belli olmuyor zaten birde üstten bakınca da belli olmuyor ama canımı sıktı bu durum daha alalı 1 yıl 2 ay 3 hafta oldu üzdü yani beni bu durum. Umarım daha fazla ilerlemez yedek monitörde yok elimde ilk monitörüm.
 
Özelliklerinden dolayı göz yormuyor demişsiniz ancak flicker-free olan ve parlaklığı yeterince düşebilen her ekran bununla aynı olacaktır yorma açısından.
 
Aynı sorundan dolayı garanti için İtopya'ya yollamıştım ben de, zaten bu modeldeki kronik sorun. Garantide değişim kararı çıktı, süreç monitörü İtopya'ya teslim ettikten sonra tam 3 hafta sürdü. 21. günde yeni monitör elimdeydi. Ben de başlangıçta biraz daha dursun sonra yollarım dedim ama vakit geçtikte o çizgilerin miktarı artıyor bilgin olsun.
 
Özelliklerinden dolayı göz yormuyor demişsiniz ancak flicker-free olan ve parlaklığı yeterince düşebilen her ekran bununla aynı olacaktır yorma açısından.
Haklısınız. Ben bir şey alınca ve eğer ona bir şey olursa başka bir modele geçsem sanki o ilk aldığım eşya gibi ya olmazsa düşüncesi falan sarıyor birde hiç uğraşmak istemem ama mecbur uğraşacağım .
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aynı sorundan dolayı garanti için İtopya'ya yollamıştım ben de, zaten bu modeldeki kronik sorun. Garantide değişim kararı çıktı, süreç monitörü İtopya'ya teslim ettikten sonra tam 3 hafta sürdü. 21. günde yeni monitör elimdeydi. Ben de başlangıçta biraz daha dursun sonra yollarım dedim ama vakit geçtikte o çizgilerin miktarı artıyor bilgin olsun.
Napalım Hocam en iyisi erkenden hafta içi İtopya ile iletişime geçip yollayim ben. Stokta yok diye yenisini gönderirler mi göndermezler mi diye düşünüyorum saçma biliyorum ama oluyor işte böyle . Siz ne zaman aldınız ve ne zaman bu sorunu yaşadınız?
 
Monitörü 18.02.2024 tarihinden beri kullanıyorum, hiçbir problem yaşamadım. Dün akşam saatlerinde birden monitörün altında yatay çizgiler belirmeye başladı. Garantisi var, İtopyadan almıştım; göndereceğim büyük ihtimalle. Ama şu an kullanmaya devam etsem bir problem yaşatır mı? Çünkü YKS'ye hazırlanıyorum ve monitör, barındırdığı özelliklerden dolayı gözümü yormuyor. Şimdi garantiye göndersem uzun süre monitörsüz kalacağım. Ne yapmamı önerirsiniz?
aynı sorun bende de var, ürünü (30/04/2023) tarihinde itopyadan almıştım. arkadaşın dediği gibi durdukça çizgilerin miktarı artıyor bende dursun sonra gönederirim dedim 1. resim ile 2. resim arasında 1 ay fark var çizgilerin ne kadar arttığını görebilirsiniz
 

Ekler

  • 1.webp
    1.webp
    514 KB · Hit: 16
  • 2.webp
    2.webp
    103.9 KB · Hit: 14
Napalım Hocam en iyisi erkenden hafta içi İtopya ile iletişime geçip yollayim ben. Stokta yok diye yenisini gönderirler mi göndermezler mi diye düşünüyorum saçma biliyorum ama oluyor işte böyle . Siz ne zaman aldınız ve ne zaman bu sorunu yaşadınız?
Forumların çoğunda bu modelle alakalı açılmış konular vardı, benim gördüğüm kadarıyla hepsinde değişim kararı çıkmıştı ama o dönem hep stoğunun olduğu dönemlerdi. Gigabyte servisinin bu model için onarım yaptığını hiç duymadım, değişim kararı çıktığında ürünün stoğunun da olmadığını düşünürsek para iadesi yaparlar diye düşünüyorum. İtopya'ya önden bunu da sorarsanız iyi olur.

Ben Şubat 2023'te satın almıştım, sorun Ağustos 2024 civarında başladı. Zaten konu açanların genelinde de sıkıntı 1. yıl bittikten sonra başlıyor. Benzer kullanım süresinden sonra başlamış yani sizde de.
 
Forumların çoğunda bu modelle alakalı açılmış konular vardı, benim gördüğüm kadarıyla hepsinde değişim kararı çıkmıştı ama o dönem hep stoğunun olduğu dönemlerdi. Gigabyte servisinin bu model için onarım yaptığını hiç duymadım, değişim kararı çıktığında ürünün stoğunun da olmadığını düşünürsek para iadesi yaparlar diye düşünüyorum. İtopya'ya önden bunu da sorarsanız iyi olur.

Ben Şubat 2023'te satın almıştım, sorun Ağustos 2024 civarında başladı. Zaten konu açanların genelinde de sıkıntı 1. yıl bittikten sonra başlıyor. Benzer kullanım süresinden sonra başlamış yani sizde de.
Aynen öyle hocam. Şuan bu durum gerçekten üzdü beni ama yapacak bir şey yok artık yerine duruma göre 2K monitör alırım alçalıp yükselen
 
İade dene ama şu var TR deki garanti hizmetleri yerlerde sürünüyor eğer iade kararı gelirse 3 hafta bekliyosun serviste kalıyor iade diyorlar sonra kartına bağlı olarak bekletebiliyor bazen iade kabul etmezlerse thh ye başvurman lazım oda ortalama 6 9 ay sürüyor iade etmezler ise uğraşmaya değmez bence
 
İade dene ama şu var TR deki garanti hizmetleri yerlerde sürünüyor eğer iade kararı gelirse 3 hafta bekliyosun serviste kalıyor iade diyorlar sonra kartına bağlı olarak bekletebiliyor bazen iade kabul etmezlerse thh ye başvurman lazım oda ortalama 6 9 ay sürüyor iade etmezler ise uğraşmaya değmez bence
bakacaz artık umarız süreç sorunsuz işler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,101,454
Mesajlar
9,907,573
Üyeler
175,216
Son üye
Rooys
Geri
Top