alempolatdar
80+
- Katılım
- 17 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 258
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 56
- İsim
- Mert G
Selamlr hepsiburadadan monitör sipariş ettim (kronik sorunlu) sorun çıkarsa kolay iade ile kapınızdan alıp iade edebiliriz dediler ama koşullarda
"Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?"
yani ben bu monitörde sorun var mı yok mu diye açıp bakamaz mıyım, açıp bakmadan sorun olup olmadığını nereden anlayacağım
Ürünü teslim et
Ürünü tüm aparatlarıyla eksiksiz bir şekilde paketle ve kargo gönderi koduyla teslim et.
burada da kutusunda ve aksesuarlarıyla olması gerektiği yazıyor, anlamadım gitti
"Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?"
- Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler (Montaj vb.)
yani ben bu monitörde sorun var mı yok mu diye açıp bakamaz mıyım, açıp bakmadan sorun olup olmadığını nereden anlayacağım
Ürünü teslim et
Ürünü tüm aparatlarıyla eksiksiz bir şekilde paketle ve kargo gönderi koduyla teslim et.
burada da kutusunda ve aksesuarlarıyla olması gerektiği yazıyor, anlamadım gitti