Gagguş
80+
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 416
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 259
- İsim
- Ali Cabbar
Öncelikle hayırlı akşamlar. Yarın HP laptopumu garantiye yollayacağım. Fanından tıkırtı şeklinde bir ses geliyor ama bilgisayarı ne düşürdüm ne de sert davrandım. Müşteri hizmetleri ile konuştum ve bana kutusunun içerisine şarj aleti ile birlikte düzgün bir şekilde paketleyip göndermemi istediler. Sizlere bu konu hakkında 2 sorum olacak.
1-Adaptörün soket kısmını evdeki kedim ben farketmeden dişlemiş. Sıkıntısız çalışıyor görünürde kablo falan da yok ama irili ufaklı diş izleri var. Bunu problem edip laptopumu garanti dışı bırakırlar mı? Müşteri hizmetlerine de sıkıntı yaparlar diye soramadım.
2- Bilgisayarın üzerindeki ekran kartı stickerı kendiliğinde kavladı. Normalde klavye ve mouse ile kullanırım ve kullanmadığım zamanlarda ekranı kapalı masanın üzerinde durur. Acaba bunu iletsem yenisi yapıştırma ihtimalleri var mı? Bu sadece keyfi bir problem. Soracak olanlar için resim de ekledim.
1-Adaptörün soket kısmını evdeki kedim ben farketmeden dişlemiş. Sıkıntısız çalışıyor görünürde kablo falan da yok ama irili ufaklı diş izleri var. Bunu problem edip laptopumu garanti dışı bırakırlar mı? Müşteri hizmetlerine de sıkıntı yaparlar diye soramadım.
2- Bilgisayarın üzerindeki ekran kartı stickerı kendiliğinde kavladı. Normalde klavye ve mouse ile kullanırım ve kullanmadığım zamanlarda ekranı kapalı masanın üzerinde durur. Acaba bunu iletsem yenisi yapıştırma ihtimalleri var mı? Bu sadece keyfi bir problem. Soracak olanlar için resim de ekledim.