Hitman sevenler baksın

Herucane

80+ Silver
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
2,449
Reaksiyon skoru
1,157
Hitman absoulation eski bir oyun ama bütün ayarlar ultrada msaa 8xde hitman 3den daha iyi oluyor sizce neden ?
 
Hitman absoulation eski bir oyun ama bütün ayarlar ultrada msaa 8xde hitman 3den daha iyi oluyor sizce neden ?
Senin zevkinden dolayı. HITMAN 3 daha renkli bir oyun ama hitman absolution daha karanlık daha gerici bi renk şemasına sahip.
 
Senin zevkinden dolayı. HITMAN 3 daha renkli bir oyun ama hitman absolution daha karanlık daha gerici bi renk şemasına sahip.
Grafik kaliteside bana daha hoş geldi bide msaa 8x yapınca işlemci ve ekran kartı daha çok ısınıyor normalmi ?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Hitman Absolution bir gönül projesiydi. O yüzden benim en sevdiğim bazen açıp 1 - 2 bölüm atayım derken akşama bitirmiş olarak kalktığım bir oyundu. Grafiklerinden daha çok fizik motoru çok sağlam geliyor bana. Hitman 1-2-3 te ölenler hemen balon oluyor lastik gibi uzuvla saçmalıyor ama absolutionda karakterlerinin bir fizik ağırlığı var.
 
Gizliliği çok keyifli bir oyun absolution gerçi ben başka hitman oynamadığım için de olabilir.
 
Hitman Absolution bir gönül projesiydi. O yüzden benim en sevdiğim bazen açıp 1 - 2 bölüm atayım derken akşama bitirmiş olarak kalktığım bir oyundu. Grafiklerinden daha çok fizik motoru çok sağlam geliyor bana. Hitman 1-2-3 te ölenler hemen balon oluyor lastik gibi uzuvla saçmalıyor ama absolutionda karakterlerinin bir fizik ağırlığı var.
Adamın yüzündeki damarlar falan mükemmel detay bunlar
 
Bu arada gizlilik festivali ne zaman başlıyor?
 
Geri
Top