Neler Yeni

HyperX Globalin Müşteriye Değer Vermesi

cornlov

80+ Bronze
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
734
Geçtiğimiz yıllarda bu olayı yaşamıştım, Ama şuan paylaşmak istiyorum.
HyperX cloud Silver kulaklığı almıştım.
Uzun bir süre kullandım ancak kulak pedleri deri gibi olduğu için zamanla terleme vs oldukça orada pul pul dökülmeler oluyor.
Tahmini 3 yıl boyunca kullandım, (garantim bitti tabii ki) kulaklık pedi aramaya başladım nereye baktıysam orjinal pedleri o dönem bulamadım, distribitor sitesinde bile stok görünmüyordu.(Yahu parasıyla değilmi! Yok efendim yok! Stok yok :D ) Kulaklıktan dökülen parçalar artık kulağıma vs yapışıyordu. Aklıma global desteğe bağlanmak geldi. Biraz araştırdıktan sonra hyperx'in ingilizce global desteği ile live chat yapıldığını öğrendim, ve yaşadığım durumu anlattım. Benden kulaklığın seri no'sunu ve faturamın pdf halini istediler ve garantim bitmiş olmasına rağmen bana kulaklık pedlerini ücretsiz olarak gönderebileceklerini ve benim kulaklık pedlerini bulamadığım içinde üzerine özür dilediler. 10-15 gün sonra ups kargo ile kargom gelmişti. Artık mutluydum. Düşünsenize, garantiniz bitmiş olmasına rağmen firma size yardımcı oluyor. O günden beridir hyperx'in bendeki yeri çok ayrıdır.
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,703
En İyi Cevap
1
Sitesini verebilir misin? Benim de garantide çözemediğim bir durum var onlara bir yazayım bakalım.
 
Son düzenleme:

cornlov

80+ Bronze
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
734
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Sitesini verebilir misin? Benim de garantiye çözemediğim bir durum var onlara bir yazayım bakalım.
Yanlış hatırlamıyorsam burasıydı:
Tamamen ingilizce konuştum türkçe vs seçmedim. Seçince muhtemelen chat yeri açılmaz.
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,703
En İyi Cevap
1
Yanlış hatırlamıyorsam burasıydı:
Tamamen ingilizce konuştum türkçe vs seçmedim. Seçince muhtemelen chat yeri açılmaz.
Tamamdır sağolasın.
 
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
110
Dahası  
Reaksiyon skoru
55
İsim
Efekan Dry
Geçtiğimiz yıllarda bu olayı yaşamıştım, Ama şuan paylaşmak istiyorum.
HyperX cloud Silver kulaklığı almıştım.
Uzun bir süre kullandım ancak kulak pedleri deri gibi olduğu için zamanla terleme vs oldukça orada pul pul dökülmeler oluyor.
Tahmini 3 yıl boyunca kullandım, (garantim bitti tabii ki) kulaklık pedi aramaya başladım nereye baktıysam orjinal pedleri o dönem bulamadım, distribitor sitesinde bile stok görünmüyordu.(Yahu parasıyla değilmi! Yok efendim yok! Stok yok :D ) Kulaklıktan dökülen parçalar artık kulağıma vs yapışıyordu. Aklıma global desteğe bağlanmak geldi. Biraz araştırdıktan sonra hyperx'in ingilizce global desteği ile live chat yapıldığını öğrendim, ve yaşadığım durumu anlattım. Benden kulaklığın seri no'sunu ve faturamın pdf halini istediler ve garantim bitmiş olmasına rağmen bana kulaklık pedlerini ücretsiz olarak gönderebileceklerini ve benim kulaklık pedlerini bulamadığım içinde üzerine özür dilediler. 10-15 gün sonra ups kargo ile kargom gelmişti. Artık mutluydum. Düşünsenize, garantiniz bitmiş olmasına rağmen firma size yardımcı oluyor. O günden beridir hyperx'in bendeki yeri çok ayrıdır.
Bende Gamepower global desteğe ulaşmaya çalıştım ama elimde kalan garantisi devam eden kronik sorunlu gamepower klavye oldu 🤣
 

shujirea

80+
Katılım
1 Kasım 2023
Mesajlar
149
Dahası  
Reaksiyon skoru
79
İsim
Kerem
Bende yaşadığım bir memnuniyeti sizinle paylaşayım. Yaklaşık 4 senedir kullandığım cloud 2 nin mikrofonunda cızırtı sorunu meydana geldi 2 ay önce. Google da biraz ek parça arattırması yaptım fakat sadece yan sanayi ürünler buldum birde sözde ikinci el orjinal kulaklıktan çıkma mikrofonlar. Hyper x e bir ticket atma fikri aklıma geldi. Kesinlikle aklımda parça değişimi isteği yoktu sadece kendilerine bir soru sormak istedim. Sormak istediğim şey ise “Cloud 2 nin orjinal mikrofonunu nerden satin alabilirim 4 senedir kullandığım mikrofon cızırtı yapmaya başladı.” Kendileri bana 35 dakika gibi bir süre içerisinde geri döndüler gelen mailde ürünün garantisinin bittiğini eğer bitmeseydi yeni bir kutu göndericeklerini fakat yinede ürünün ek parçasını bana ücretsiz temin etmek istediklerini belirttiler. Şok oldum açıkcası zaten hali hazırda cloud 2 nin kalitesinden çok memnunun birde böyle bi müşteri memnuniyeti acayip hoşuma gitti açıkcası. Ürün elime 1 hafta gibi bir süre içerisinde elime ulaştı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
994,234
Mesajlar
8,966,571
Üyeler
157,214
Son üye
haydarberk
Top Bottom