Havit müşteri hizmetleri ilgisizliği

Yorumu komikmiş hocam ben gereken mesajı aldım sağolasın .İade et diyeceğim adam red etmiş SKSKSKWKLS hocam valla kusura bakma adama gülüyorum böyle "akıllı" adamlar lazım arada gülüp eğlenmek için elden satmayı deneyebilirsin
Estağfurullah hocam. Tüketici hakem heyeti başvurumu oluşturuyorum. Şikayetvar'a da yazacağım. Dediğim gibi konu 500 lira değil zekasız yerine konmak.
 
Estağfurullah hocam. Tüketici hakem heyeti başvurumu oluşturuyorum. Şikayetvar'a da yazacağım. Dediğim gibi konu 500 lira değil zekasız yerine konmak.
Tamamen haklısınız hocam ben 1 keresinde hazır sistem almıştım sanırım psu 600 yerine 500 xivarı bir şey gelmişti cimere yazdım ertesi hafta 800lük psu geldi🤣 sizede tavsiye ederim biraz şans işi tabii ki cimerşn sizin şikayetinize bakması ama denemekten zarar gelmez
 
Kulaklık aldım ne yanında şarj kablosu geldi ne bir şeyi. Garanti kağıdı diye bir şeyi yapıştırmışlar kutunun dışına. Sitelerindeki canlı destek 1 mesaj atıp kaçıyor. Arıyorum ve şu an 10dk oldu hala şarkı çalıyor. Açmadılar kapattım. Kaç dk'dır hala 2. sıradaymışım. Yersen. Tekrar arıyorum ama maalesef kimse açmıyor. Açıkçası havitin arayanı olduğunu düşünmüyorum. Kulaklıkları kalitesiz ve sert. Seslerde aşırı gecikme var. Uygulama ile telefondan bağlasan 2 saniye sonra atıyor. İade edeyim desem 588₺ verdiğim ücreti 499₺ olarak veriyor. Whatsapp kanallarına yazdım robot dışında kimse yok. Neden bulaştım bilmiyorum.
maalesef baya ilgisiiz geçen gün bir konu açtım aldığım mouse'de böyle ara sıra takılma oluyordu yani mahsus 800 wi-fi ile kullanıyorum normalde mal sanki birden yüz DP gibi oluyordu ve düzelmiyordu bir 20 saniye falan iade talebe oluşturdum 1058 TL aldım Mouse için 999 TL iade şeyi diyorlar bunun içini yazdım söylediler O 60 TL zaten aldığınız zaman 2 olan kargo parası onu göndermek için kullanıyoruz falan geçen hafta perşembe günü yolladım bugün perşembe yani bir hafta olmuş ben maçta Mouse ortadan kayboldu çalındı diye düşündüm çünkü gönderdiğimde bana herhangi bir takip kodu gelmedi ve ulaştığına dair de bir kod gelmedi site üzerinden zaten herhangi bir hareketlilik olmuyor tüm baktım bir SMS yollamışlar servis sürecini tamamlanmıştır ürününüz bugün kargoya verilip 1 3 gününde size ulaşır falan yine takip kodu gelmedi bu sefer canlı desteğe bağlandım site içindeki bağlanan kişi bana şey söyledi iade talebiniz onaylanmış işte dedim ki işte bana böyle bir mesaj geldi servisini tamamlamış geri yollanacak falan ben de zaten para iadesi istiyordum dedi ki para iadeniz oluşmuş o size gelen SMS otomatik mesaj işte servise gelen bütün ürünleri otomatik yollanıyor falan ben de tamam dedim herhalde birkaç güne para hesabıma yatar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

