Yardım İncehesap PİŞMANLIKTIR : müşterilerini mağdur ediyor.

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
303
Reaksiyon skoru
83
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
 

Ekler

  • b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    177.4 KB · Hit: 222
Hocam tüketici heyetine gittiğiniz halde mi değişim yapmadılar?
Benim tüketici hakem heyetiyle de sıkıntım oldu. Kendi kartım üstüne alamadığım için bi akrabadan almıştım. İstanbul'da oturuyorum ama Trabzon'da ticaret mahkemesine git dediler. Hem de 6 ay beklettikten sonra. Öyle ortada kaldım.
Yekdane Grup ve N11 daha büyük pişmanlıktır.
 
Geçmiş olsun, hakkınızı her yerde arayın hocam vazgeçmeyin. Genelde firmalar stokta yoksa bir üst modeli gönderirler ama incehesap baya yanlış yapmış.
 
N11le yaşadım aynısını servispointten değişim çıktı ama güncel fiyatı 6k civarı olan üründen 2k geri aldım :D
Hocam tüketici heyetine gittiğiniz halde mi değişim yapmadılar
Benim tüketici hakem heyetiyle de sıkıntım oldu. Kendi kartım üstüne alamadığım için bi akrabadan almıştım. İstanbul'da oturuyorum ama Trabzon'da ticaret mahkemesine git dediler. Hem de 6 ay beklettikten sonra. Öyle ortada kaldım.
Yekdane Grup ve N11 daha büyük pişmanlıktır.
Anladım hocam, normalde tüketici heyeti bu konularda hep tüketici lehine karar veriyor ancak sizde bazı durumlar olduğu için kötü sonuçlanmış geçmiş olsun tekrardan.
 
Hocam tüketici heyetine gittiğiniz halde mi değişim yapmadılar

Anladım hocam, normalde tüketici heyeti bu konularda hep tüketici lehine karar veriyor ancak sizde bazı durumlar olduğu için kötü sonuçlanmış geçmiş olsun tekrardan.
Ekran kartını aldıktan 3.5 ay sonra bozuldu 9 aydır kartım yok malum fiyatlar. Dolandırıldık. Sağolun hocam
 
Emin değilim ama yasalara göre stoklarında aynı ürün varsa vermeleri gerekiyor. Yoksa fatura fiyatında veya üstünde olmak üzere ürün önerebiliyorlar eğer para iadesi yerine değişim istiyorsanız. Tüm bu senaryolar olumsuz olduktan sonra para iadesi gerçekleşir. Şikayetvar gibi sitelere attığınızda forumlarda paylaşın ki destekçi sayınız artsın.
 
Evet gençler alın size TR garanti.
 
İncehesap, Vatan ve Hepsiburada'da aynı sorunu yaşadım bende. Türk şirketlerinin hemen hemen hepsi dolandırıcı, üçkağıtçı.
İncehesap aynı mantıkla 2060'ıma çökmeye çalıştı, ürünü geri aldım, Vatan'da 1060'ıma çökmeye çalıştı onu da geri aldım. HB 20 adet HyperX Cloud II' me çöktü 10 tanesini 1.5 Yıl sonra geri aldım kalan 10 tanesinin fiyatını da 2 yıl sonra eski kurdan ödediler ben alırken fatura 380Tl idi bu parayı hesabıma yolladışar, param yattığında kulaklığın fiyatı 750-850 arası olmuştu. Hepsi ********, bu yüzden mümkün oldukça Amazon'dan alıyorum.
 
seve seve aynı ürünü yoksa üst modelini verecekler bugün olmasa yarın onların gözünde 3 kuruşluk malzeme için adlarını kirletiyorlar büyük cahillik yapıyorlar devir teknoloji devri en ufak sahtekarlığı sarı çizmeli Mehmet ağa bile duyuyor artık neden polemiğe giriyorlar anlamıyorum müşterisini mağdur ediyorlar yazık Günah, hakkını ara merak etme kazanan sen olursun, ayıp etmiş İncehesap ...
 
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
Bu durumu muhakkak tüketici hakem heyetine götür.
 
