Neler Yeni

Yardım İncehesap PİŞMANLIKTIR : müşterilerini mağdur ediyor.

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
221
Dahası  
Reaksiyon skoru
76
İsim
Hüseyin
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
 

Ekler

  • b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    177.4 KB · Hit: 202
Katılım
23 Aralık 2021
Mesajlar
658
Dahası  
Reaksiyon skoru
301
İsim
Kemal Can Kaltsak
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
Benide mağdur ettiler asla tavsiye etmiyorum
 

asertyu

80+ Silver
Katılım
22 Nisan 2020
Mesajlar
2,868
En İyi Cevap
1
Kanunu kendilerine göre esnetiyorlar.Kurun artmış olması işlerine geliyor bu durumda.Ürünün aynısı yoksa misli ile değişimi de yazıyor kanunda.Bunu da başvurunuza ekleyin derim.v2 verecekse para isteyemez.
 

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
221
Dahası  
Reaksiyon skoru
76
İsim
Hüseyin
Kanunu kendilerine göre esnetiyorlar.Kurun artmış olması işlerine geliyor bu durumda.Ürünün aynısı yoksa misli ile değişimi de yazıyor kanunda.Bunu da başvurunuza ekleyin derim.v2 verecekse para isteyemez.
Teşekkür ederim, ekleyeceğim. evet malesef V2 ye 1000 TL istediler, üstelik V2 ile V1 arasında özellik farkı yok ( en azından benim bildiğim yok )
 

Oguzhannn

80+
Katılım
14 Şubat 2021
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Oğuzhan Yılmaz
en mantıklısı şikayetinin peşinden gitmek bu markalar muhtemelen insanlar uğraşmaz diye böyle haksız teklifler sunuyorlar, peşini bırakma paranı söke söke faiziyle birlikte alırsın
 

pickpocket

Ventus☪
Moderatör
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
14,038
En İyi Cevap
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,878
Yaş
29
Konum
Adana
İsim
Ventus
İlgilendiği Kategoriler
Teknik Sorunlar
Instagram
www.instagram.com/serhatcanavci
Steam
www.steamcommunity.com/id/serhatcanavcii
Facebook
serhatcanavci
Twitter
AvciSerhatCan
Discord
Ventus#1033
Reddit
VentusTR
Hocam stok durumu beni ilgilendirmez ki garanti süresi içinde olan ürünün deiğimine karar vermiş servis, ama onlar kolaya kaçıp para iadesi yaptılar. şuan kazanan onlar mağdur olan benim. Tam tamına 65 USD zararım var.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Lütfen hocam, bekliyorum ne olursa yapacağım. bu acımasız teklifi nasıl yaptıysalar bende elimden geleni ardına koymayacam
Tüketici hakem heyetine şikayette bulun.
 

Nasparus

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,217
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,688
Konum
Ev
İsim
Yusuf
İlgilendiği Kategoriler
Sistem Toplama, JS, İktisat, Felsefe, İslam, Müzik
1299₺ ye aldığın ürün 800₺ ye düşmüş olsa sesini çıkarmazdın ancak aksi durum olduğun için incehesap pişmanlıktır diye konu açıyorsun :D Ürün 800₺ den satılıyor olsaydı da ben kabul etmiyorum ürünü gönderin haksızlık dermiydin acaba.
Haklısın ama şöyle bir durum var. O zaman 1300 TL yi geri gönderdiklerinde aynısından bir tane daha alabilir, ama bu durumda 1300 TL yi iade olarak alırsa üstüne 1000 TL eklemek zorunda kalıyor. Yani burda durum aynı parayla aynı ürünü alamamak, kurdan dolayı.
 

Yavuzhan

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
37
Konum
Windows Defender Karantinası
İsim
Yavuzhan KILIÇ
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
Benzer bir durumu Despec Bilgisayar ile yaşadım (Steelseries Türkiye servisi) Rival 3 almıştım 350 liraya ama bir süre sonra sağ tık bozuldu ve garantiye gönderdim. Bana ellerinde başka Rival 3 olmadığını söylediler ve 350 lira iade için iban vermemi istediler. O dönemde mousenin fiyatı 680 liraya çıkmıştı. 3 ay boyunca kendileriyle anlaşmaya çalıştım ama bana telefonda bağırmak hariç başka bir şey yapmadılar. Hakem heyetine gittim. Tıpış tıpış aynı ürünün açılmamışını yolladılar. Hiç kafanı yorma hakem heyetine git. İyi forumlar.
 

