Herkese merhaba,
Yeni topladığım sistemde RAM'leri Dual Channel (Çift Kanal) olarak çalıştırmak istediğimde ciddi bir sorunla karşılaştım. Bilgisayar...
1- VERİ SIZINTISI YOKTUR.
2- Kaldı ki DA Forum, forumu kullanabilmek için mailiniz dışında gerçek bilgiyi zorunlu kılmamaktadır.
3- Aslında sorunu anında...
valla ben 1080p de 380hz kullanan birisiyim zaten 9800x3d ile 4060ti kullanmamdan da anlaşılıyor. örneğin şuan ghost of tsushimada dlss quality ve ultra...