maalesef baya ilgisiiz geçen gün bir konu açtım aldığım mouse'de böyle ara sıra takılma oluyordu yani mahsus 800 wi-fi ile kullanıyorum normalde mal sanki birden yüz DP gibi oluyordu ve düzelmiyordu bir 20 saniye falan iade talebe oluşturdum 1058 TL aldım Mouse için 999 TL iade şeyi diyorlar bunun içini yazdım söylediler O 60 TL zaten aldığınız zaman 2 olan kargo parası onu göndermek için kullanıyoruz falan geçen hafta perşembe günü yolladım bugün perşembe yani bir hafta olmuş ben maçta Mouse ortadan kayboldu çalındı diye düşündüm çünkü gönderdiğimde bana herhangi bir takip kodu gelmedi ve ulaştığına dair de bir kod gelmedi site üzerinden zaten herhangi bir hareketlilik olmuyor tüm baktım bir SMS yollamışlar servis sürecini tamamlanmıştır ürününüz bugün kargoya verilip 1 3 gününde size ulaşır falan yine takip kodu gelmedi bu sefer canlı desteğe bağlandım site içindeki bağlanan kişi bana şey söyledi iade talebiniz onaylanmış işte dedim ki işte bana böyle bir mesaj geldi servisini tamamlamış geri yollanacak falan ben de zaten para iadesi istiyordum dedi ki para iadeniz oluşmuş o size gelen SMS otomatik mesaj işte servise gelen bütün ürünleri otomatik yollanıyor falan ben de tamam dedim herhalde birkaç güne para hesabıma yatar
mikrofon ile yazdım hata olabilir
 
tüketici hakem heyetine yaz kardom
 
Tamamen haklısınız hocam ben 1 keresinde hazır sistem almıştım sanırım psu 600 yerine 500 xivarı bir şey gelmişti cimere yazdım ertesi hafta 800lük psu geldi🤣 sizede tavsiye ederim biraz şans işi tabii ki cimerşn sizin şikayetinize bakması ama denemekten zarar gelmez
maalesef baya ilgisiiz geçen gün bir konu açtım aldığım mouse'de böyle ara sıra takılma oluyordu yani mahsus 800 wi-fi ile kullanıyorum normalde mal sanki birden yüz DP gibi oluyordu ve düzelmiyordu bir 20 saniye falan iade talebe oluşturdum 1058 TL aldım Mouse için 999 TL iade şeyi diyorlar bunun içini yazdım söylediler O 60 TL zaten aldığınız zaman 2 olan kargo parası onu göndermek için kullanıyoruz falan geçen hafta perşembe günü yolladım bugün perşembe yani bir hafta olmuş ben maçta Mouse ortadan kayboldu çalındı diye düşündüm çünkü gönderdiğimde bana herhangi bir takip kodu gelmedi ve ulaştığına dair de bir kod gelmedi site üzerinden zaten herhangi bir hareketlilik olmuyor tüm baktım bir SMS yollamışlar servis sürecini tamamlanmıştır ürününüz bugün kargoya verilip 1 3 gününde size ulaşır falan yine takip kodu gelmedi bu sefer canlı desteğe bağlandım site içindeki bağlanan kişi bana şey söyledi iade talebiniz onaylanmış işte dedim ki işte bana böyle bir mesaj geldi servisini tamamlamış geri yollanacak falan ben de zaten para iadesi istiyordum dedi ki para iadeniz oluşmuş o size gelen SMS otomatik mesaj işte servise gelen bütün ürünleri otomatik yollanıyor falan ben de tamam dedim herhalde birkaç güne para hesabıma yatar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


mikrofon ile yazdım hata olabilir
tüketici hakem heyetine yaz kardom
Valla hocam 3 yıldır Rampage kullanıyorum ve bir kere müşteri hizmetleri numarasını aradığımı bile göremedim. En azından ürünün arkasında olmaları gerekirdi. Verilen cevaplar ve tavır cidden saçma. Ayrıca mantıksız bir şekilde destek olmuş gibi görünüyorlar. Tek istediğim YouTube, Müzik, Film-Dizi için ayağıma sürekli dolanacak kablolardan kurtularak bir kulaklık almaktı. İade edecektim ama abim beğendi. Zaten teknoloji ile arası yok direkt müzik açayım yeter kafasında olduğu için onda sıkıntı yaşatacağını sanmıyorum. Şikayetvar'a ve Tüketici Hakem Heyetine yazılarımı gönderiyordum ama abim istedi ona verdim iade etmeyeceğim. Ama bir daha havit 0tl bile ürün sattığında alır mıyım? Asla. Bir yakınıma önerir miyim? Asla. Yıllarca Rampage kötüdür diye empoze edildi ama cidden kötü marka görmemişiz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,239
Mesajlar
10,374,132
Üyeler
183,080
Son üye
Ferrous
Geri
Top