Geçmiş olsun, hakkınızı her yerde arayın hocam vazgeçmeyin. Genelde firmalar stokta yoksa bir üst modeli gönderirler ama incehesap baya yanlış yapmış.
Evet malesef yanlış yapıyorlar. gereken tüm işlemleri yapacağım, gerisi takdiri ilahi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Emin değilim ama yasalara göre stoklarında aynı ürün varsa vermeleri gerekiyor. Yoksa fatura fiyatında veya üstünde olmak üzere ürün önerebiliyorlar eğer para iadesi yerine değişim istiyorsanız. Tüm bu senaryolar olumsuz olduktan sonra para iadesi gerçekleşir. Şikayetvar gibi sitelere attığınızda forumlarda paylaşın ki destekçi sayınız artsın.
Şikayetvar.com a da paylaştım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Evet gençler alın size TR garanti.
Gerçekten öyle, MSI burda olsaydı mesela böyle birşeyle karşılaşmayacaktım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İncehesap, Vatan ve Hepsiburada'da aynı sorunu yaşadım bende. Türk şirketlerinin hemen hemen hepsi dolandırıcı, üçkağıtçı.
İncehesap aynı mantıkla 2060'ıma çökmeye çalıştı, ürünü geri aldım, Vatan'da 1060'ıma çökmeye çalıştı onu da geri aldım. HB 20 adet HyperX Cloud II' me çöktü 10 tanesini 1.5 Yıl sonra geri aldım kalan 10 tanesinin fiyatını da 2 yıl sonra eski kurdan ödediler ben alırken fatura 380Tl idi bu parayı hesabıma yolladışar, param yattığında kulaklığın fiyatı 750-850 arası olmuştu. Hepsi ********, bu yüzden mümkün oldukça Amazon'dan alıyorum.
Malesef dediğiniz gibi hepsi üçkağıtçı, Amazonun bu konuda ekstrası ne oluyor ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

seve seve aynı ürünü yoksa üst modelini verecekler bugün olmasa yarın onların gözünde 3 kuruşluk malzeme için adlarını kirletiyorlar büyük cahillik yapıyorlar devir teknoloji devri en ufak sahtekarlığı sarı çizmeli Mehmet ağa bile duyuyor artık neden polemiğe giriyorlar anlamıyorum müşterisini mağdur ediyorlar yazık Günah, hakkını ara merak etme kazanan sen olursun, ayıp etmiş İncehesap ...
Kesinlikle öyle bende bu firma adını lekelememesi adına böyle yapmamalı diye düşündüm ama malesef alasını yapıyorlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu durumu muhakkak tüketici hakem heyetine götür.
Bugün sonuç alamazsam şikayetvar.comdan kesinlikle götüreceğim
 
Son düzenleme:
Hocam zaten servis formunda değişim veya iade yazıyor. Değişim ellerinde aynı üründen varsa yaparlar. Ama stok yok görünüyor. Onun yerine aldığınız fiyattan ödediğiniz TL ücretini size aynen iade ediyorlar. Dolar ile almış olsaydınız dolar öderlerdi. TL nin değer kaybı ve her şeyin fiyatının yükselmesi bence firma olamaz. Ben kendi nezdimde yanlış bir politika görmüyorum açıkçası. Ama yine de mağdur etmemek adına muadil ürün önerilebilirdi.
 
Hocam zaten servis formunda değişim veya iade yazıyor. Değişim ellerinde aynı üründen varsa yaparlar. Ama stok yok görünüyor. Onun yerine aldığınız fiyattan ödediğiniz TL ücretini size aynen iade ediyorlar. Dolar ile almış olsaydınız dolar öderlerdi. TL nin değer kaybı ve her şeyin fiyatının yükselmesi bence firma olamaz. Ben kendi nezdimde yanlış bir politika görmüyorum açıkçası. Ama yine de mağdur etmemek adına muadil ürün önerilebilirdi.
Hocam, Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz, faturaların tamamı TL kesilmek zorunda, fakat kur ile dolar ödüyoruz aslında. Yapma lütfen. Yurtdışından gelen ürünler dolar arttı diye sence neden Türk lirası değerinde rakam artarken dolar olarak artmadı ? Ben ürünü aldığım zaman 160 dolar ödedim, bugün ise değişim yapmayarak, 160 dolarlık bir ürüne ekstra benden 1000 TL istiyorlar. olay bu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam zaten servis formunda değişim veya iade yazıyor. Değişim ellerinde aynı üründen varsa yaparlar. Ama stok yok görünüyor. Onun yerine aldığınız fiyattan ödediğiniz TL ücretini size aynen iade ediyorlar. Dolar ile almış olsaydınız dolar öderlerdi. TL nin değer kaybı ve her şeyin fiyatının yükselmesi bence firma olamaz. Ben kendi nezdimde yanlış bir politika görmüyorum açıkçası. Ama yine de mağdur etmemek adına muadil ürün önerilebilirdi.
Sorunda malesef muadil ürünü göndermemeleri malesef hocam. Tüketici mağdur oluyor.
 
Ben de gaming gecesinden ekran kartı satın alacaktım. Bir tırstım şimdi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,163,315
Mesajlar
10,485,093
Üyeler
184,768
Son üye
Karol
Geri
Top