Karizlovem
80+
- Katılım
- 19 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 398
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 184
- İsim
- Furkan Demirkıran
Merhaba; Görev yapıp para kazanma adlı sitede şeklinde uzun yıllardır görev yapıyorum ve 2021 yılından beri üyesiydim. Lakin 1, 5-2 ay civarı hesabıma giriş yapamıyordum yaşadığım bir takım kişisel problemler ve psikolojik sorunlardan dolayı ama arada sırada hesabıma uğruyordum. Hesabımın içerisinde bakiye mevcut idi. 1-2 gün önce hesabıma tekrar giriş yapmayı denediğim vakit hesap bulunamadı hatasıyla karşılaştım nedenini öğrenmek için +380 *** ile başlayan yabancı numaralı WhatsApp'a aktarıldım. Devlet'e bağlı bir numara olduğundan şüphe duyduğum ve mecbur olarak desteğe yazdım.
Destekteki yanıt aldığım kişi, yöneticinin kendisi olduğunu söyledi ve 3 ay hesaba giriş yapmadıysanız silinir veya yanlış hatırlıyorsunuz bilgilerinizi diye cevap verdi. Benim yanlış hatırlama gibi şansım olamaz daha önce ödeme aldığım makbuzda ve bana gelen bildirimdeki hesabımı görüyorum ve doğru hesabımla giriş yapıyorum. Moderatör veya yönetici arkadaşlardan birisinin silmesi dışında hesabımın silinmesinin pek mümkünatı yok konuşabilir miyiz onlar mı böyle bir taraf işlem yaptı diye ama hoş olmayan şekilde yanıt verildi. Hem zamanım hem de emeğimin karşılığını alamadım ve mağdur edildim.
Sonrasında birtakım senli benli lakayıt bir şekilde sokak ağzıyla, hoş olmayan kelimeler ve üsluplarla cevap verildi. Gayet güzel tatlı bir dille olayı anlatmama rağmen kaba üslup ile cevap verildi ve terslendim. Sanki destek birimiyle değil de kurumsal olmayan ve yasal olmayan bilinmeyen tanınmayan birimle konuştum.
Bu şekilde gerçekten bilmezdim bu uygulamayı ve bilseydim hiç bulaşmadan tercih etmezdim. İçerisinde olan ve emek vererek zamanımı harcayarak kazandığım bakiyemden de geçtim ben artık bu sitenin denetlenmesini ve işlem yapılmasını istiyorum. Kullanıcılara karşı bu şekilde tutum ve kaba, kötü üslup ile cevap verilmesi kabul edilebilir değil. Bu konuyu CİMER'e taşımak istiyorum ama sonrasında tarafımı ifadeye vs. çağırma ihtimalleri olabilir mi? BTK'ya iletmek istedim ama orada sadece telekom işlemleri ile işlem yapılıyor. Şikayetvar'a yazdım sadece şuan. WhatsApp'dan engelledim ve sohbeti de sildim keşke silmeseydim eklerdim. Konu hakkında kafam karışık yardımcı olabilirseniz müteşekkir kalırım.
Destekteki yanıt aldığım kişi, yöneticinin kendisi olduğunu söyledi ve 3 ay hesaba giriş yapmadıysanız silinir veya yanlış hatırlıyorsunuz bilgilerinizi diye cevap verdi. Benim yanlış hatırlama gibi şansım olamaz daha önce ödeme aldığım makbuzda ve bana gelen bildirimdeki hesabımı görüyorum ve doğru hesabımla giriş yapıyorum. Moderatör veya yönetici arkadaşlardan birisinin silmesi dışında hesabımın silinmesinin pek mümkünatı yok konuşabilir miyiz onlar mı böyle bir taraf işlem yaptı diye ama hoş olmayan şekilde yanıt verildi. Hem zamanım hem de emeğimin karşılığını alamadım ve mağdur edildim.
Sonrasında birtakım senli benli lakayıt bir şekilde sokak ağzıyla, hoş olmayan kelimeler ve üsluplarla cevap verildi. Gayet güzel tatlı bir dille olayı anlatmama rağmen kaba üslup ile cevap verildi ve terslendim. Sanki destek birimiyle değil de kurumsal olmayan ve yasal olmayan bilinmeyen tanınmayan birimle konuştum.
Bu şekilde gerçekten bilmezdim bu uygulamayı ve bilseydim hiç bulaşmadan tercih etmezdim. İçerisinde olan ve emek vererek zamanımı harcayarak kazandığım bakiyemden de geçtim ben artık bu sitenin denetlenmesini ve işlem yapılmasını istiyorum. Kullanıcılara karşı bu şekilde tutum ve kaba, kötü üslup ile cevap verilmesi kabul edilebilir değil. Bu konuyu CİMER'e taşımak istiyorum ama sonrasında tarafımı ifadeye vs. çağırma ihtimalleri olabilir mi? BTK'ya iletmek istedim ama orada sadece telekom işlemleri ile işlem yapılıyor. Şikayetvar'a yazdım sadece şuan. WhatsApp'dan engelledim ve sohbeti de sildim keşke silmeseydim eklerdim. Konu hakkında kafam karışık yardımcı olabilirseniz müteşekkir kalırım.