19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.
Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.
Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım
farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?
Teşekkürler
Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.
Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım
farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?
Teşekkürler