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
221
Dahası  
Reaksiyon skoru
76
İsim
Hüseyin
Benzer bir durumu Despec Bilgisayar ile yaşadım (Steelseries Türkiye servisi) Rival 3 almıştım 350 liraya ama bir süre sonra sağ tık bozuldu ve garantiye gönderdim. Bana ellerinde başka Rival 3 olmadığını söylediler ve 350 lira iade için iban vermemi istediler. O dönemde mousenin fiyatı 680 liraya çıkmıştı. 3 ay boyunca kendileriyle anlaşmaya çalıştım ama bana telefonda bağırmak hariç başka bir şey yapmadılar. Hakem heyetine gittim. Tıpış tıpış aynı ürünün açılmamışını yolladılar. Hiç kafanı yorma hakem heyetine git. İyi forumlar.
Teşekkür edeceğim gideceğim. Bu tür firmalar satılan ürünlerin parasını çok geçmeden günlük olarak dolara çeviriyor çünkü yurt dışına ödemeleri döviz Swift olarak ödüyor yada buradaki toprancılara TL veriyor ama toptancılar günlük olarak kur bazlı fiyat veriyor. Ben ürünü satın aldıktan sonra aynı şekilde İncehesap Türk lirasını dolara çevirip yeni ürün aldı ve ondanda kar elde etti bugün ise benden haksız yere, utanmadan 1000 TL istiyor. Üstelik Servis kararında Değişim hakkına sahip olduğum kararı verildi. Yazıklar olsun İncehesap.
 
Katılım
27 Aralık 2021
Mesajlar
416
Ben gittigidiyordan incehesapdan msi gm41 kablosuz mouse aldım. Yanlış ilan vermişiz dediler ama kablolu mouseu faturalayıp gönderdiler. Forumdaki iki arkadaşa da aynısını yaptılar. Sonra iade edin alalımdediler. Ama mouse fiyatları arttı ve ben kanuna göre misli ile değişim isteyip tüketici hakem heyetine gitmek zorunda kaldım. Bir ayı geçti halen savunma istendi yazıyor. 471 TL idi o zaman şu an 1000 TL2leri geçti. Ama tüketici kanununun 8. maddesinin birinci ve ikinci fıkrasına göre bana ayıplı mal göndermiş oluyor. Daha önce yazdığım başvurunun ana paragrafını da paylaşmıştım burada kanun doğrultusunda. Bütün mesajlaşmaları ve yazışmaları da ekledim.
 

Oguzhansah

80+ Platinum
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
10,088
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,589
İsim
Oğuzhan Şahin
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
N11le yaşadım aynısını servispointten değişim çıktı ama güncel fiyatı 6k civarı olan üründen 2k geri aldım :D
 

Mertpk

80+ Platinum
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
13,481
En İyi Cevap
5
Dahası  
Reaksiyon skoru
26,958
Yaş
23
İsim
Mert Metshi
Ben gittigidiyordan incehesapdan msi gm41 kablosuz mouse aldım. Yanlış ilan vermişiz dediler ama kablolu mouseu faturalayıp gönderdiler. Forumdaki iki arkadaşa da aynısını yaptılar. Sonra iade edin alalımdediler. Ama mouse fiyatları arttı ve ben kanuna göre misli ile değişim isteyip tüketici hakem heyetine gitmek zorunda kaldım. Bir ayı geçti halen savunma istendi yazıyor. 471 TL idi o zaman şu an 1000 TL2leri geçti. Ama tüketici kanununun 8. maddesinin birinci ve ikinci fıkrasına göre bana ayıplı mal göndermiş oluyor. Daha önce yazdığım başvurunun ana paragrafını da paylaşmıştım burada kanun doğrultusunda. Bütün mesajlaşmaları ve yazışmaları da ekledim.
Hocam kablolu modeli şuanda 359 lira
 
Top Bottom