Hocam bu konuda hak vermiyorum üzgünüm, insanlar 1 TL için değil kendilerine verilmedikleri değer için şikayet ediyorlar bence, ben daha thh'ye başvuru...
Valla dedim ben sizden müşteri memnuniyeti için alışveriş yapıyoruz dolu dolu alana gönderip bizim birer taneyi göndermiyorlar size yakıştıramadım dedim
Ben alan ve teslim edilen arkadaşların hepsine tektek yazacağım sipariş no,kargo no,fatura no için sonrasında thh vereceğim ya kimseye gönderme yada herkese...