Neler Yeni

Yardım İncehesap ürün değişim süreci

Siesta

80+
Katılım
24 Şubat 2022
Mesajlar
41
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Çağrı akbulut
Cuma gecesi incehesap üzerinden sıvı soğutucu aldım. Ürün bu sabah ailem tarafından teslim alınmış. Ben eve geline video çekerek kutu açılımı yaptım. Sıvı soğutcunun radyatör borularından birisinde siyah bir leke fark ettim. Üzerine dokununca bariz bir kabarıklık hissettim. Malum sıvı soğutma olunca üzerine çok düşünmeden iade kararı aldım. Bunun yanında kutu içerisindeki termal macunun kapağı da açılmış etrafa dökülmüştü. İşlemci üzerine gelen soğutma bloğunun etrafında ise siyah lekeler vardı.
Müşteri temsilcisinin yönergeleri ile ürünün üzerine faturamı yapıştırdım ve sorunu ifade eden bir not düşerek bunu da yapıştırdım. Ardından incehesap 'ın bana gönderdiği şekilde dışına aynı ambalajı geçirdim ve yurtiçi kargoya verdim. Bu incehesap üzerinden ilk değişim talebi tecrübemdi bir sorun çıkmaz değil mi?
Bir de tecrübeli olan arkadaşlar aydınlatabilir mi? Ne kadar sürede değişim gerçekleşir?
 

Ekler

  • IMG_20231219_155548.jpg
    IMG_20231219_155548.jpg
    1.6 MB · Hit: 73
  • IMG_20231219_155544.jpg
    IMG_20231219_155544.jpg
    1.5 MB · Hit: 57

Thadox

80+ Bronze
Katılım
27 Nisan 2023
Mesajlar
1,474
Cuma gecesi incehesap üzerinden sıvı soğutucu aldım. Ürün bu sabah ailem tarafından teslim alınmış. Ben eve geline video çekerek kutu açılımı yaptım. Sıvı soğutcunun radyatör borularından birisinde siyah bir leke fark ettim. Üzerine dokununca bariz bir kabarıklık hissettim. Malum sıvı soğutma olunca üzerine çok düşünmeden iade kararı aldım. Bunun yanında kutu içerisindeki termal macunun kapağı da açılmış etrafa dökülmüştü. İşlemci üzerine gelen soğutma bloğunun etrafında ise siyah lekeler vardı.
Müşteri temsilcisinin yönergeleri ile ürünün üzerine faturamı yapıştırdım ve sorunu ifade eden bir not düşerek bunu da yapıştırdım. Ardından incehesap 'ın bana gönderdiği şekilde dışına aynı ambalajı geçirdim ve yurtiçi kargoya verdim. Bu incehesap üzerinden ilk değişim talebi tecrübemdi bir sorun çıkmaz değil mi?
Bir de tecrübeli olan arkadaşlar aydınlatabilir mi? Ne kadar sürede değişim gerçekleşir?
A tuşunda takılma olan klavyeyi değişime yolladım adamlar sorun yok deyip geri yolladılar. Harbiden klavye geldiğinde a tuşunda sorun yoktu. Bence değişim yapmamak için tamir edip hiç bir işlem yapmadık dediler çünkü eminim takılıyordu. Bende bu şekilde bir deneyim oldu ama sizin değişimi kabul ederler bence çünkü görsel olarak belli benim ki o şekilde kanıtlı değildi.
 

Siesta

80+
Katılım
24 Şubat 2022
Mesajlar
41
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Çağrı akbulut
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
A tuşunda takılma olan klavyeyi değişime yolladım adamlar sorun yok deyip geri yolladılar. Harbiden klavye geldiğinde a tuşunda sorun yoktu. Bence değişim yapmamak için tamir edip hiç bir işlem yapmadık dediler çünkü eminim takılıyordu. Bende bu şekilde bir deneyim oldu ama sizin değişimi kabul ederler bence çünkü görsel olarak belli benim ki o şekilde kanıtlı değildi.
Umarım hocam ürün bana kendi kutusunun etrafı İncehesap logolu poşet ile sarılı geldi. Bende aynı şekilde aynı poşet ile sarıp geldiği gün gönderdim. Tek korkum kargo sırasında bir şey olması ve kullanıcı hatası demeleri. Bu sebeple direkt aradım müşteri temsilcisini bu gibi bir durum yaşanırsa ne olur yurtiçi kargo da buna dair evrak imzaladım haberiniz var mı bu durumdan dedim. Evet haberimiz var bir problem olmaz merak etmeyin dediler.
 
Top Bottom