Neler Yeni

HP Omen Servisi Hakkında

Gagguş

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
416
Dahası  
Reaksiyon skoru
259
İsim
Ali Cabbar
Öncelikle hayırlı akşamlar. Yarın HP laptopumu garantiye yollayacağım. Fanından tıkırtı şeklinde bir ses geliyor ama bilgisayarı ne düşürdüm ne de sert davrandım. Müşteri hizmetleri ile konuştum ve bana kutusunun içerisine şarj aleti ile birlikte düzgün bir şekilde paketleyip göndermemi istediler. Sizlere bu konu hakkında 2 sorum olacak.
1-Adaptörün soket kısmını evdeki kedim ben farketmeden dişlemiş. Sıkıntısız çalışıyor görünürde kablo falan da yok ama irili ufaklı diş izleri var. Bunu problem edip laptopumu garanti dışı bırakırlar mı? Müşteri hizmetlerine de sıkıntı yaparlar diye soramadım.
2- Bilgisayarın üzerindeki ekran kartı stickerı kendiliğinde kavladı. Normalde klavye ve mouse ile kullanırım ve kullanmadığım zamanlarda ekranı kapalı masanın üzerinde durur. Acaba bunu iletsem yenisi yapıştırma ihtimalleri var mı? Bu sadece keyfi bir problem. Soracak olanlar için resim de ekledim.
 

Ekler

  • 20220308_000006.jpg
    20220308_000006.jpg
    891.4 KB · Hit: 35
  • 20220307_235927.jpg
    20220307_235927.jpg
    3 MB · Hit: 35

Mert

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,792
Adaptördeki problemden garanti dışı bırakmaları için mantıklı bir sebep yok. Sticker işini de kutunun içine not olarak yazıp bırakırsanız yapabilirler, bir şey kaybetmezsiniz.
 

Gagguş

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
416
Dahası  
Reaksiyon skoru
259
İsim
Ali Cabbar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Adaptördeki problemden garanti dışı bırakmaları için mantıklı bir sebep yok. Sticker işini de kutunun içine not olarak yazıp bırakırsanız yapabilirler, bir şey kaybetmezsiniz.
Teşekkür ederim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,053,727
Mesajlar
9,477,280
Üyeler
167,359
Son üye
esekskne
Top Bottom